Opäť táto trápna agenda, kde ste boli s článkami keď najväčší xbox fanataci začali po oznámení príchodu Xbox hier na PlayStation, fotit ako hádžu Xbox do koša
Popravde... dnes veľké minimum hráčov zaujíma príchod nejakej exkluzivity po nejakom čase na druhú platformu. Čiže mne je smutnejšie z existencie redaktorov, ktorí majú za potrebu si ich aktuálny stav svojej preferovanej spoločnosti vybúriť akousi "remízou" v podobe článkov o fanbojoch pre fanbojov.
Niektorí to berú príliš osobne. Ako napríklad ten pán, čo sa v niekdajšom Polus City Center vyhrážal rozbitím čeluste kvôli vydaniu Crash Bandicoot trilógie na PC a Xbox.
Ja mam rad aj dvojku, aj ked som ju hral az roky po vydani, lebo tiez som mal predsudky... Ubi sa snazilo o nieco ine ako pri jednotke, priniest nieco odlahcene s humorom a podla mna sa im to celkom podarilo, celkom som sa pri tom pobavil. A San Francisco je tam urobene uzasne.
Za mňa bolo San Francisco vo Watch Dogs 2 spracované úrovňou detailov toho sveta (a nemyslím len graficky, ale aj životy NPC-čiek) ešte lepšie ako GTA V.
Myslím že s jeho postojom má čo do činenia aj korporátne rozhodnutie vydojiť maximum zo série The Last of Us, ktorá sa dočkala 2 hier s celkovým počtom 5 vydaní. Hoci na neskorších verziách robia iní ľudia, naďalej to sú product owneri ako Druckmann, ktorí chtiac-nechtiac musia dohliadať na tieto projekty. Možno aj preto už PC verzia TLOU mala pri vydaní svoje problémy, pozerať a testovať rovnakú vec 10 rokov ovplyvní morálku.
Nedostal som sa k nemu doteraz a to ho mám vo watchliste ešte od releasu na PS4. Našťastie teraz sa už má pracovná situácia trochu inak, takže konečne bude aj čas na hry a dobehnem zameškané. Death Stranding si chcem dať ale to mám claimnuté na Epicu, takže ktovie, či si to nezahrám na PC.