|
|
detail
(l.146)
|
pridané 30.6.2010 17:40
Zatiaž je najlepí CE2 ale u čoskoro nebude.
|
detail
(l.128)
|
1
M@kovnik
pridané 17.9.2009 7:53
Hlasoval som za Source Engine, pretoze je moj najoblubenejsi, ale najlepsi je urcite CE2, ale aj X-Ray v Stalkerovi bol pekny, velmi realisticky.
|
detail
(l.108)
|
pridané 17.9.2009 7:23
urcite Ue3,svojou optimalizacou takze ho zvladnu aj slabsie HW na vyssich detaljloch ine sa mi az tak nepacia ako Ue3.
|
detail
(l.192)
|
pridané 14.9.2009 12:07
jeeezis anketa bez id tech enginu nie je ani anketa
|
detail
(l.146)
|
pridané 6.9.2009 10:44
DAED engine sa mi pozdava...dom zvedavy na Dante´s inferno
a samozrejme velmi brutus zvedavy a tesim sa na Dead Space 2 |
detail
(l.252)
|
pridané 4.9.2009 19:46
>Re: MX-72
IW by uz potrebolvalo vymenit niecim novsim. Nech spravia iny engine, alebo si ho proste kupia. Horsie to uz urcite nebude. Jedine co ten engine zvlada dobre je nasvietenie prostredia. Inak same spritove particle, ziadna fyzika, nic co ponuka pomaly kazdy novsi engine.
|
detail
(l.177)
|
pridané 4.9.2009 19:21
>Re: Airforce
to s tym Source engine, niektori hraci tvrdia opak. Cital si recku na Stalker SoCh stranky www.hry.sme.sk
"Samozrejme, nie je to Source ani Unreal 3 engine, avak načo stava na precíznosti tých najprepracovanejích efektov..." |
detail
(l.240)
|
pridané 4.9.2009 19:20
>Re: Airforce
Infinity Ward by u potreboval sa odpúta od Quake 2 / 3 základov.
Ten engine je síce stále konzumovatežný, ale raz sa toho vetci prejedia. :) |
detail
(l.102)
|
pridané 4.9.2009 19:07
>Re: MX-72
IW engine je upraveny ID tech 3/4 engine...
Inak co sa tyka mna - CE2 , potom asi X-Ray a za nim Source, aj ked ten by uz naozaj potreboval vystriedat :) |
detail
(l.240)
|
pridané 4.9.2009 18:58
>Re: Eduardo
IW engine je dos jednoduchý, ale vcelku plynulý, nenáročný a stále sa na to dá pozera (s výnimkou Quantum of Solace) aj keď to nie je iadna pička.
|
detail
(l.177)
|
pridané 4.9.2009 18:27
>Re: Eduardo
tak napriklad dost odflaknutu optimalizaciu ma riddick
|
detail
(l.252)
|
pridané 4.9.2009 17:26
>Re: MX-72
+/- rovnaky rebricek ako u mna, len X-Ray by som hodil za CE2. Ale ten IW engine... stale neviem co na nom niektori vidia :)
|
detail
(l.240)
|
pridané 4.9.2009 17:21
Keby som to mal zoradi, tak asi takto:
1. Source 2. Cryengine 2 3. Chrome 4 4. Dunia 5. X.Ray 6. Unreal 3 7. EGO 8. Anvil 9. IW engine (pokiaž sa tak volá) |
detail
(l.252)
|
pridané 4.9.2009 16:12
>Re: Leather Face
kazda hra? Maximalne tak to GTA IV, ale tam je to len odflaknutou optimalizaciou. Inak by to dokazalo bez problemov ficat aj na dualoch... Mafia 2 bude urcite podstatne lepsie optimalizovana.
|
detail
(l.177)
|
pridané 4.9.2009 16:06
>Re: Eduardo
no tym som si neni taky isty, dnes uz pomaly kazda hra pokazena konzolami pyta quad core, a Mafia 2 je navyse aj celkom pekna po grafickej stranke, takze....
|
detail
(l.252)
|
pridané 4.9.2009 14:50
>Re: Leather Face
Illusion Engine. Nevyzera zle. Som zvedavy kto vyjde vitazne zo suboja illusion vs rage engine. Mafia 2 vyzera na pohlad krajsie ako GTA ale zas GTA mi pride ovela detailnejsie a zivsie. Ale optimalizaciou (aspon na PC) to urcite vyhra illusion :)
|
detail
(l.177)
|
pridané 4.9.2009 14:20
>Re: Eduardo
ja som zvedavy na ten engine z mafie 2 (zabudol som uz nazov)
|
detail
(l.110)
|
pridané 4.9.2009 14:00
umna je to tak 50:50 source:Quake3 oba vynikajuce na svoju dobu :)a nechce sa mi rozpisovat :D
|
detail
(l.183)
|
pridané 4.9.2009 13:49
CryEngine 2 For Teh Win :) Hned za ním je u mě Source a pak asi Essence Engine od Relicu.
|
detail
(l.252)
|
pridané 4.9.2009 13:41
+ nova (alebo skor prva :) ) anketa
U mna je najoblubenejsi Source. Pokial sa dostane do dobrych ruk, tak sa z neho daju vykuzlit aj po vela rokoch velmi pekne hry, ako napr. najnovsie Zeno Clash. Paci sa mi vdaka velmi pekne spracovanym efektom, ktore neposobia prehnane a su velmi prirodzene. Sice source uz nema prave najkvalitnejsie textury alebo vysokopolygonove prostredia, stale sa mi paci viac ako vsetky novsie enginy. Taktiez je u mna bezkonkurencny z hladiska spracovania postav, mimiky tvare a podobne. Som velmi zvedavy na dalsi engine od Valve (dufajme ze na nom uz pracuju nejaku tu dobu), ktory si myslim bude rovnako ako pri Source znamenat velky boom, vdaka prepracovanej fyzike a interaktivnemu prostrediu. |
|