Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Jurassic World Evolution

Jurský svet od odborníkov na zábavné parky

Článok pre PC, PS4, Xbox One

Jedným z najpríjemnejších prekvapení tohtoročného Gamescomu bolo oznámenie budovateľskej hry Jurassic World Evolution, ktorá vám dá do rúk obrovské možnosti na to, aby ste uspeli tam, kde John Hammond zlyhal. V hre budete budovať vlastný park, vytvárať si vlastné druhy dinosaurov a taktiež sa starať o bezpečnosť a spokojnosť svojich návštevníkov. Hra vychádza zo známej filmovej série, ktorej bude verná vizuálom a spracovaním. Pozrieť sme sa na ňu mali už na výstave, kde sme mali dopredu dohodnuté stretnutie, no nakoniec sa všetky interview presunuli až na dobu, kedy autori o hre vydajú viac informácií. To sa stalo 7. októbra na Frontier Expo a po vydaní videa, záberov a aj ďalších informácií nám na naše otázky ochotne odpovedal Johnny Watts, Chief Creative Officer z Frontier Developments.

Je hra prepojená s filmovým univerzom? A kde sa nachádza na jeho časovej línii?

Rozhodne. Jurassic World Evolution sa odohráva po udalostiach filmu Jurassic World, ale ešte pred udalosťami, ktoré uvidíte vo Fallen Kingdom. Toto je jednoznačne Jurassic World hra, odohráva sa na ostrovoch Muertes Archipelago – The Five Deaths – a využíva dizajn dinosaurov aj prostredí známych z filmu. Počas Frontier Expo sme predviedli in-game ukážku z Isla Matanceros (video nižšie, pozn. red.) a potvrdili sme tiež, že hráči budú môcť vybudovať svoj park Jurský svet aj na známom ostrove Isla Nublar.

Dokonca pôjdeme hlbšie v rámci tradícií celého tohto sveta – nielen v rámci filmovej série, ale tiež v rámci kníh. Budete si však musieť počkať, kým budeme môcť o týchto veciach hovoriť detailnejšie.

Hra mnohým hráčom pripomína Operation Genesis. Sú tam nejaké prepojenia a podobnosti?

Operation Genesis má obrovskú fanúšikovskú základňu a aj po toľkých rokoch. Samozrejme, je to hra, ktorú hráči milujú a rešpektujú. Od vydania Operation Genesis ubehlo už 15 rokov a myslím si, že ak je niečo, čím sme sa v nej inšpirovali, je to spôsob, akým výborne zachytila výzvu, hrozbu a nepredvídateľnosť toho, že sa snažíte rozbehnúť vlastný Jurský park, v ktorom sa snažíte udržať tieto krásne, no nebezpečné stvorenia. My chceme dať hráčom rovnaký pocit zodpovednosti a nepredvídateľnosti, ktorý bude posilnený moderným hardvérom a dizajnom, aby priniesol dinosaury a fantastiku k životu spôsobom, aký hráči nikdy predtým ešte nezažili.


Môžeme si v hre vytvárať vlastné dinosaury? Ako?

Genetické inžinierstvo je obrovskou súčasťou Jurassic World Evolution, rovnako ako to bolo v Jurassic World filme. Keď budete svoje tímy posielať na rôzne vykopávkové miesta na svete, získate nové vzorky DNA a vyviniete tiež nové spôsoby toho, ako dokážete kombinovať dino prvky. Už sa neviem dočkať, keď vám o tom budem môcť prezradiť viac.

Je hra orientovaná na príbeh, alebo ponúkne skôr sandboxový štýl hrateľnosti?

Zatiaľ nemôžeme povedať nič o kampani, ale už predtým sme prezradili, že hráči si budú budovať svoju cestu naprieč piatimi ostrovmi Muertes súostrovia. Hra bude mať svoju štruktúru, no taktiež chceme zabezpečiť, aby si hráči mohli užiť aj riadenie parku svojimi vlastnými spôsobmi.

Dočkáme sa aj nejakých nehôd či útekov dinosaurov? Ako ich dokážeme zvládnuť?

Myslím si, že môžem bezpečne povedať, že v sérii Jurský park si život nakoniec nájde svoju cestu a môžete si byť istí, že hráčom prinesieme množstvo možností k tomu, aby zvládli akékoľvek problémy, ktoré nastanú.

Hra už teraz vyzerá veľmi dobre, ale na čo sa osobne najviac tešíte?

Môžem povedať až tri veci? V prvom rade ma veľmi zaujíma bioinžiniersky aspekt. Na univerzite som študoval zoológiu a bolo naozaj zábavné, keď som oprášil svoje staré učebnice a učil dizajnérsky tím. Bolo naozaj vzrušujúce stretnúť Jacka Hornera na Frontier Expo, ktorého prácu som vtedy študoval a dobre si ju pamätám.

Taktiež som veľmi zvedavý na to, ako vlastne budú hráči hrať Jurassic World Evolution. Dávame hráčom možnosť sledovať cestu Johna Hammonda a vybudovať park pre zábavu, alebo nasledovať iné cesty a vybudovať ho pre vedecké alebo bezpečnostné záujmy. Chceme sa ubezpečiť, že hra ponúkne niekoľko realizovateľných ciest, ako môže úspešne fungovať váš park a myslím si, že bude zaujímavé sledovať, aké voľby budú hráči vyberať. No a nakoniec som nadšený zo zastrešujúcej narácie. Úzko spolupracujeme so štúdiom Universal na príbehu a na to, ako zapadá do celého Jurassic univerza, ale to je už niečo, čo budete musieť zažiť na vlastnej koži!

Podobné simulačné hry boli v minulosti najmä doménou PC, táto však vyjde aj na konzolách. Ako ste vyriešili ovládanie na konzolách? Ovplyvní nejakým spôsobom PC verziu?

V tomto ohľade má Frontier naozaj unikátne znalosti. Samozrejme, máme za sebou vývoj RollerCoaster Tycoon 3 a tiež Planet Coaster pre PC, no pracovali sme tiež na hrách, ako Thrillville, Screamride alebo Zoo Tycoon pre konzoly. Pracovali sme už aj na mobilných hrách, a dokonca aj s Kinectom. Myslím si, že je Frontier dobrý v robení hier, ktoré si hráči môžu užiť na všetkých platformách bez obetovania hĺbky a komplexnosti. Rozhodne by sme neobetovali cool vlastnosti len preto, aby sme uprednostnili jednu platformu pred inou. Kdekoľvek už budete Jurassic World Evolution hrať, chceme vám priniesť rovnaký a úžasný zážitok.

Ďakujem za rozhovor.


napísal matus_ace 18.10.2017


Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Užívateľské recenzie

Žiadne užívateľské články...Napíšte prvý....

Ďalšie články k hre
Obrázky
Ďalšie aktuálne články
5 Sonic Forces
recenzia 16.11.
0 Sector magazín #97
článok 15.11.
29 WRC 7
recenzia 14.11.
2 ICY: Frostbite Edition
recenzia 14.11.
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk