|
|
detail
(l.146)
|
pridané 25.9.2017 19:34
keby takto vyzerali SKUTOCNE hry na pc, tak by som povedal ze ok, predam ps4. Ale kedze sa tak nekona, tak si ju necham
|
detail
(l.168)
|
pridané 24.9.2017 22:15
Tesim sa ked takto budu vyzerat hry graficky bezne.
|
detail
(l.96)
|
pridané 25.9.2017 7:56
Nejaký špatný joke stou grafikou ?
|
detail
(l.119)
|
9
0
Urguhart
pridané 24.9.2017 20:03
super video fakt - ani jediný záber z hry, to je sen každého hráča :D
|
detail
(l.180)
|
pridané 24.9.2017 19:57
Na Misery 2.2 už ani neviem koľko rokov sa čakalo...
|
detail
(l.141)
|
11
0
CrytX
pridané 24.9.2017 19:53
(editované 24.9.2017 20:23)
Aktívne sledujem vývoj Misery módu od prelomu rokov 2012/2013 (a bol som pozvaný do beta testu 1.2 verzie)
Prešiel som Misery 1.1, 1.2 aj 2.1.1 Môžem len odporučiť. Ja som si to ešte trošku sťažil upravovaním obtiažnosti cez configy ale aj tak môžem potvrdiť, že sa jedna o najhardcorovejší dostupný mód. Je to neskutočne komplexné. Armor a damage funguje cez reálne triedy brnenia. Takže žiadne 40% armor ale II, IIIA, atď. To isté z nábojmi. Proti 7.62 nábojom vás slabšie brnenia neochránia. Stačí chvíľka nepozornosti a ste mŕtvy. Radiácia sa počíta cez reálne fyzikálne jednotky, rovnako aj strava a všetko ostatné. Žiadne priehľadné vymyslené čísla. Všetko je až prehnane realistické. Drogy majú vždy pozitívnu ale aj negatívnu stránku. PDA vám žerie baterky rovnako ako night vision a head lamp. Keď sa vám minú baterky niekde v diere a stratíte sa (Aj keď ak hrajete tento mód tak zónu by ste mali poznať ako vlastnú dlaň) tak cestu domov musíte nájsť sami, PDA sa nezapne. Musíte rozmýšľať nad každou jendou prkotinou v mikro manažovaní vašej postavy. Artefact hunting je oveľa zložitejší, vyhoďte si z hlavy že tam budete farmiť artefakty zadarmo. Ku niektorým anomáliam keď sa priblížite len na 10 metrov bez ochraného obleku tak ste mŕtvy. Nepomôže save load. Bez patričnej výbavy proste zomriete zakaždým bez šance vyhnúť sa tomu. To isté poltergeisti atď. Musíte študovať na čo itemy slúžia a správnou kombináciou brnenia, zbrane a drog dokážete prežiť. Ak budete len tak behať a strieľať, tak sa repetitívnemu save/loading nevyhnete. AI je úplne prekopané a je to momentálne asi vrchol v hernom priemysle. A-life simulácie fungujú skvele. Natrafíte na skupinky lovcov, zberačov artefaktov, bojovníkov a ak zabíjate členov určitej skupiny vyzbroja na vás skupiny veteránov ktoré vás majú dostať. Stealth konečne funguje (aj keď po loadnutí uprostred nepriateľskej základne sa zvykne pokaziť). Mutanti sú inteligentné tiež. Zabudnite na hlupé zvery ktoré sa na vás rútia po najkratšej možnej trase. Upíri sú neviditeľné kompletne, nepočuteľné až do poslednej pol sekundy pred útokom robia okolo vás kolečká. 1 vs 1 máte v prvých 2/3 hry možno tak 50% šancu prežiť. 2 vs 1 máte skoro nulovú a musíte to loadovať alebo vymyslieť inteligentnejšiu taktiku. Mačky sú nepočuteľné ešte aj keď do vás od chrbta driapajú. Trpaslíci sa schovávajú a snažia sa vás zabiť telekinézou. Pseudoobrov bez ťažkých zbraní nezabijete. Ak chcete cheezovať a zabíjať mutanti z nedostupného terénu tak zaplačete opäť. Nebudú stáť pod vam a čakať kým ich zabijete ale budú krúžiť schovávať sa. Pred trpaslíkmi, pseudo obrami, psy psami a poltergeistmi vám to nepomôže, Snorkovia na vás vyskočia a Chiméry vyskočia aj 40 metrov do výšky ak ich cheezujete. Áno čítate správne. Stál som na streche 8 poschodového paneláku aby som ju ľakho zabil a tá potvora preskočila tú budovu niekoľko krát kým konečne pristála na mne a zabila ma jedným útokom O.o V zásade platí že hra odmeňuje ak využívate jej mechaniky a kruto trestá ak nie. Narozdiel od Dark Soulsu však obtiažnosť nie je fér (aj keď možno za to môže moje tweakovanie configov). NIekedy sa proste na vás z nikade vyroja nepriatelia ktorých ste nevideli ani nepočuli a zabijú vás do dvoch sekúnd, zabije vás poltergeist za 4 sekundy aj keď ste od neho 100 metrov a medzi vami sú dve kopce a budovy a chiméra za vami vyskočí aj na ISS stanicu. Je to naozaj iba pre veteránov Stalkerov s výkonnými počitačmi. Hrané na: i7 GTX970M 8Gb RAM - 20-60 FPS pri high nastaveniach a 500m visibility Výkyvy FPS budete mať tak či tak keďže niekedy loaduje väčšie množstvo AI ktoré práve vošlo to range simulovania (200-500m podľa nastavenia pri inštalácii). Keď je zamračené mal som aj 60+FPS pri západe slnka 20 FPS. Musíte mať buď high end počitač alebo znížiť nastavenia nasvietenia. Moje hodnotenie je Cheeki Breeki/10 |
detail
(l.96)
|
1
0
Lukynoo88
-> CrytX
pridané 24.9.2017 20:36
akurat to hram..chcem si tam zapalit cigaretu aby som odbural radiaciu a zistim ze mi dosiel plyn v zipiku..kliknem na plyn a nakoniec ma to odbije ze uz nemam zapalovac..hladam u kupcov ale ani jeden ho nema..je to k*revsky zrealnene oproti 2.1.1 a uz ten bol sam o sebe realny.. to napr v Misery 2.1.1 ani nebolo..je tam vela vylepseni ako napr rozoberanie zbrani alebo farba maskacov sa hodi len do urciteho terenu aby mala spravne vyuzitie..za mna osobne MUST HAVE MOD pre stalkera... CHEEKI BREEKI V DAMKE.... PS: Dobre a vycerpavajuco si tu napisal komentar a ja ti osobne zato tlieskam 👍vidno ze si nadsenec ako ja
|
detail
(l.138)
|
pridané 24.9.2017 20:02
Na mňa je dosť SGM mod :D
|
detail
(l.122)
|
pridané 24.9.2017 19:32
Skúšali ste niekto?
|
detail
(l.89)
|
pridané 24.9.2017 19:30
Anuuuu Cheeki Breeki Iv damke Papali Papali suki
|
detail
(l.148)
|
pridané 24.9.2017 19:04
Zatiaľ som prešiel len Shadow of Chernobyl a pár misií z Call of Pripyat.
|
detail
(l.58)
|
pridané 24.9.2017 19:33
treba základnú hru na call of pripyat ?
|
detail
(l.96)
|
1
0
Lukynoo88
-> Royro
pridané 24.9.2017 20:30
sak ale Call of Pripyat je zakladna hra
|
detail
(l.148)
|
pridané 25.9.2017 13:15
On mal asi na mysli, že či k tomu potrebuješ aj Černobyľ.
|
detail
(l.126)
|
1
DoperW
-> Lukynoo88
pridané 25.9.2017 9:09
nie je povodna Shadow of Chernobyl?
|
detail
(l.90)
|
pridané 25.9.2017 11:03
Nie, mas S.T.A.L.K.E.R. trilogiu, Shadow of Chernobyl, Clear Sky a Call of Pripyat, vsetko samostatne hry. Shadow of Chernobyl je prva a povodna.
|
detail
(l.148)
|
1
peter5713
-> Royro
pridané 24.9.2017 19:38
Nie, netreba.
|
detail
(l.155)
|
4
0
Denieln7
pridané 24.9.2017 18:59
Stalkera som prešiel už asi 7 krát a nikdy ma neomrzil, vždy ma do toho sveta niečo ťahalo. Tá atmosféra toho sveta je neskutočná. Misery mod je ďaľší dôvod vrátiť sa späť ☺
|
detail
(l.136)
|
5
0
TheProSK
pridané 24.9.2017 17:23
Aspon modery sa snažia ked už každý kašle na stalker 2
|
detail
(l.60)
|
6
0
VenZen
-> TheProSK
pridané 24.9.2017 17:34
stalker 2, už je něco jako HL3. myslím si že i kdyby jej vytvořili nikdy by neuspokojili ty davy co na to čekají. prostě extrémně velké očekávání. navíc si myslím že by to postavili na naprosto něčem jiném než předchozí díly. jako to dělají tvůrci při dlouhé odmlce u některých her a víme jak o dopada. takže možná je to na jednu stranu dobře i když bych ho taky bral všemi 10
|
|