RECENZIE A ČLÁNKY |
Dizajn bojov v God of War Ragnarök je o nájdení správneho balansu
Súboje v God of War Ragnarök sú nielen brutálne, ale aj zábavné a pri hre vás udržia od začiatku až do konca. My sme vyspovedali dvoch vývojárov, ktorí sú zodpovední za ich dizajn.
Ako vznikal svet Horizon: Forbidden West
Pri príležitosti vydania Horizon: Forbidden West vám prinášame rozhovor s autormi hry, ktorí vám prezradia viac o jej vzniku.
Gran Turismo 7
Séria Gran Turismo tento rok oslávi 25 rokov a pri tejto príležitosti sa dočkáme novej časti. My sme mali možnosť sa na ňu bližšie pozrieť a niečo nám prezradil aj sám Yamauchi-san
Aloy sa musí pripraviť na vojnu v Horizon: Forbidden West
Spolu s niekoľkými ďalšími novinármi sme dostali možnosť porozprávať sa so scenáristami Horizon: Forbidden West o tom, čo nás v hre čaká a ako sa vyvinie príbeh Aloy.
Moss: Book II bude nielen akčnejším, ale aj temnejším zážitkom
Vývojári zo štúdia Polyarc nám porozprávali o tom, čo nás čaká a neminie v pokračovaní VR dobrodružstva s rozkošnou myškou Quill.
The Last of Us 2 stavia na všetkom, čo bolo v prvej hre skvelé
Halley Gross, ktorá pracovala na scenári The Last of Us: Part II, priblížila svet hry, jej postavy, nosnú tému, no a to všetko bez spoilerov.
Marvel's Iron Man chce posunúť VR hry do ďalšej generácie
So zakladateľom štúdia Camouflaj sme sa porozprávali o tom, aké to bude zalietať si ako Iron Man v pripravovanej VR hre exkluzívne pre PS VR.
Autori Dreams: Nevieme odhadnúť, čo sa dá s dostupnými nástrojmi vytvoriť
Media Molecule už má za sebou launch svojej očakávanej hry Dreams. O čom vlastne je, pre koho je primárne určená a čo štúdio plánuje ďalej, sa dozviete v našom rozhovore.
Mikael Haveri: Stormdivers možno nikdy nevyjde, sústredíme sa na novú AAA hru
So šéfom štúdia Housemarque sme sa porozprávali o minulosti, ale aj aktuálnych plánoch. Naznačil nám, že ďalšou hrou bude launch titul pre PlayStation 5.
Emmanuel Roth o Days Gone
Na akcii k Days Gone sme okrem hrania dostali možnosť stretnúť jedného z vývojárov hry a položiť mu niekoľko otázok.
Ďalší God of War bude väčší a o 10% krajší
Nate Stephens zo štúdia Santa Monica nám prezradil viac o vývoji tohtoročného hitu God of War a zároveň nás nechal načrieť do budúcnosti.
Gregorie Diaconu o Detroit: Become Human
Quantic Dream sa pomaly pripravuje na vydanie svojej ďalšej hry, no s výrazným predstihom sme dostali možnosť vyskúšať si potenciálny hit aj vyspovedať jedného z vývojárov.
Derek Daniels o God of War
Na pražskom God of War evente sme okrem možnosti zahrať si nový diel série mohli stráviť pár minút v spoločnosti šéfa dizajnu God of War, ktorému sme položili niekoľko otázok.
Ako sa hrá Overwatch na konzole?
Zaskočili sme si do Varšavy, aby sme si vyskúšali, ako sa hrá tímová akcia od Blizzardu s konzolovým ovládačom. Od hry sa nám nechcelo odísť.
Playstation 4 predstavená !
Sony ohlasuje svoju Playstation 4 konzolu, pridáva k nej nový Dualshock 4 ovládač a dopĺňať ich bude duálna PS Eye kamera.
VIAC
|