01 02 03 04 >>
icon
detail (l.55)
man004
  pridané 23.3.2016 1:30
držím palce :)
icon
detail (l.205)
9 0
hyp0
  pridané 10.3.2016 8:47
Witcher 3 uz ale vysiel :)
icon
detail (l.119)
4 0
m1451980
  pridané 9.3.2016 22:12
CD Projekt "Vela štastia"
icon
detail (l.187)
1 3
WampyR
  pridané 9.3.2016 21:02
vraj sa ma jednat o Fallout 5 a TES je odlozeny k ladu kvoli tomu....Bethesdu vraj velice potesili vysledky predaja F4 tak chce dojit kym moze. Tu ciernu dieru na peniaze menom TES Online treba asi niecim zaplatat. :)
icon
detail (l.52)
1 2
Gryzlov -> WampyR
  pridané 9.3.2016 21:47 (editované 9.3.2016 21:48)
Práve si napísal nonsens roka, gratulujem. V prvom rade, Bethesda predala iba práva na použitie príbehu a značky TES firme ZenimaX, to že to ich mmorpg dopadlo tak, ako dopadlo je iba ich problém a Bethesda na tom iba prvotne zarobila, inak do hry nedala ani cent, takže tvoj argument o čiernej diere pre Bethesdu bol vyprodukovaný jedine čiernou dierou v tvojej hlave. Po druhé, Skyrim mal omnoho väčšie zisky ako Fallout 4, už sa predalo takmer 30 mil kusov a zarobili na tej hre miliardy. To, že momentálne nevyšlo nové TES je pochopiteľné, kedže takáto pauza býva medzi TES titulmi bežná. Veď Skyrim bol ešte donedávna, čo je 5 rokov od vydania ! Najpredávanejšou hrou na steame, to hovorí za všetko. Bethesda si pokojne a podľa plánu vydala nový Fallout a zatiaľ mali ešte stále zisky aj so Skyrimu. Po tretie, Skyrim je ešte aj dnes hra v relatívnom centre pozornosti, oddych od nej dá iba ešte lepší začiatok ďalšiemu TES. Po štvrté, pred nedávnom vysoko postavený členovia Bethesdy potvrdili nové TES a prezradili že v roku 2019 by sme o ňom mohli počuť viac, možno by aj v ten rok mohlo vyjsť, čo je pochopiteľné, kedže ešte určite spravia nejaké datadisky na Fallout 4, hlavne počas tohto roku a následne sa pustia do tvorby nového TES, ktorá im určite tie dva roky zaberie. Nabudúce sa radšej dva krát zamysli čo napíšeš a akú to má hodnotu pre diskusiu.
icon
detail (l.152)
1 3
Michales -> Gryzlov
  pridané 10.3.2016 0:00
najpredavanejsiou hrou na steame bol aj Alien Colonial Marines
icon
detail (l.187)
6 1
WampyR -> Gryzlov
  pridané 9.3.2016 23:45 (editované 9.3.2016 23:51)
1, Zenimax vlastni Bethesdu uz od jeho zalozenia v roku 1999 (Bethesda je starsia - od 1986 myslim) a majitelia Bethesdy a Zenimaxu su ti isti ludia.

2, Bethesda nepredavala ziadne prava Zenimaxu, kedze ten ju vlastni a teda nemoze predat prava sam sebe. Moze iba udelit licenciu svojmu alebo inemu studiu na pouzivanie svojich znaciek resp. akurat tak papierovo-pravnicky previest prava. Je blbost aby si za to v ramci tej istej korporacie este aj platili.

3, TES Online robi Zenimax Online Studios rovnako vlastnene Zenimaxom

4, Skyrim ma omnoho vacsie zisky ako Fallout 4....ty davas vacsie prekvapenia jak slovenske volby No kto by to uz len bol cakal, ze hra, ktora sa predava 5 rokov na 3 rozne platformy bude mat vacsie predaje ako hra, ktora sa predava 4 mesiace taktiez na 3 rozne platformy, ktore, ale maju nepomerne mensie zastupenie ako platformy predchadzajuce (citaj PS3, Xbox360 bolo v case vydania Skyrimu predanych podstatne viac ako PS4, XOne a teda aj kupna sila bola podstatne vacsia) + F4 este nema vonku vsetky DLC, nastroje na mody a podporu modov na konzolach.

5, Skyrim na steame mal vsetky DLC vonku, ma Legendary ediciu a predaval sa uz X krat v zlavach za 7,50-10e Legendary edicia, zakladna hra tak za 5e.

6,od pokracovania TES resp. Skyrimu nepotrebujeme oddych, po vydani W3 to potrebuje cele prekopat, lebo ked za XY rokov vydaju novy TES a bude to len "Skyrim v bledomodrom" tak popri v tej dobe uz storocnom W3 sa ta firma strapni az to pekne nebude.

7, toto su studia Zenimaxu:
Bethesda Game Studios - dajme tomu, ze dorabaju Fallout 4, maju na svedomi aj TES seriu
ZeniMax Online Studios - robia na TES Online
id Software - robia na Doomovi
Arkane Studios - robia na Dishonored 2
Tango Gameworks - bohvie co robia, vydali Evil Within ale su to Japonci, pouzivaju idTECH5 engine a pochybujem, ze japoncov nechaju robit na TES serii a na idtech5 engine
MachineGames - dorobili Wofensteinov, boh vie co robia teraz, rovnako pouzivaju idTECH5
BattleCry Studios - robia hry s mikrotransakciami, alias Free to
Play

Ked si to zhrnieme, vidime, ze volni su Machine games a Tango...vysoko nepravdepodobne, ze niekto z nich bude robit na novom TES alebo novom Falloute, kedze tie robila vzdy Bethesda a po ziskani prav na Fallout ich zacala rotovat cize mal by teoreticky nasledovat novy diel TES, lenze:
Skyrim ma podla SteamSpy predanych 10,5 miliona za necelych 5 rokov. Fallout 3 ma necele 3 miliony za takmer 8 rokov, New Vegas ma takmer 5 milionov za 6 rokov a Fallout 4 ma 3 miliony za 4 mesiace a to este nema vonku vsetko co ma mat. Pripominam, ze SteamSpy odhady su tym presnejsie cim dlhsie sa hra predava, cize najmenej presne su v prvych par mesiacoch. Z tohto hladiska je F4 najuspesnejsou hrou Bethesdy resp. Zenimaxu a preto by bolo len logicke vydat dalsi "F4 v bledomodrom" s trosku lepsou grafikou, ako zacat vyvijat nastupcu TES minimalne graficky od nuly + spravu, ze prioritu dostal F5 namiesto dalsieho dielu TES som cital aj na inom hernom webe.
icon
detail (l.52)
3
Gryzlov -> WampyR
  pridané 10.3.2016 21:14 (editované 10.3.2016 21:15)
Budem odpovedať v tvojej katalogizácií, aby som ty ešte raz vysvetlil, prečo sa mýliš.
1,Bethesda je dcérskou spoločnosťou ZenimaXu, ktorá ma na starosť TES.
2,3 TES online nie je ani zďaleka tak v mínuse ako tvrdíš. Po vydaní Tamriel Unlimited edície, predaje hry stúpli a udržala si svoju hráčsku základňu, nie je to druhý World of Warcraft, ale zato to nie je ani úplny prepadák do ktorého by naliali peniaze a nič z toho nemali, je dosť pravdepodobné že výdaje investované do hry sa im vrátili. Pre doplnenie, TES online nie je cielené aby bolo "Online Skyrimom", bolo cielené na to, aby bolo samostatnou mmorpg zasadenou do sveta TES, čoho sú si tvorcovia určite dobré vedomý a určite neporovnávajú Skyrim s TES online.
4, Je extrémne nepravdepodobné, že by Fallout 4 niekedy prekonal tržby zo Skyrimu. Tvoje štatistiky v závere sú nepravdivé. Do roku 2016 sa už predalo takmer 30 miliónov kópii Skyrimu a to nehovorím ani celkový výnos zo série Elder Scrolls, ktorý je rozhodne najvyšší spomedzi všetkých ostatných titulov, ktoré kedy vydali.
5, Po 3-5 rokoch od vydania ! Povedz mi, ktorá hra nie je v rovnakom časovom intervale a je predávaná za väčšiu, alebo azda za pôvodnú cenu ? Žiadna. Ktorá si mohla trúfnuť aj po takejto dobe byť medzi najpredávanejšími ? Takmer žiadna.
6, Omyl, RPG hry nedosahujú ani zďaleka takého počtu titulov (a to nehovoriac ani o tých aspoň trochu úspešných), ako iné herné žánre. Prvotriedne RPG nie je tvorené iba grafikou, ako to je u iných mainstreamových žánroch, potrebuješ mať perfektný príbeh, atmosféru, boj, samotnú scenáristiku, rozmanitosť... Bethesda nie je známa tým, že dokáže vyprodukovať nejaký mainstreeamový odpad, ktorého jediná prednosť je výnimočná grafika. Dokáže skĺbiť všetky mnou opísané požiadavky a ešte omnoho viac, aby nám dala to, po čom túžia skutočný nadšenci RPG a fantasy. Pozri si príklad Zaklínača 3, ten tiež vyšiel o 4 roky neskor ako Zaklínač 2 a tiež nemal grafickú stránku exponenciálne každému roku medzi vydaním zvýšenú... Dokázal byť znovu a zas inovatívnym. Keď to dokázal CD Projekt Red, prečo by to nedokázala Bethesda, bohyňa žánru ? Bohyňa, ktorá ma na to kapitál a zároveň aj geniálnych ľudí ?

Na záver by som rád dodal, že tak ako si spomínal, že môj príspevok je prekvapivý ako voľby, tak aspoň nie je tak populistcký ako tvoj, takže ako keby sa ani žiadne voľby nekonali.
Skyrim predal takmer 30 miliónov kópii.
Oblivion predal 9,5 milióna kópií.
Morrowind predal 4 milióny kópií už v roku 2005, dnes bude to číslo ešte určite vyššie.
Officálne je aj od Bethesdy potvrdené, že TES séria predala celkovo cca 45 miliónov kópií, na čo sa séria Falloutu nikdy chytať nebude a to dobre ZenimaX vie. Skyrim sa vďaka módovaniu stal aktuálnym ešte aj dnes, no čas už dozrieva, takže pokojne môžu vydať ďalšiu časť behom niekoľkých rokov, potom čo dokončia DLC pre Fallout 4, ktoré ešte určite nejaké budú nasledovať. Preto tvoje tvrdenie, že ďalšia "veľká" hra, na ktorú sa Bethesda zamerá, nebude nový Elder Scrolls, je podľa môjho osobného názoru chybná. Bude to Elder Scrolls, očakávam že vyjde v roku 2019-2020. Nemusíš so mnou súhlasiť, čas ale ukáže, ktorý z nás mal pravdu.
icon
detail (l.187)
1 1
WampyR -> Gryzlov
  pridané 11.3.2016 22:47
F4 nestoji len na DLC, F4 ma hlavne stat na podpore modov aj na konzolach, kedze F3 modovanie na PC bolo problematicke a na konzolach ziadne. Bethesda na to mozno spolieha, ze to prinesie novu stavu a zvysi predajny potencial ich hier na konzoly. Oni ked toto doladia v scifi odnozi, bude pre nich ovela jednoduchsie spravit dalsiu velku hru v scifi ako vo fantasy kde tento system prinesie zase nove bugy, kvoli inym hernym mechanikam.

"Preto tvoje tvrdenie, že ďalšia "veľká" hra, na ktorú sa Bethesda zamerá, nebude nový Elder Scrolls, je podľa môjho osobného názoru chybná." Preto sa v tom "tvrdeni" vyskytuje slovicko VRAJ, pretoze sa moze a nemusi jednat o pravdivu informaciu takze moje tvrdenie netvrdi, ze dalsou hrou od Bethesdy bude na 100% Fallout 5, aj ked co sa tyka ekonomickyhc nakladov na vyvoj bolo by to pre Bethesdu podstatne lacnejsie. A v zasade je mi uplne jedno, ktora z tych hier vyjde prva, bethesda skrbli na talentovanych ludoch (vid clovek co spravil sam 20 hodinovy mod Falskaar a oni ho nezobrali ani len na pohovor) a preto nech vyjde cokolvek bude to zas len odvar toho co sme tu mali minule.
icon
detail (l.52)
2
Gryzlov -> WampyR
  pridané 12.3.2016 15:01
Ono je ťažké pre nás niečo takýmto štýlom predpokladať. To, že dostaneme iba odvar toho minulého nie je podľa mňa pravda. Je to jedna séria takže samozrejme bude aj ďalšia hra prepojená a zasadená do rovnakého sveta ako tie hry minule. Prečo by to ale mal byť odvar ? Bethesda samozrejme túži po ziskoch, ktoré s novým Elder Scrollsom rozhodne dosiahnu. Prečo by potom nemohli obetovať viac peňazí na vývoj ? Bez urážky, ale Fallout 4 nebol tiež tak podarený ako mohol byť. Celkovo, kvalita FA klesala a stúpala. Na druhej strane Elder Scrolls, ten si svoju kvalitu vždy udržal a vždy to bol bestseller a inšpirácia pre ďalšie hry, ktoré sa orientujú RPG smerom. TES by Bethesda určite nenahradila nejakým sci-fi... Jednak by to nebola záruka úspechu na rozdiel od TES a jednak je sci-fi hier podstatne viac, ako dobrých RPG.
icon
detail (l.187)
1 1
WampyR -> Gryzlov
  pridané 12.3.2016 16:00
preco by to mal byt odvar? Pretoze tak hovoria skusenosti....ono je to v podstate odvar z Morrowindu vsetko co nasledovalo po nom. Bethesda nema talentovanych ludi a to ako programatorov, tak dizajnerov, scenaristov ani grafikov a animatorov. V ich hrach je dobry crafting a exploring, tam to hasne. Svety su pekne a velke ale mrtve, nudne s opakujucimi sa ulohami a tonami chyb.
"Bez urážky, ale Fallout 4 nebol tiež tak podarený ako mohol byť." No to mi hovor...podla mna odkedy Bethesda ziskala prava na Fallout tak ani jeden diel nebol podareny, jedine New Vegas sa ako tak drzi aj to je tym, ze ho nerobila Bethesda. Ta priniesla v kazdom novom TES diely len pokrok v ramci normy, ale nikdy nic z coho by mal niekto padnut na zadok.
icon
detail (l.187)
1 1
WampyR -> WampyR
  pridané 11.3.2016 22:58
1, este raz....Bethesdu zalozili ti isti ludia, ktori neskor zalozili ZeniMax, nasledne sa sice Bethesda stala dcerskou spolocnostou (jednou z mnohych) ako tvrdis, ale vo vedeni ma tych istych ludi..cize je hovadina aby sef Bethesdy predaval prava sefovi Zenimaxu (cize samemu sebe).
2,3 netvrdil som, ze TES Online je v minuse, nazval som TES Online len ciernou dierou na peniaze, kedze ak sa trochu orientujes v hernom biznise tak viacero vyvojarov MMO(RPG) potvrdilo, ze dobru MMO hru, nespravis pod 100 milionov $. TESO bol planovany s mesacnymi poplatkami a keby sa uz pri vyvoji nepocitalo s F2P v pripade neuspechu tak hra uz by skapala. Zachranil to az prechod na F2P model, kedy sa urcite stala ako tak ziskovou (aj SW: The Old Republic zacal zarabat az ked presiel na F2P, dovtedy bol v minuse). O TESO sa uz v betateste hovorilo, ze do roka prejde na F2P model, to mi nepripada ako uspech. A ja som netvrdil, ze TESO ma byt "online Skyrim".
4, "Tvoje štatistiky v závere sú nepravdivé. Do roku 2016 sa už predalo takmer 30 miliónov kópii Skyrimu..." Keby si si racil vsimnut, ja som uvadzal cisla cisto len z PC verzii so zdrojom SteamSpy. Ty uvadzas cisla zo vsetkych platforiem spolu (bez zdroja). Resp. Ak tvrdis, ze hra predala 30mil. kopii na PC, kde ma Steamworks a je pomerne presne meratelna cez SteamSpy, tak to je obrovsky omyl.
Preco si myslis, ze by F4 nemal prekonat trzby Skyrimu? To je este predcasne toto porovnavat, kedze F4 resp. sci-fi RPG ma na konzolach vacsi predajny potencial ako fantasy zvlast ked sa orientuje na akciu, ktoru mainstream konzolista preferuje.
5, toto dobre opisal Vavra....tam kde nie je konkurencia je aj jednooky medzi slepymi kralom. Do vydania W3 mala Bethesda v podstate monopol na openworld fantasy RPG, Gothic si podkopali autori, dosiel W3 a kedze Vavra videl medzeru na trhu tak pride s Kingdom Come.
6, "Prvotriedne RPG nie je tvorené iba grafikou, ako to je u iných mainstreamových žánroch, potrebuješ mať perfektný príbeh, atmosféru, boj, samotnú scenáristiku, rozmanitosť..." v kazdom aspekte co si vymenoval natrhava W3 Skyrimu aj Falloutu prdel.
"Bethesda nie je známa tým, že dokáže vyprodukovať nejaký mainstreamový odpad, ktorého jediná prednosť je výnimočná grafika." Skor je znama tym, ze ich mainstreamovy odpad musi dorabat komunita, aby to ziskalo status legendy.
"Dokáže skĺbiť všetky mnou opísané požiadavky a ešte omnoho viac, aby nám dala to, po čom túžia skutočný nadšenci RPG a fantasy." Dokaze vytvorit lego na stavbu levelov (dungeonov), ale ani jej dizajneri z toho lega nevedia postavit slusny level. Dokaze preskinovat hru z fantasy do scifi tematiky, ale s rovnakymi chybami, nudnym pribehom, emocne zabitymi NPCckami atd. O nefunkcnom systeme v ich hrach, kde na 1 mutanta potrebujes 20 rakiet a 5 granatov ani nevravim.
"Pozri si príklad Zaklínača 3, ten tiež vyšiel o 4 roky neskor ako Zaklínač 2 a tiež nemal grafickú stránku exponenciálne každému roku medzi vydaním zvýšenú" Ako sa meria exponencialna stranka grafiky vzhladom na rok? Kde mas urcene aky graficky skok za rok musi predviest ten a ten engine? Toto je jeden z najvacsich kecov co som cital za velmi dlhu dobu
"Keď to dokázal CD Projekt Red, prečo by to nedokázala Bethesda, bohyňa žánru ? Bohyňa, ktorá ma na to kapitál a zároveň aj geniálnych ľudí ?" CD Projekt mal schopneho rezisera hry, mal viziu a "tah na branku", mal ludi, ktori chceli ist dopredu s hrou aj seriou. Ta tvoja bohyna zanru ma co? "Talenty" co vedia preskinovat hru z fantasy do scifi a zase naspat, "nadupanych scenaristov", za ktorych by nejake becka ako Seagal ci Dudikoff polozili aj zivot. Je fakt velke umenie vytvorit hry s atmosferou tak sterilnou, ze aj Domestos sa ma co ucit a boj je druha najslabsia stranka bethesdackych hier - vo fantasy odnozi sa este da, ale v sci-fi to je cista tragedia. Dalej vsetci si pamatame legendarnu kvalitu ich portu Skyrimu na PS3 - najlepsi programatori na svete
icon
detail (l.52)
2
Gryzlov -> WampyR
  pridané 12.3.2016 15:11 (editované 12.3.2016 15:15)
Väčšiu kopu sprostosti ako si napísal som ešte asi nikdy nečítal. Prečo by ma malo zaujímať počet predaných kusov na jednotlivé platformy ? Myslíš si, že to zaujíma tvorcov ? Im ide o prachy, čo im Elder Scrolls dokáže zaručene dať. Potom prosím ťa nerozprávaj mi stále o tvojom trápnom rozpočte. 100 mil je v dnešnej dobe na jednu hru nič, keď na nej zarobia miliardy. Verím, že Bethesda by bola ochotná rozhodne investovať aj viac. Príbeh Elder Scrollsu je fenomenálny, neporovnávaj to prosím ťa so Zaklínačom, o ktorom nevieš nič. Námet z kníh od Sapkowského tvorcovia tiež pekne pokašľali, na relatívne dobru predlohu, ktorú mali, mohli spraviť ešte niečo oveľa lepšie. Sapkowski by im to ani v prvom rade nepredal, keby sa necítil ohrdnutý, že na západe by z neho už bol milionár zato čo v Poľsku bol rád že je rád, až do teraz samozrejme. Zas a znovu hovoríš svoje nonsensálne plány, prečo to nebude TES, hovoríš o nejakých sci-fi, o ďalšom Falloute, zabudni. Je oveľa viacej dôvodov, prečo by to malo byť TES. Plusy 1000x prevažujú nad mínusmi, čo platí 100x keď sa jedná o peniaze, tvoje argumenty v tomto prípade ani nemá zmysel hodnotiť, pretože sú absurdne. Otváraš si tu svoju špinavú hubu na módy, pričom FA 4 ich začína mať tiež ako nakadených a ešte len bude mať. A mimochodom, FA 4 nikdy nezarobí to, čo zarobil Skyrim. Pozri sa na také Dragon Age, kde iba na blbé vytiahnutie textov, aby sa dal urobiť preklad, musí urobiť nejaký spôsobilý programátor. Hovor si čo chceš, ďalším na rade bude TES a nič s tým nespravíš, nič s tým nespraví tvoja úbohá argumentácia ani tvoj úbohý vkus.
icon
detail (l.187)
1 1
WampyR -> Gryzlov
  pridané 12.3.2016 15:52
ty vies pobavit len co je pravda
" Im ide o prachy, čo im Elder Scrolls dokáže zaručene dať." To dokaze zialbohu aj Fallout a ked by si mal robit pokracovanie niecoho , alebo zacinat s niecim od nuly tak co je pre firmu ekonomicky vyhodnejsie?
"Potom prosím ťa nerozprávaj mi stále o tvojom trápnom rozpočte. 100 mil je v dnešnej dobe na jednu hru nič, keď na nej zarobia miliardy. Verím, že Bethesda by bola ochotná rozhodne investovať aj viac." No daj nam nejaky dokaz, ze ZeniMax zarobil na TESO miliardy. Bethesda su v prvom rade zidacky skrblici co si nevedia opravit ani chyby v engine, ktore sa seriou tiahnu aj 10 rokov. Komunita musi vyrabat nielen mody ale aj PATCHE na ich hry a ty tu ides tvrdit, ze VERIS ze Bethesda investuje viac? Demagog
"Príbeh Elder Scrollsu je fenomenálny, neporovnávaj to prosím ťa so Zaklínačom, o ktorom nevieš nič." hej nic neviem, hlavne, ze za sebou mam vsetkych 8 knih Sapka, a prejdene serie ako Zaklinaca tak aj TES (okrem Areny a Daggerfall).
"Námet z kníh od Sapkowského tvorcovia tiež pekne pokašľali, na relatívne dobru predlohu, ktorú mali, mohli spraviť ešte niečo oveľa lepšie." Vyvoj stoji prachy a nie vsetko co sa dobre cita sa dobre aj hra. Kto by im ten vyvoj zaplatil? Ty? Demagog. Ked robis hru a plati to hlavne podla predlohy tak musis hladat kompromis medzi vernostou predlohe a zabavou pre hraca. Pretoze to na co sa dobre pozera v kine priadne co sa dobre cita, sa dost tazko realizuje v interaktivnej forme, aby to malo zodpovedjucu uroven.
"Sapkowski by im to ani v prvom rade nepredal, keby sa necítil ohrdnutý, že na západe by z neho už bol milionár zato čo v Poľsku bol rád že je rád, až do teraz samozrejme." Sapkowski je v prvom rade zasrany alkoholik (mal som s nim tu cest nazivo), ktory nerozvija svoje univerzum ako Tolkien ci napr. Lucas a serie na silu svojej znacky. Tiez sa vyjadril, ze pohrda inymi mediami, ktore sa snazia realizovat jeho svet (hry, filmy, serialy, komixy), napriek tomu prava pokrytecky predava.
Pisal som, ze z hladiska ekonomickeho uspechu F4 + nakladov na vyvoj pokracovania, by bolo logickejsie prist v rokoch 2018-2020 s Fallout 5 ako s novym TES a tiez som pisal, ze mi to vlastne aj tak jedno, ktora pride prva, lebo obe aj tak stoja tak za 10e v akcii (vanilla verzie) kym to komunita neda opat zas dokopy.
"Otváraš si tu svoju špinavú hubu na módy, pričom FA 4 ich začína mať tiež ako nakadených a ešte len bude mať." Otvaram si svoju spinavu hubu na ritoleza Bethesdy (ano teba, dobre si to pochopil) co nazyva tu zidacku firmu bohynou....boze chce sa mi zvracat uprimne s tym, ze VERI, ze Bethesda to niekam posunie. Neposunuli sa skoro nikam od Morrowindu a ked sa niekam posunu, tak iba v spolupraci s Valve smerom k platenym modom, ako sa o to uz v minulosti pokusili.
"A mimochodom, FA 4 nikdy nezarobí to, čo zarobil Skyrim." Dokaz to! Inak su to len absurdne tvrdenia, kde si otvaras svoju spinavu hubu jak keby si sa bal, ze scifi odnoz tej istej hry dostane prednost pred tvojim bohovskym fantasy.
Naco sem tahas Dragon Age? Clovece ty si uplne mimo, ja ti tu davam priklady, ako napr. TESO a SW:TOR zacali zarabat az ked presli na F2P model a ty mi das priklad kde zrovnavas hry, ktore su doslova postavene na modovani s hrou, ktorej engine je k modom pomerne nepriatelsky, nema vydane ani SDK (udajne kvoli zlozitosti) a este aj pouziva Denuvo ochranu, ktora tiez stazuje modovanie. Sak ty trepes piate cez deviate ved to nema ani hlavu, ani patu. Dozvedeli sme sa akurat to, ze ty si zelas dalsi TES lebo minuly im zarobil a, ze VERIS, ze Bethesda by bola ochotna investovat viac, pricom su ani neni schopni si zavolat na pohovor typka co im zrobil 20 hodinovy mod do Skyrimu uplne sam. Este ti prezradim tajomstvo....Bethesda BUDE MUSIET investovat viac do dalsieho TES lebo ked pride s tymi istymi zastaranymi hernymi mechanikami a opakujucimi sa bugmi tak to bude trapne fiasko v porovnani s W3 a
icon
detail (l.52)
1
Gryzlov -> WampyR
  pridané 12.3.2016 19:12
Prosím ťa, ja mám za sebou všetky diely Elder Scrollsu a rovnako tak aj všetky diely Zaklínača. Zo Zaklínača som rovnako tak prečítal všetky knihy + ďalšie non cannon príbehy a komixy, seriál a všetko čo zo sveta Zakllínača je. Nejdem zhodnocovať predlohu ako predlohu, len som tým chcel poukázať, že TES nemá ani zďaleka zlý príbeh a to pritom nemá ani žiadnu predlohu. Nehovorim mi potom prosím ťa o tom, že hra stojí v zľave 10 eur. Možno tak 1+ rok od vydania. Viem, že si asi založený na hrách typu AC alebo Call of Duty, ktoré vykadia nový dieli každí rok a 10 ročné decka potom kradnú rodičom z peňaženiek 60 eur len aby tu hru mohli mať. A v neposlednom rade mi prosím ťa nehovor, že sa TES nikam neposunul. Posunul sa a hodne. Hovor si čo chceš ale tá herná séria je fenomenálna, jedna z najlepších herných sérií vôbec. Nie jej to iba môj názor ale aj názor kritikov, celej hráčskej "obce", ktorá je ako tak na úrovni. Potom aspoň neklam o tom, čo som povedal o TES: Online a nedávaj to do súvislosti s Dragon Age. Ja som toto porovnanie použil hlavne pri Skyrime aby som tým zdôraznil, že ľahko módovateľná hra môže byť práve vďaka komunite, ktorá tvorí každú dobrú hru, úspešná aj po rokoch, zatiaľ čo iné spoločnosti, medzi ktoré počítam aj Bioware, vydajú maximálne tak niekoľko datadiskov a na každý šupnú 20 eurovú cenu. To je podľa teba spravodlivosť ? Čo sa týka novej hry od Bethesdy, ešte raz tvojmu zakrpatenému mozočku zdôrazňujem, že tvoj Fallout sa nikdy na TES nechytal. Ešte si tvrdil že TES sa nikde neposunulo, pozri sa na svoj Fallout, kde sa posunul ? Od 3 to s ním ide dole vodou a povedz mi v čom je diel od dielu inovatívny ? V ničom. Na druhej strane Elder Scrolls nikdy Bethesdu nesklamal, resp Bethesda nikdy nesklamala nás. Vždy to bolo fenomenálne RPG, ktoré určovalo vývoj žánru. Vždy to bolo fenomenálne RPG, ktoré malo fanúšikovskú základňu na oveľa vyššej úrovni ako väčšina hier. Vždy to bolo fenomenálne RPG, ktoré zarobilo neskutočné prachy rovnako ako to zarobí aj ďalší diel, ktorý vyjde 2019-2020. A už prosím ťa prestaň s tým svojím sci-fi nonsensom. Každí tretí Kickstarter génius ide do sci-fi. Stálice idú do Sci-fi. Prečo by pre Boha mala Bethesda púšťať do sci-fi ? Prečo zbytočne riskovať ? Fakt je aj to, že samotný predstavitelia aj prakticky oznámili vývoj nového Elder Scrolls. Takže do mňa nehádž kameňom keď nemáš nič viac než iba svoje hlúpe hypotézy a ilúzie, ktoré sa aj tak nikdy nesplnia. Nemáš žiaden podklad pre svoje tvrdenie na rozdiel odo mňa. Jediné čo teraz môžeš spraviť je dokázať svoju inteligenciu tým, že uznáš deravosť svojich argumentov a uznáš racionálne a pravdivé fakty.
icon
detail (l.187)
1 1
WampyR -> Gryzlov
  pridané 12.3.2016 20:07
ty si uplne vymeteny?
"Nejdem zhodnocovať predlohu ako predlohu, len som tým chcel poukázať, že TES nemá ani zďaleka zlý príbeh a to pritom nemá ani žiadnu predlohu." Hry bez predlohy sa prave robia lahsie lebo si tam mozes dat co chces a nie si nuteny sa podriadit tretim stranam, ktorym ta predloha patri (napr. hry od EA podla filmu Pan prstenov....v hre nemohli byt pouziti ako nepriatelia pavuci, pretoze vo filmoch sa nachadza iba jeden pavuk, cize bud by tam dali iba toho jedneho alebo ziadneho, ak by mali licenciu podla knih mohli pavukov pouzivat do aleluja).
V minulom prispevku si nazval pribeh TES "fenomenalny" v tomto "ani zdaleka zly". Sak tvoje tvrdenia sa odpudziju jak magnety, tak si prestan srat do huby a pis konzistentne lebo zatial skaces jak splaseny zajac. Nehovoriac o tom, ze mi davas do huby slova, ktore som nenapisal a nasledne na to reagujes a ked dostanes vysvetlenie tak skocis zas na nieco ine a evidentne mas problem aj citat s porozumenim vid priklad:
"Nehovorim mi potom prosím ťa o tom, že hra stojí v zľave 10 eur. Možno tak 1+ rok od vydania." Ja som pisal, ze Bethesdacke hry maju v case vydania hodnotu akurat tak 10 eur (vanilla verzie, vies co to znamena?) a nie plnu sumu (vzhladom na bugy, technicky stav a zastaralost celej hry ako takej) a az ked komunita dorobi mody a patche tak to zacne za nieco stat.
"Viem, že si asi založený na hrách typu AC alebo Call of Duty..." Som zalozeny na hrach typu Baldurs Gate, Planescape Torment, Pillars of Eternity, Divinity: Original Sin, Torment, Deus Ex, stare Fallout od Black Isle, Wasteland 2, Witcher seria a podobne.....nepustaj sa do psychoanalyz cez internet a ked uz tak si aspon kukni profil, ze ake hry su moje oblubene resp. ako som ktore hry hodnotil, aj ked som tuna nehodnotil zdaleka vsetky co som hral. Mnohe z nich tu na sectore ani nemaju karty vytvorene. Naproti tomu ty co das WOWku 10/10 si iny pripad, ale dobre berem, ze je to zavislacina, ale dat Hitman: Absolution co je najhorsi diel Hitmana 10/10 o tebe vypoveda ozaj dost.
"....jedna z najlepších herných sérií vôbec" je jedna z najuspesnejsich serii, ale fakt je ten ze tie hry su dobre, az ked ich komunita da do takeho stavu, niesu dobre priamo od Bethesdy....lenze ludia to z mne neznamych pricin nekritizuju, ale nazory akceptujem.
"Potom aspoň neklam o tom, čo som povedal o TES: Online a nedávaj to do súvislosti s Dragon Age." Kde ja tvrdim, ze si daval dokopy Dragon Age a TESO? Cituj ma. Ja som ti pisal, ze ked sa bavim o TESO tak argumenty davam tiez z MMORPG hier, lenze ten Dragon Age som doteraz nepochopil naco si ho vytiahol. Ved to nemalo ani hlavu ani patu. DAI je pre mna sklamanie a to rovnako velke ako Bethesdacke hry.
" že tvoj Fallout sa nikdy na TES nechytal" jaky moj Fallout? Som ti uz pisal, ze odkedy Fallout vlastni Bethesda tie hry su pre mna srackove, lenze to, ze som niekde cital spravu, ze B vraj odlozila dalsi TES kvoli novemu Falloutu je fakt. Este som tam napisal aj VRAJ lebo to nie je potvrdene, lenze ty si vyberies 1/3 z vety, zvysok si domyslis konspiracnu teoriu a nasledne reagujes na veci, ktore nikdy neodzneli.
"Prečo by pre Boha mala Bethesda púšťať do sci-fi ? Prečo zbytočne riskovať ? Fakt je aj to, že samotný predstavitelia aj prakticky oznámili vývoj nového Elder Scrolls." Naco potom kupili prava na sci-fi Fallout a vydali uz 3 hry? Z dlhej chvile? Riskovat by mala preto, lebo v dobe Skyrimu bol Skyrim bez konkurencie v zanri. Potom vysiel W3 a zmietol ho kvalitou ako lavinu. Kingdom Come je cierny kon, ale tiez moze Skyrim zmietnut zo stola (a rovnako nemusi), podstatne je ze B ma konkurenciu a zrazu sa ocita na chvoste kvality openworld RPG hier.
icon
detail (l.52)
1
Gryzlov -> WampyR
  pridané 12.3.2016 20:46
Tak toto je moc. "Hry bez predlohy sa prave robia lahsye lebo si tam mozes dat co chces a nje si nuteny sa podriadyt tretim stranam, ktorym ta predloha patri (napr. hry od EA podla filmu Pan pršťenov" Horšiu argumentáciu som nikdy nepočul. Bez urážky ale s takýmto názorom by si mal zájsť za nejakým psychiatrom. A čo keď som dával hodnotenia hier aké som dával ? Na takomto odpad webe, kde recenzie robia primitívovia nemá cenu relevantne hodnotiť. Nehovor stále o tom, ako musí hry od Bethesdy dávať do kopy komunita. Je to obyčajná lož. Prečo pre Boha splietaš Skyrim s Kingdom Come, ktoré vychádza o 5 rokov neskor a pracuje s úplne inými technológiami ? Ešte aby si sa nečudoval ako to Kingdom Come dopadne... Nehovor mi o právach na sci-fi. ZenimaX je rozsiahla firma, ale ako som už písal predtým, scifi určite ich vlajkovou loďou nebude. Nevieš ani na aký backstagový projekt to môžu využiť.

Neprekrúcaj moje slová tvojím špinavým, detským, Smer-like populizmom, ktorým môžeš tak oklamať svoju starú mamu, aby ti rozmenila 10 eur na ktoré fixkou napíšeš ďalšiu 0 na desať 10 euroviek. Komunita a fanúšikovia čakali a vyzvedali. Dostali aj odpoveď. Bethesda dobre vie, po čom kto túži.

Aby som sa ešte vrátil k tomu príbehu. Je prvotriedny. Hovor si čo chceš. Ak mi chceš hovoriť o Bčkovom príbehu tak sa spamätaj. Čo ale človek môže čakať od psychopata na CRPG. Povedz mi aké kvanta bugov mali crpgčka, napríklad aj PoE. PoE mám aj ja osobne veľmi rád, takže ho hatovať nebudem, no rozhodne mala ta hra hodne bugov a rozhodne príbeh vo White March už nesiahal na hlavnú hru. Nehovor mi ale prosím ťa, že hra ako Skyrim nemá právo byť po vydaní zabugovaná. Hra takého rozsahu. Hra, ktorá ukázala plný potenciál open worldu. Hovor si čo chceš, ja, recenzenti, fanúšikovia aj casual hráči vieme, že séria Elder Scrolls je jedna z najlepších herných sérií aké kedy boli.

PS nehovor mi prosím ťa o tom, že som povedal že TES nie je zlé. Je fenomenálne a svoje prekrúcanie môžeš využiť tak, ako som písal vyššie. Zato, že sa chceš za každú cenu odlíšiť a hráš sa na nejakého trápneho rebela a chceš byť najväčší mainstream, nemusíš ešte degradoval niečo tak perfektného, čím je séria Elder Scrolls, svojí nechutím a slizkým údom, ktorý nazývaš jazyk.

icon
detail (l.187)
1 1
WampyR -> Gryzlov
  pridané 12.3.2016 22:20
Ty evidentne nemas ani len sajnu o tom, ako sa robia hry a zvlast hry podla licencie filmu ci knihy. To co som ti napisal ako priklad je jasny fakt, s ktorym sa vyvojari musia dennodenne potykat ty amater.

Tak naco tu vobec nieco hodnotis ked je to podla teba odpad web? Sak ty ani sam nevies co chces/pises/robis...spravis jedno a tvrdis druhe

"Nehovor stále o tom, ako musí hry od Bethesdy dávať do kopy komunita. Je to obyčajná lož." nie to je pravda, inventar, hud a pod veci nemali pouzitelne snad v ziadnej hre doteraz, furt opakuju tie iste chyby a seru na opravy...komunita to fixuje to je fakt, nie loz.

"Prečo pre Boha splietaš Skyrim s Kingdom Come, ktoré vychádza o 5 rokov neskor a pracuje s úplne inými technológiami ? " Pretoze KC rovnako ako ja W3 su tiez open world RPG a su teda konkurenciou Skyrimu? To ti este nedoslo? A Kingdom Come ma tie technologie aspon na urovni, zatial co ty VERIS, ze novy TES sa v tomto smere niekam posunie lebo podla teba B by mohla byt ochotna viac investovat. Za 10 rokov neinvestovali do oprav toho spraseneho enginu co maju ani 50 centov.

Zas sa hras na pseudo psychiatra cez internet? Nie som Fico-volic len pre tvoju informaciu, takze si zas uplne mimo. NAjprv ma obvinis, ze hram len AC a CoD, ked ti to vyvratim, tak teraz vytiahnes toto a zas si mimo. Daj si tabletky lebo bluznis.
"Čo ale človek môže čakať od psychopata na CRPG." Joo vymenujem zopar hier z mnohych a uz som zas len CRPGckar, ze? Keby som tam napisal Unreal Tournament tak zas budem len frager podla teba....ty si uz tak smiesny ked sa nemas coho chytit az to je smutne.
"Povedz mi aké kvanta bugov mali crpgčka, napríklad aj PoE. PoE mám aj ja osobne veľmi rád, takže ho hatovať nebudem, no rozhodne mala ta hra hodne bugov a rozhodne príbeh vo White March už nesiahal na hlavnú hru." Ale aky rozpocet mal PoE a aky mal Morrowind, Oblivion, Skyrim??? Kde su tie peniaze, tie miliardy co tvrdis alebo aspon ich cast investovana spat do vylepsenia technologie???
"Nehovor mi ale prosím ťa, že hra ako Skyrim nemá právo byť po vydaní zabugovaná." Pravo ma vzhladom na rozsah, ale aby tam boli zaseknute herne mechanizmy a tie iste bugy uz od dob Morrowindu, na to pravo nema a to je to co celu dobu kritizujem.
"Zato, že sa chceš za každú cenu odlíšiť a hráš sa na nejakého trápneho rebela a chceš byť najväčší mainstream, nemusíš ešte degradoval niečo tak perfektného, čím je séria Elder Scrolls." Ja sa nepotrebujem hrat na rebela, tie hry proste nesplnaju kvalitativne standardy svojej doby a tazili hlavne z toho, ze nemali konkurenciu. To sa zmenilo, otazka je ci na to ti netalentovani zidaci budu vediet zareagovat.
"...svojím nechutím a slizkým údom, ktorý nazývaš jazyk." Ty si si sem odskocil z fanusikovskeho zjazdu priaznivcov Shakespearea?
icon
detail (l.52)
2
Gryzlov -> WampyR
  pridané 13.3.2016 10:04
Naozajstná úbohosť. Píšeš tu absolútne nonsensy, čo sa týka tvorby hier podľa predlohy. Dávaš to ešte k tomu do súvislosti s W3, čo je už úplná hlúposť niečo takého spraviť. Žiadna hra, ktorá je podľa knižnej predlohy nie je nikdy cannon, takže pokiaľ tam nezmenia fakty , ktoré sú priamo v knihe danej, môžu si príbeh vyvinúť absolútne ako chcú, ale to ty nechápeš. Nehovor mi prosím ťa o tom, ako je technicky zastaralá hra TES a už vôbec neporovnávaj Skyrim s KC ty hlupáčik. Aká konkurencia ? Takže tým iba vlastne priznávaš že aj 5 rokov od vydania má Skyrim stále nejakú moc. Sklamem ťa, ale v žiadnom prípade to nie je konkurencia pri takomto dlhom časovom úseku, čo akosi nedokážeš spracovať. KC sa môže porovnávať s W3, to by som ešte bral, ale určite to nie je fér porovnávať so Skyrimom, čo ale indivíduum nedokáže pochopiť. A neklam už prosím ťa ohľadom technickej zastaralosty TES. Nehovorím že keď vyšlo nové TES, tak malo najlepšiu grafiku na trhu, ale to nemá prakticky žiadne RPG ktoré vyjde a nikto okrem totálného noba a špinavého casuala by nemohol tvrdiť opak ! Čo samozrejme aj si, typický mainstreamový blbec, ktorý hráva nejaké FPS sračky typu CoD a CS, ktorým dávaš 10-kové hodnotenia a vychvaľuješ ich do neba, hlavne pre ich grafiku, pretože všetko ostatné je odpad. S takouto spodinou sa ani nemá cenu baviť. Ale tvoj názor aj tam nemá cenu ani špinavého kúsku toaletného papiera. Počkám si na rok 2019-2020 a potom znovu strávim tisíce hodín v mojom milovanom svete. Zatiaľ čo ty môžeš pavúkovať v temnom kúte pod záchodom a ticho závidieť.
icon
detail (l.187)
1 1
WampyR -> Gryzlov
  pridané 14.3.2016 22:21
ty si tak seres do huby az ma to zacina bavit V celej tejto diskusii si napisal jediny relevantny fakt, ostatne su vymysli a akurat ukazujes, ze absolutne nemas prehlad.
"Žiadna hra, ktorá je podľa knižnej predlohy nie je nikdy cannon, takže pokiaľ tam nezmenia fakty , ktoré sú priamo v knihe danej, môžu si príbeh vyvinúť absolútne ako chcú, ale to ty nechápeš."
Tak napr. ked sa chces bavit konkretne o LoTR tak tam je velky rozdiel ci si zabezpecis licenciu podla filmu alebo podla knihy. Ten priklad s pavukom co som uviedol bol konkretne z interview s hernym vyvojarom co na tom pracoval. Cize ty tvrdis, ze herny vyvojar co ma za sebou cele pravnicke oddelenie EA nevie co trepe, ale ty ano.....takeho egocentrika aby svet pohladal jak si ty.
".....TES a už vôbec neporovnávaj Skyrim s KC ty hlupáčik. Aká konkurencia ? Takže tým iba vlastne priznávaš že aj 5 rokov od vydania má Skyrim stále nejakú moc. Sklamem ťa, ale v žiadnom prípade to nie je konkurencia pri takomto dlhom časovom úseku, čo akosi nedokážeš spracovať."
Kde tvrdim, ze Skyrim nema moc??? Cituj ma! Uz som ti to raz predtym pisal, a dokaz zase nikde a tuna to nebude inak. Skyrim ma moc, ale ma moc vdaka komunite, ktora ho moduje vo velkom na vanillu Skyrim by kazdy clovek do roka zabudol, jak je to seda priemerna hra. KC konkurencia je ci sa ti to paci alebo nie. Konkurencia nie je meratelna casovym usekom, ale typom hry. Tam kde mala doteraz Bethesda de facto monopol na open world RPG v podobe TES a Fallout serii, prisiel W3 a prichadza KC. Gothic/Risen bola tiez konkurencia, ale uz davno vyklidili pole. Ty si jediny amater na svete co mera konkurenciu casovym usekom, ale to, ze 5 rokov od Skyrimu ziadna konkurencia nebola to milerad zamlcis.
"Nehovorím že keď vyšlo nové TES, tak malo najlepšiu grafiku na trhu, ale to nemá prakticky žiadne RPG ktoré vyjde..." W3 patril v dobe vydania medzi najkrajsie hry sveta, KC sa zatial tiez ukazuje v peknom svetle. Lenze Skyrim v dobe vydania nebol ani v prvej desiatke...kvalitu grafiky nerobi len rozlisenie ale aj nasvietenie, art styl, ostrost textur, moznosti vyhladzovania a efekty....Skyrim bol priemerny vo vsetkom.
"Čo samozrejme aj si, typický mainstreamový blbec, ktorý hráva nejaké FPS sračky typu CoD a CS, ktorým dávaš 10-kové hodnotenia a vychvaľuješ ich do neba..." Dokaz to! Zase len tahas nezmysli z chorej hlavy. Najprv som bol Fico-volic, potom som bol hrac CoD, potom CRPG psychopat, teraz som zase CoD a CS hrac, pricom CoD som hral naposledy pred 2-3 rokmi a na CSku mam nahrate 2 hodiny kamo, vo W3 napr. 356 hodin....to sa poser, jaky je to mainstream!!!
A tu je krasne vidiet ajk si seres do huby zase, lebo CoD ani CS vobec nemaju peknu grafiku a nemali ju ani v dobe vydania, zatial co tvrdis, ze vychvalujem grafiku prave tychto hier...traged. A znova...dokaz mi, ze som niekde dal CoD a CS 10-tkove hodnotenia....ako obvykle nic nenajdes, zmozes sa iba na nadavky lebo NEMAS argumenty!!!
01 02 03 04 >>