01
icon
detail (l.128)
LastPCgamer
  pridané 13.11.2017 18:52
Ja osobne neverim ze je pod EA kreativna sloboda. Myslim si ze je tam skor klasicka korporatna kultura. Ale to je len moj osobný skromný nazor.
icon
detail (l.155)
Majcip
  pridané 13.11.2017 18:35
EA to len k****y tam kde sa daju tahat peniazky od ludi.
icon
detail (l.23)
2 0
ShadeHunter
  pridané 13.11.2017 14:23
Jj, mass effect andromeda nam ukazala tu kreativnu volnost :D
icon
detail (l.214)
Zemla -> ShadeHunter
  pridané 13.11.2017 19:49
Tam bolo viac problemov, hlavne prechod na novy engine a snim spojene problemy....
icon
detail (l.148)
Nasher -> Zemla
  pridané 14.11.2017 11:07
Vsak ale prave o tom ta "volnost" pod EA je. Ak si cital clanok o vyvoji Andromedy tak tam bolo, ze im v podstate EA nanutilo Frostbite 3, lebo to je ich sucasna firemna politika(nebrat 3rd party enginy) a to aj napriek tomu, ze vsetci vedeli, ze v tej dobe FB3 nedostacoval na ME a vlastne ani na ziadne ine RPG.
icon
detail (l.214)
Zemla -> Nasher
  pridané 14.11.2017 12:05
no ale na tom starom unrelackom by som to uz nechcel.to sa nehnevaj.Frostbite 3 je uzasny engine.
Mozno v najnovsej verzii tusim je 4.

pockaj FB3 nedostacoval na ME engine? fuu.. toto nechapem ako myslis.ME ma stary unreal 3 engine a to je uz dedusko..ten je tu uz od 2004 :D
Naozaj sa nehnevaj ale je uz trochu mimo..
icon
detail (l.148)
Nasher -> Zemla
  pridané 21.11.2017 16:20 (editované 21.11.2017 16:28)
Neviem, ci tu na sectore v preklade clanku z Kotaku bolo spomenute aj to co bolo o tomto v originale - ze ked zacalo Bioware robit na Andromede, tak FB3 nemalo naimplementovane take zakladne veci pre RPGcka, ako su inventar a skill tree a museli si ho tam prakticky dorabat sami, co je aj jeden z dovodov preco su v Andromede oba take "nijake". A koruna toho celeho je, resp. az do predstavenia Anthem bola, ze FB3 - povodne vyvijany ako engine primarne na 1st person akcie - nielenze nemal cinematic system, ale dokonca sa s jeho implementaciou nikdy ani nepocitalo a tak strasne vela casu, usilia a ludi im zabralo dolepovanie nejakeho 3rd party riesenia na animacie postav a tvari z 3rd person pohladu. Aj preto tie divne animacie tvari a bugy pri nich.

Tu je original clanok cely, ale varujem, ze je to riadne dlhe, lebo je to vlastne kapitola z knihy. A tiez ak si fanusik ME serie, tak na jeho konci ti najskor pride z toho celeho zle:
https://kotaku.com/the-story-behind-mass-effect-andromedas
-troubled-five-1795886428


Keby malo EA rozum, tak ich mali nechat aby Andromedu spravili na UE4, ktory mozno nema tak uplne spickove efekty ako FB, ale je univerzalny, nie je pri nom taky problem dorabat veci a hlavne, kedze predtym urobili ME seriu na UE3, odlisnosti pre samotnych vyvojarov by bolo minimum. Lenze vzhladom na sucasne "vyfarbovanie" sa EA, by som sa necudoval, ze za nariadenim o povinnom pouzivani FB bolo v skutocnosti to, ze pri ich obratoch s ME, pripadne dalsimi hrami, by uz museli Epicu platit licenciu(UE4 je normalne zadarmo, ale ked studio co v nom spravi hru presiahne pri tej konkretnej hre urcitu hranicu rocneho obratu, tak plati z kazdej predanej kopie Epicu nejake to %)
icon
detail (l.214)
Zemla -> Nasher
  pridané 21.11.2017 20:55
Čítal som to keď to bolo aktuálne no...
Ako píšeš FB je super engine len nebol vhodný na mass efekt v tom stave. Teraz keby to robili tak sa viac sústredia na veci co robí mass efekt masseffektom
icon
detail (l.148)
Nasher -> Zemla
  pridané 24.11.2017 23:27
Vsak prave... necely rok po vydani Andromedy ukazali Anthem a to uz je na prvy pohlad technologicky kdesi uplne inde. Akurat, ze to bude celkom nova znacka, ktora ktovie ako dopadne a zabehnutu, vysoko hodnotenu a ludmi oblubenu znacku si neuveritelne hlupym pristupom vedenia doslova zabili. Dnes, ak by aj chceli nieco zmysluplne(teda nie f2p/p2w/mobilne) dalej robit v ME univerze, musel by to byt megahit a hlavne na 100% dotiahnuta hra vo vsetkych smeroch, aby sa zabudlo na to ako dobabrali jednu z najlepsich PC serii za posledne roky. A aj napriek tomu by tu bolo riziko, ze to sucasne znechutenie z Andromedy( a nakoniec aj z EA vseobecne) by neprekonali. Normalne po tom vsetkom okolo ME mi az prislo luto tych ludi, co robili na povodnej trilogii.
icon
detail (l.214)
Zemla -> Nasher
  pridané 24.11.2017 23:37
mna andromeda bavila aj som ju celu presiel.Ale chybalo mi tam nieco ...postavy sa mi zdali lepsie vykreslene v povodnych...ako keby mali vacsiu hlbku a kecanie smimi ma viac bavilo a aj tie vztahy... Ale ako pises.napriklad na Anthem sa hrozne tesim.teraz hrajem obcas Destiny 2 a zatial ma bavi, pozor treba to hrat ako casual..ked ma clovek chut zastrielat ide :)
dat si raz tyzdenne raid s kamosmi v 6tich je super.


icon
detail (l.133)
Rys28
  pridané 13.11.2017 12:57 (editované 20.11.2017 8:35)
Jaj ked bude mat taku volnost ako DICE a Bioware tak sa fakt "nemusi nicoho obavat"
icon
detail (l.99)
1 1
ThruthSeeker
  pridané 13.11.2017 12:12
hej bioware svoju kreativitu ukazal pri poslednom ME, ktore som nepresiel a ani ho nikdy neprejdem

icon
detail (l.213)
8 1
Patrix85
  pridané 13.11.2017 11:44
Verim, ze v najnovsich hrach najdu aj kreativne cesty na kreativne zakomponovanie kreativnych lootboxov s kreativnym obsahom a kreativnymi cenami.
icon
detail (l.191)
2 3
jones555
  pridané 13.11.2017 11:34
Dice robí rovnakú hru od roku 2011 akurát teraz zmenili zasadenie tak sa hráči tvária, že bf1 je zrazu nová hra.... mám ich rád, sú to šikovní žudia, ale séria battlefield sa od tretieho dielu pohla asi ako call of duty... a to je vážne smutné
icon
detail (l.128)
1 0
LastPCgamer -> jones555
  pridané 13.11.2017 19:19 (editované 13.11.2017 19:29)
Podla mna bol Battlefield 4 posledny "pokrokovy" diel. Pridali tam levolution prvok, novy Frostbite 3 engine a par dalsich drobnosti + hru vybavili commander modom a napchali obrovskym mnozstvom vybavenia. BF4 mal aj velku komunitu, par rokov to malo slušne vežku zakladnu hračov. Hlavna chyba v BF 4 je len ten otrasny hitbox pre mna najhorsi zo vsetkych dielov od BC 2 po BF1. No a samozrejme dalsie chyby ako totalne nevyvazena hratelnost, plno glitchov a bugov ale to ma kazdy diel BF a nie je to specifikum BF4.

Od BF: Hardline je to uz podla mna ale cista stagnacia a krasne vidiet ze je seria uz "prevarená". Pre mna je ale najväčšie sklamanie BF1(Hardline som vynechal/nehraval) ktoreho moznosti su oproti BF4 osekane, servery su momentalne len v Cloudovych datacentrach v Holandsku alebo Irsku teda ziaden server s dobrým pingom z Nemecka alebo blizsie a navyse tam momentalne ani nie je moznost napriklad pri Conqueste nastavit nizsi pocet hracov ako 64. No popravde na mensich mapach je to fakt nehratelne pri 64 hračoch. Najviac ma ale sklamala hravanost tohto dielu na PC. Po roku od vydania su maximalne spičky hravanosti na urovni priblizne 25 000 hračov a to este popri tom ako do hry vychadza novy obsah. To je z mojho pohladu na zaplakanie. Dalsi diel si kupim jedine v pripade ze to bude herný skôst s dobrou zakladnou hračov.
icon
detail (l.120)
@cactus -> jones555
  pridané 13.11.2017 12:50
Dice robi presne taku hru aku ludia chcu..okrem toho ked si zahras BF1 potom BF4 a potom BF3 tak zistis ze tie hry su dost rozdielne
icon
detail (l.191)
1
jones555 -> @cactus
  pridané 13.11.2017 14:25
Nó ja som si ich zahral a v základe je hratežnos rovnaká... rozdiel medzi BC2 a BF3 je deň a noc, rozdiel medzi BF3 a BF1 je tak 12:00 a 13:25
icon
detail (l.148)
2 0
Nasher
  pridané 13.11.2017 11:29
Aby sa jedneho dna nezobudil do rana ked mu kravataci od stola rozpustia komplet cele studio, pripadne mu zasahmi do konceptu zruinuju znacku(C&C4). Plus keby malo Bioware volnost, tak Andromeda nedopadne tak ako dopadla, z Old Republic nie je este stale vlastne v niektorych veciach nedokonceny KOTOR3 so snad najhorsim F2P modelom v galaxii a miesto osekaneho DA2 a repetitivneho DA3 by sme dnes mozno hrali Baldurs Gate 3 so vsim vsudy co k tomu patrilo. Ked sa tak nad tym zamyslim, tak po nedavnych spravach z tabora EA a Bioware specialne je takym malym zazrakom ako sa im vlastne podarilo spravit ME2 a 3 tak dobre, o DICE a Mirrors Edge Catalyst ani nehovorim. Ale tak asi cest vynimkam.
01