Filter na platformy, žánre a hodnotenia
Cord Smith o snovom svete nezávislej hry Always In Mind
0

Cord Smith o snovom svete nezávislej hry Always In Mind

PC
pridané 17.4.2024

Bývalý riaditeľ marketingu pre známy titul We Happy Few hovorí o svetoch a príbehoch, ktoré sa neboja náročných tém, ako je kóma alebo duševné choroby.

Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec
7

Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec

Interview
pridané 4.4.2024

V živote herného vývojára je dôležité vedieť nielen to, ako hru robiť a ako ju vydať, ale aj kedy je lepšie ju zrušiť. Aj nedokončené projekty totiž môžu prinášať pozitíva.

Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier
25

Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier

Interview
pridané 1.3.2024

Rhianna počas kariéry priniesla mnoho skvele napísaných postáv, ako Nariko z Heavenly Sword, Faith z Mirror’s Edge a priniesla aj nový pohľad na Laru Croft v reboote Tomb Raidera.

OWO Skin
7

OWO Skin

Hardvér
pridané 26.2.2024

Nachádzate pôžitok v elektrošokoch? Stimulujúce tričko od OWO vás vďaka nim do hry ponorí zas o niečo viac!

Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky
2

Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky

PC
Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 22.2.2024

Viac o vzniku tohto ambiciózneho projektu, prekážkach, ktoré sa na tejto ceste vyskytli, a inovatívnom prístupe, ktorý autori využili na oživenie nadčasovej klasiky.

Stáva sa z Linuxu konkurencia pre Windows pri hraní?
70

Stáva sa z Linuxu konkurencia pre Windows pri hraní?

PC
Linux
pridané 16.2.2024

Doba sa mení a Linux začína postupne konkurovať v oblasti, kde najviac zaostával.

Čitateľská hra roka 2023
43

Čitateľská hra roka 2023

PC
Mobil
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
Switch
pridané 9.2.2024

Pozrime sa. aké hry ste vybrali ako najlepšie z minulého roka. Zároveň ste vyberali aj hardvér, mobily a aj seriál a filmy.

Martin O'Donnell o vytváraní dokonalej hernej atmosféry prostredníctvom hudby
2

Martin O'Donnell o vytváraní dokonalej hernej atmosféry prostredníctvom hudby

Interview
pridané 8.2.2024

Hudba v má zvýrazniť to, o čo sa hra snaží - dojať, pobaviť alebo aj vydesiť. Viac o vytváraní dokonalej hernej atmosféry nám prezradil skladateľ Martin O'Donnell známy z Halo.

Spoluzakladateľ LucasArts David Fox o štyroch desaťročiach v hernom priemysle
5

Spoluzakladateľ LucasArts David Fox o štyroch desaťročiach v hernom priemysle

Interview
pridané 6.2.2024

David Fox patril medzi spoluzakladateľov LucasArts a vytvoril legeny ako Maniam Mansion či Zak McKracken, ale pracoval aj na Indiana Jones a Monkey Islande. Čo všetko zažil?

Ultimátny upgrade sprievodca: časť 3. – Upgrade zostavy
29

Ultimátny upgrade sprievodca: časť 3. – Upgrade zostavy

PC
pridané 26.1.2024

V predchádzajúcich častiach sme si vysvetlili ako správne vyberať kompatibilné komponenty a v praxi sme si vyskúšali upgrade RAM a SSD. Teraz sa pustíme do väčšieho upgradu.

Sector v kocke 2023
58

Sector v kocke 2023

PC
pridané 19.1.2024

Uzavrime si rok 2023 aj súhrnom toho najlepšieho, čo sme tu na Sectore za tú dobu mali.

Sam Barlow: Od AAA franšíz k inovatívnym FMV hrám
5

Sam Barlow: Od AAA franšíz k inovatívnym FMV hrám

Interview
pridané 17.1.2024

Sam Barlow je dnes známy hrami, ako Her Story, Immortality či Telling Lies, ale v minulosti pracoval aj na veľkých značkách. V rozhovore nám prezradil viac o svojej kariére.

Najlepšie hry roka 2023
81

Najlepšie hry roka 2023

PC
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
Switch
pridané 12.1.2024

Ako vyzerá rebríček Sectoru v najlepších hrách roka 2023? Pozrime sa na to v Top 20.

Najlepšie hodnotené hry roka 2023
101

Najlepšie hodnotené hry roka 2023

PC
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
pridané 5.1.2024

V ďalšom zo zhrňujúcich článkov minulého roka sa pozrieme na hry, ktoré sme najlepšie ohodnotili.

Zhrnutie roka 2023 od redakcie
12

Zhrnutie roka 2023 od redakcie

pridané 2.1.2024

Je tu začiatok nového roka, a tak bilancujeme ten starý. Redaktori Sectoru vám prezradia, pri čom sa najlepšie bavili v uplynulých mesiacoch a akí sú ich favoriti v tých budúcich.

Od hororu ku kyberpunku: GTFO pomaly končí, Den of Wolves zase začína
0

Od hororu ku kyberpunku: GTFO pomaly končí, Den of Wolves zase začína

PC
Interview
pridané 8.12.2023

Štúdio 10 Chambers založili veteráni, ktorí priniesli prvé dve časti Payday. Hrou GTFO pokračovali v kooperácii, ale ich ďalšia hra bude zase o lúpežiach, teraz ale úplne iných.

Tekken 8 prináša revolučnú grafiku a dynamický Heat systém
15

Tekken 8 prináša revolučnú grafiku a dynamický Heat systém

PC
Xbox Series X|S
PS5
Interview
pridané 14.11.2023

Tekken 8 prinesie ďalšiu kapitolu jednej z najlepších bojovkých sérií a my sme mali možnosť od jej producentov zistiť viac o tom, čo nás budúci rok čaká.

Zákulisie vzniku fantasy RTS Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin
0

Zákulisie vzniku fantasy RTS Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin

PC
Xbox Series X|S
PS5
Interview
pridané 23.10.2023

Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin adaptuje známu stolovku do high fantasy RTS podoby. S hlavným dizajnérom hry sme sa porozprávali o nástrahách takejto adaptácie.

Gareth Coker hovorí o umení vytvárať očarujúce soundtracky
0

Gareth Coker hovorí o umení vytvárať očarujúce soundtracky

Interview
pridané 18.10.2023

Talentovaný britský skladateľ nás svojou hudbou dokáže dojať v sérii Ori a tiež vtiahnuť do akcie v Halo Infinity. V čom tkvie jeho kúzlo?

Ultimátny upgrade sprievodca: časť 2. – Upgrade RAM a SSD
39

Ultimátny upgrade sprievodca: časť 2. – Upgrade RAM a SSD

PC
Hardvér
pridané 16.10.2023

V minulej časti sme sa bližšie pozreli na problematiku ako správne vyberať komponenty ktoré budú navzájom kompatibilné. Po teoretickej časti prejdeme na praktickú...

Ultimátny upgrade sprievodca: časť 1. Výber vhodných PC komponentov
47

Ultimátny upgrade sprievodca: časť 1. Výber vhodných PC komponentov

PC
Hardvér
pridané 26.9.2023

Máte starší počítač, ktorý by potreboval zvýšiť výkon, prípadne plánujete stavať novú zostavu, ale neviete ako začať?

GOG oslavuje 15 rokov: Ako prebiehala cesta od klasík k AAA hrám bez DRM
4

GOG oslavuje 15 rokov: Ako prebiehala cesta od klasík k AAA hrám bez DRM

PC
Interview
pridané 22.9.2023

Pri príležitosti 15. výročia od založenia GOG nám Gabriela Siemienkowicz prezradila, aké prekvapenia si pre nás prichystali a aká je ich misia v hernej komunite.

Evolúcia animácie: Od Knockout Kings k Marvel's Spider-Man 2
17

Evolúcia animácie: Od Knockout Kings k Marvel's Spider-Man 2

Interview
PS5
pridané 18.9.2023

Animation director Robert Coddington toho v hernom biznise preskákal veľa a od Knockout Kings a Medal of Honor sa dostal až k Marvel's Spider-Man 2.

Tom Hall spomína na začiatky, inšpiráciu pre Doom a vývoj Anachronoxu
4

Tom Hall spomína na začiatky, inšpiráciu pre Doom a vývoj Anachronoxu

PC
Interview
pridané 13.9.2023

Na rozhovor sme si ulovili jedného z otcov kultových strieľačiek Wolfenstein 3D a Doom. Tom Hall nám porozprával o svojej bohatej kariére a aj o tom, na čom teraz pracuje.

Outsourcovanie, portovanie a rozdiel v renderingu medzi hrou a filmom
2

Outsourcovanie, portovanie a rozdiel v renderingu medzi hrou a filmom

Interview
pridané 12.9.2023

Prečo dnes na jednej hre pracuje niekoľko rôznych štúdií? Prečo sa vôbec oplatí outsourcovať prácu? A aký je rozdiel v renderovaní Horizonu a Mandaloriana?

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk