01 02 >>
icon
detail (l.155)
petko 31
  pridané 7.4.2012 10:58
CPU cell2 má tri 4.2Ghz OOPP (Power Processor Element) s dvoma závitmi a osemnásť 4.2Ghz SPE (synergické prvkov spracovanie dát). Tri OOP je všeobecný účel procesory, zatiaľ čo osemnásť SPE sú zamerané na spracovanie dát paralelne. Dva SPE sú vypnuté k zvýšeniu výnosu, takže PS4 môže mať maximálne 22 nite Runnings zároveň ods 6 z OOP a 16 z SPE). Všimnite si, že jedna SPE je vyhradený pre hypervisor, takže PS4 programy využiť 21 vlákien. Cell2 bol predstavený na 45nm a neskôr PS4 modelové čísla začínajúce CECKG používa 32nm verziu.
3. OOP (Power Processor Element)
4.2Ghz
2 nite (môže bežať v rovnakom čase)
L1 cache: 32KB data + inštrukcie 32kB
L2 cache: 512kB
Pamäťová zbernica šírka: 64bit (seriál)
VMX (AltiVec) podpora inštrukčnej sady
Plná IEEE-754 kompatibilné
18 SPE (synergický Processing Element)
4.2Ghz
2 SPE zakázané zlepšiť čipu výnos
1 SPE určený pre zabezpečenie hypervisora
256kB miestne úložisko na SPE
128 registrov na SPE
Duálny vydanie (Každá SPE môže vykonávať 2 inštrukcie na hodiny)
IEEE-754 kompatibilné v dvojitej presnosti (single presnosť koleso-k-nula miesto okrúhleho k-i)
45nm technológia (pôvodné modely)
32nm technológia (neskôr PS3 modely)
RSX2 - Reality Synthesizer 2

RSX2 je grafický procesor (GPU) so sídlom preč nVidia GeForce GTX 480 grafickom procesore a je G500/G600 hybrid s niektorými úpravami. RSX2 zjednotil vertex a pixel shader potrubia. Ďalej sú dôležité informácie o RSX2 ...
48 vertex shader jednotiek textúry
48 pixel shader textúrovacích jednotky
48 geometrie shader textúrovacích jednotky
32 kusov ARB textúry
48 rastrové operácie Potrubné jednotky (ROPS)
Zahŕňa 1024MB GDDR5 grafickej pamäti
GDDR5 pamäte Rozhranie Šírka zbernice: 512bit
55nm a 45nm technológie Niekde na nete som nasiel takuto hlupost ale mohla by to byt pravda
icon
detail (l.155)
1
petko 31
  pridané 4.4.2012 20:19
Next-gen systém A8-3850 APU AMD Šport a HD 7670 GPU.Toto by mali byt specifikacie PS4.Nic moc
icon
detail (l.168)
oEtnies -> Shack811
  pridané 25.2.2012 16:20
>Re: RE:Re: RE:rE
lenže konzole sa nepredávajú tak jak smartphony, tablety.... a takisto keď už nvidia montuje tegru do aut tak to je luxus.... niekde som čítal že ju má mať lamborgini a aj mercedes... a čo taký autičkári môžu vedieť koľko stojí tegra nvidia im treskne cenu akú chce a budú vysmiaty...
icon
detail (l.97)
Trovaricon -> waggon
  pridané 24.2.2012 12:40
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:rE
hovori to iba o tom, ze za MS tu zmluvu podpisoval resp. o nej rozhodoval idiot.
icon
detail (l.170)
waggon -> Trovaricon
  pridané 24.2.2012 6:50
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:rE
budes se divit ale pravdepodobne ano. Nvidia mela jiste spory s MS u prvniho Xboxu, kdyz dostavala placene zakazdy kus (a logicky se tak nedala razantne snizit cena), tudiz to co rika ???? zni vic nez logicky
icon
detail (l.191)
1
MireC -> oEtnies
  pridané 23.2.2012 23:30 (editované 23.2.2012 23:32)
>Re: RE:rE
no tegra3 nie je nic moc. Qualcomm ju presti len taka radost
Inak neviem ako to je teraz u PS3 ale Nvidia pekne shidila MS u Xboxu a zajvne sa rovnako zachovala i u ps3, kedze sony zvazuje grafiku od AMD. Jednoducho nie je to len o pomere cena/vykon/watt ale i tom ako sa v priebehu zivostnosti konzoly tie ceny cipov menia/nemenia.
icon
detail (l.171)
Shack811 -> ????
  pridané 23.2.2012 20:55
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:rE
Jasne nikto nevie ako je to v skutocnosti ale rozmyslaj logicky. nVidia nemoze vediet kolko kusov konzoly sa preda a ani Sony predpokladam ze si myslia co najviac takze dat si zaplatit nejaky poplatok z kazdej konzoly je logicky krok. Samozrejme plus prachy za vyvoj to je jasne Myslim ze aj vyrobu ma starosti firma ktora kartu vyvyja takze v tomto pripade to ani nie je logicke ale jasne :- ) Su to ale samozrejme len moje dohady
icon
detail (l.97)
Trovaricon -> ????
  pridané 23.2.2012 19:58
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:rE
Pochybujem, ze dnes ked sa patentuje este aj sposob utierania zadku moze cosi take, ako spominas, na poli HARDVERU fungovat.

Urcite sa nejedna o jednorazovy prijem. Co sa tyka grafickych cipov, tak patentovo treba takmer vzdy riesit minimalne pamatove radice a kompresiu textur.

O abstraktnych patentoch typu "otvorim dvere - nastupim do auta - zatvorim dvere" sa ani netreba rozpisovat (kolko sa ich v kazdom vyrobku dokaze najst).
icon
detail (l.215)
???? -> Shack811
  pridané 23.2.2012 19:55
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:rE
no neviem neviem ci je to tak ako si myslis ty... nikto z nas to nevie ale tvoja verzia mi pripada nepravdepodobna :) To by sony zostalo velke trt z kazdej konzoly keby este mali od kazdeho kusu vyplacat vsetkych co sa na konzole podielali.
icon
detail (l.171)
Shack811 -> ????
  pridané 23.2.2012 19:46
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:rE
To by boli zli podnikatelia keby mali taku zmluvu ako hovoris
icon
detail (l.215)
1
???? -> Shack811
  pridané 23.2.2012 19:42
>Re: RE:Re: RE:rE
pochybujem ze NV ma z kazdeho predane kusu nejaky zisk... pravdepodobne dostali zaplatene za vyvoj a vyrobu karty a tym to haslo...
icon
detail (l.171)
1
Shack811 -> oEtnies
  pridané 23.2.2012 19:25
>Re: RE:rE
Nemyslim ze by nvidiu netrapil 30 milionovy biznis
icon
detail (l.168)
3
oEtnies
  pridané 23.2.2012 17:52
>rE
A mimochodom nech je amd grafika v 3 konzolách nvidiu to netrápi lebo budúcnosť sú malé PC, smartphony, tablety, tegra sa montuje aj do aút takže amd pekne zaspalo......
icon
detail (l.168)
oEtnies -> xwing
  pridané 23.2.2012 17:50
>Re: RE:Re: RE:rE
Vieš čo som napísal že GTX580 je drahšia o 300 dolárov od HD6990 a výkon majú +/- rovnaký, tak ta asi napadne že v desktope ťažko to je akurát tak hd6990 drahšia o 300€ a je žravejšia ale má o dosť vyšší výkon.... a ďalej som tam napísal že to je v notebookoch takže si zle pochopil môj príspevok
icon
detail (l.82)
1
--solidus-- -> 14po
  pridané 23.2.2012 15:29
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:frostwyrm
no z jednym okom urcite nie.
icon
detail (l.167)
3
Gabriel6491
  pridané 23.2.2012 13:54
to radsej nech si to zobere Nvidia a nech tam daju physx nejaku tu GTX 660 alebo aspon GTX 580-590
icon
detail (l.189)
2
14po -> Bobesko
  pridané 23.2.2012 13:13
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:frostwyrm
Bez mihnutia oka :D
nie pre grafiku sa vraciam starým hrám ale pre príbeh, dej a hlavne atmosféru
A preto som už minimálne 3x dohral FF10 na PS2 :D

--solidus--
A 3D môžem okašlať pokiaľ nebude technológia bez okuliarov za rozumnú cenu. A vlastne ja ani nevidím 3D
icon
detail (l.82)
--solidus-- -> Blavak
  pridané 23.2.2012 13:03
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:frostwyrm
i ked mozem hrat starsie kupene hry, aj tak niekedy poskulujem po novsej verzii, ktora ma 3d podporu, trofeje atd.
icon
detail (l.153)
Blavak -> Bobesko
  pridané 23.2.2012 12:41
>Re: RE:Re: RE:frostwyrm
Ty by si nechcel mat radsej 1 konzolu, kde si zahras svoje kupene hry z predoslej generacie?

Ale ako povedal TRIBAL - radsej urobia HD remake a vypytaju si za to peniaze.
icon
detail (l.80)
1
Halfman -> frostwyrm
  pridané 23.2.2012 12:40
>Re: RE:frostwyrm
Cell 2 je vo vývoji.
01 02 >>