01 02 03 04 >>
icon
detail (l.98)
Stewe002
  pridané 5.1.2016 9:41
Vyborne aspom toto posunie PC k dalsim vysinam.. konecne... Skor by ale maly odkopnut DX11 a zacat poriadne optimalizovat na DX12 . aby bol maximalne vyuzity HW co uz mame teraz! A Nvidia si moze svoje Reklamne tahy stricit tam niekde.. Pokial neurobia zo svojich technologii open source zatial nech sa ani neozyvaju.. Specialne ten ich nepodareny gameworks..
icon
detail (l.214)
1 0
Johnni -> tor
  pridané 4.1.2016 16:41
este mi daco o tom porozpravaj... aby si bol v obraze, bezne si pustam hry z PC do TV.. teda ked mam daco co je hratelne aj s gamepadom a naozaj nemam pocit, ze by ten pocitac fungoval na 1/7 vykonu ked sa hram na tv a potom s tou istou hrou siel naplno na monitore

a co ma spolocne odozva ovladaca, pripadne jeho citlivost so zobrazovacou jednotkou?
icon
detail (l.155)
2 1
FadedSky -> TimoteoN
  pridané 4.1.2016 13:58
tu známy trol so svojou úvahou o jemnosti obrazu ktorý mu zatiaž ešte nikto nezožral ... no raz možno príde deň a všetci si budeme tĺc hlavy o stôl.
icon
detail (l.55)
man004
  pridané 4.1.2016 13:23
no da sa :*
icon
detail (l.101)
6
tor -> Johnni
  pridané 4.1.2016 12:55
Rozdil je v zornem uhlu obrazoveho bodu a tedy v narocich na zpracovani grafiky, rozdil je i v citlivosti ovladace a narocich na odezvu. Tohle dohromady vyzaduje na pc nekolikanasobne vyssi vykon,
icon
detail (l.101)
5
tor -> TimoteoN
  pridané 4.1.2016 12:53
Muzes, ale na monitoru z blizka to bude vypadat spatne. A pc hry naopak nejsou optimalizovane do obyvaku na hrani na tv. To je presne to, co se Valve snazi neuspesne zmenit a do ceho rve spoustu penez.
icon
detail (l.137)
ManiaCCC -> Kemperik
  pridané 4.1.2016 12:37
Perspektiva ti nieco hovori? :)
icon
detail (l.115)
TimoteoN -> tor
  pridané 4.1.2016 12:13
ty čo dávaš :DDDD PS môžeš napoji na monitor a budeš robi to isté ako keď dᚠPS na televízor.. a tak isto aj naopak keĎ PC zapneš na monitor alebo TV ....
icon
detail (l.138)
2 0
Rono12
  pridané 4.1.2016 11:27 (editované 4.1.2016 11:29)
Zaujimave ale ako plnohodnotne hranie ma to moc nelaka..som klasik- dualshock v ruke a mat vycisteny priestor pred tv
Mozno ked sa to rozbehne vo velkom tak to bude sranda ale tieto zaciatky novych technologii maju spolocne jedno- malo muziky za vela penazi
icon
detail (l.190)
1 1
RICH RACER -> vlad.K.O.
  pridané 4.1.2016 11:04 (editované 4.1.2016 11:16)
no analpes tam vidis snad iba ty
icon
detail (l.117)
1
Bluefire22
  pridané 4.1.2016 10:14
No je jasné, že VR momentálne nemá význam, momentálne som skôr zvedavý na 4K hranie na 500€ pc.
icon
detail (l.118)
Galaxymanko -> Johnni
  pridané 4.1.2016 9:46
Mňa napadlo jedine to, že TV
icon
detail (l.157)
1 1
VanDy666
  pridané 4.1.2016 9:36
Zamavajme vr na rozlúčku
icon
detail (l.102)
2 1
Shado
  pridané 4.1.2016 8:39
Jeeej shitworks nám do*ebe aj VR supeeer
icon
detail (l.120)
frza -> Johnni
  pridané 4.1.2016 8:03
Myslim, ze pointa bola niekde uplne inde....
icon
detail (l.113)
Arnalpes -> Kokso.s.k.
  pridané 4.1.2016 3:40
tak to aj mali v plane a docela im to vychadza
icon
detail (l.113)
Arnalpes -> NeeRoo
  pridané 4.1.2016 3:39
3D a VR je dost rozdiel, sediet v sedacke a otacat celou hlavou hore a dole, ale asi budes lepsi expert ako oni
icon
detail (l.113)
1 1
Arnalpes -> vlad.K.O.
  pridané 4.1.2016 3:37
odjeb sa pise s E, dezo
icon
detail (l.214)
3 0
Johnni -> tor
  pridané 4.1.2016 1:31 (editované 4.1.2016 1:33)
preco? aky je rozdiel pre vypocty medzi 1080p 23" monitorom a 1080p 55" TV?

na oboch mas rovnaky pocet bodov... tak preco potrebujes vyssi vykon?

edit: a nezacni sem pls splietat tu tvoju uvahu o zvysovani rozlisenia zvacsovanim vzdialenosti od zobrazovacej jednotky. dakujem
icon
detail (l.23)
1 0
Kokso.s.k. -> Arnalpes
  pridané 4.1.2016 1:01
no tak to je podla toho na prd vyrába graficky náročnejšie (krajšie) hry zvoli jeden engine (vhodný pre tie krabičky) a frča na tom 10 rokov kým nevíde nová krabička :) a tak dalej
01 02 03 04 >>