01 02 >>
icon
detail (l.55)
man004
  pridané 27.3.2016 23:49
parada
icon
detail (l.127)
6 1
PaPoČa
  pridané 25.3.2016 20:08
Jednoznačne ľudia čo vravia, že sú všetky hry zjednodušované na mieru priemernému hlupákovi sa nikdy o tieto veci naozaj nezaujímali a do nastavení sa ani nepozreli. Akurát sa tvária, že sú hardcore. Ľudia typu "Ten Dark Souls bol easy" čo to prešli s návodom z youtube a na NG+ sa vysrali. Dokonca aj ten Assassins Creed začne byť zaujímavou hrou keď si vypnete ten otrasný HUD a začnete poznávať mestá "od podlahy". Alebo MGSV bez zvýrazňovania nepriateľov a reflex módu je tiež zážitok. Netreba len pi*ovať ale aj si tú obtiažnosť upraviť na mieru a trocha sa s tým pohrať.
icon
detail (l.118)
Kapo614
  pridané 25.3.2016 18:09
som jediny komu grafika pripada totozna s jednotkou?
icon
detail (l.71)
playah -> Kapo614
  pridané 26.3.2016 9:38
FROSBITE nie je IW ENGINE
icon
detail (l.115)
DestructorSVK -> Kapo614
  pridané 25.3.2016 18:45
V mojej pamati vyzera original rovnako dobre, ale keby som ho zapol teraz tak by to nevyzeralo velmi dobre :)
icon
detail (l.215)
4 2
???? -> Kapo614
  pridané 25.3.2016 18:20
stylom ano ale je to kvalitnejsie spracovane.
icon
detail (l.213)
Patrix85
  pridané 25.3.2016 16:50
ako keby sa v dnešnej dobe v nejakej hre dalo stratiť
icon
detail (l.112)
2 1
Lusyl
  pridané 25.3.2016 16:48
a keby dali rovno do options moznost: prejst celu hru ON/OFF ?
icon
detail (l.270)
3 0
F1REFLY -> Lusyl
  pridané 26.3.2016 11:29
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> Lusyl
  pridané 26.3.2016 10:42
Načo? Stačí dať taký achievement a ľudia to nezapnú, len aby ho získali. Či to myslíš tak, že hra sa v polovici vypne keď to zapneš?
icon
detail (l.112)
Lusyl -> Regina Spectra
  pridané 26.3.2016 15:11
achievement by mozno niektorych zachranil .. ale zvysku by sa hra mala vypnut :D
icon
detail (l.27)
1 0
Vibe Style -> Lusyl
  pridané 26.3.2016 6:36
off by bolo iba pre hardcore hracov :D
icon
detail (l.215)
???? -> Lusyl
  pridané 25.3.2016 16:51
v jednotke to tak bolo
icon
detail (l.122)
LukasDCA
  pridané 25.3.2016 16:39
a co tak zapracovat na dizajne a interaktivite prostredia, aby boli urovne co najlepsie vyuzitelne bez barliciek ,,sem mozme ist, sem uz nie" . takto sa nici sloboda, dame hracom sipku.
icon
detail (l.131)
Reaper117
  pridané 25.3.2016 16:25
mohli to spraviť ako to malo napríklad UT2004
icon
detail (l.142)
4 1
MacGyver88
  pridané 25.3.2016 16:18
ja nechavam urcite zapnute chcem bezat plynule v kuse a nie sa zasekavat a hladat smer v tejto hre ktora je zalozena vyslovene na parkuru by mi to trhalo oci sa zastavovat a motat. Skratka bezat s vetrom o preteky to je to co chcem ja ale tak volby tam su kto chce si to vypne .
icon
detail (l.104)
1 4
Opreax
  pridané 25.3.2016 15:37
Lol, a čo tak si hry zapracovať hurvínka ktorý vás chytí za ručičku a dovedie až do posledného levelu?
icon
detail (l.169)
Boquinha -> Opreax
  pridané 25.3.2016 16:15
A Eliku z Prince of Persia, kebyže spadnete.
icon
detail (l.133)
2 1
milane
  pridané 25.3.2016 15:27
Som rád že sa bude dať nastaviť prípadne vypnúť tieto pomôcky by mali byť spracované takýmto spôsobom vo všetkých hrách
icon
detail (l.132)
2 0
SimonJe -> milane
  pridané 25.3.2016 17:48
jn, presne preto ma dnesne hry nebavia, strasne vodenie za rucicku. Kedysi som na PS1 hladal aj 2 hodiny riesenie.
01 02 >>