01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.137)
Batt
  pridané 22.4.2017 13:56
Dalsia super ficura, ktoru bude nutne vypnut aby FPS stupli o 60 %
icon
detail (l.117)
mareknr -> Batt
  pridané 22.4.2017 15:22
Jasne. My vlastne nepotrebujem žiadny antialiasing, ambient occlusion, dynamické tiene ani globálne osvetľovacie modely. Načo nám to vlastne je, keď si to pýta nejaký výkon navyše.
icon
detail (l.137)
Batt -> mareknr
  pridané 22.4.2017 15:45
Je logicke, ze to vyzaduje vykon navyse ale niektore tieto gameworks hovadiny vyzaduju az prilis a ponuknu minimalny rozdiel.
icon
detail (l.215)
???? -> Batt
  pridané 22.4.2017 15:48
Nechces vypnes. Co tu nad tym tolko mudrujete? Kazdy efekt vyzaduje nejaky vykon a nemusi byt ani od nvidie.
icon
detail (l.117)
mareknr -> ????
  pridané 22.4.2017 16:29
Presne o tomto tu celý čas hovorím. Gameworks features, ktoré vyžadujú väčší výkon ho vyžadujú väčšinou opodstatnene. Väčšinou píšem preto, lebo také ako Hairworks a GodRays sú často zrazené vysokým teselačným stupňom. Pričom by stačilo, keby sa ten stupeň dal v konfigurácii nastaviť. Ostatné ako rôzne shadow efekty ale berú výkon preto, lebo ho naozaj potrebujú. Na pochopenie toho by ale ľudia museli aspoň trochu tušiť, ako sa tieto efekty implementujú.
icon
detail (l.93)
jeremy42
  pridané 21.4.2017 14:20
Naco pokrocile efekty, fyziku ci AI, v kurze je 4k + 60 fps hranie. To trh chce, to vyrobcovia - vydavatelia produkuju. A ak sa nic nezmeni, zachvilu je tu 8k rozlisenie, kde konzum bude dotlaceny vymenit "zastarale" 4k za nieco nove a trendove.
icon
detail (l.147)
5
LadIQe
  pridané 21.4.2017 12:22
tieto efekty su akurat dobre tak na honenie ega nv fans, nic viac, vyzera to pekne, pozera sa na to pekne ale uzitok nulovy, dopad na vykon by bol isto katastrofalny, ako vacsina gameworks utilitiek
icon
detail (l.117)
3 0
mareknr -> LadIQe
  pridané 21.4.2017 13:43
Sám si si povedal, že to má pekný dopad na vizuál, tak prečo úžitok žiadny? Práveže vylepšenia herného prostredia vylepšujú celkovú atmosféru hry. A to je tiež plus. Okrem toho na dsogaming.com píšu aj o tom, že oheň aj dym v Gameworks dokážu interagovať s objektami v prostredí. Taktiež sa tam využíva aj self-shadowing zvýrazňujúci siluetu dymu a pod. Podľa mňa sú takéto zlepšenia celkom žiaduce. A najlepšie na tom je, že pôjdu spustiť každému a teda aj na GPU od AMD.
icon
detail (l.147)
1
LadIQe -> mareknr
  pridané 21.4.2017 13:49
pozri sa, mne envadi, ze to robia, nech to robia, kludne, ale nik ti to do hry neda, aj ked to ma efekty a sprava sa ako realny dym/ohen, jednak je to pracne zapracovat, jednak zerie to vykon, ktory uz dnes herne studia vyuzivaju sposobom, ale ved ludia kupia, keby sa dnes aspon optimalizovalo poriadne, nepoviem ani slovo, ale ked dneska je otpimaliizovana tak kazda desiata, ked nie dvadsiata hra tak si rad

tieto efekty su aj tak len na marketing a prezentacie atd, v hre, kde je napr akcia a striela sa hlava nehlava by si si to aj tak nevsimol
icon
detail (l.117)
1 0
mareknr -> LadIQe
  pridané 21.4.2017 14:06
Možno jeden efekt by si si nevšimol, ale ak by bolo parádne spravené celé prostredie, tak by ti to prinieslo oveľa lepšiu atmosféru a bola by hra zujímavejšia.
Čo sa týka pracnosti zapracovania, tak práve kvôli tomu NVIDIA prináša hotové knižnice, ktoré stačí do hry zintegrovať. Nie je to samozrejme na lusknutie prsta, ale dosť práce sa tým ušetrí tiež. Otázny je samozrejme potom samotný výkon. Ja som väčšinou v hrách s GW efektami spokojný.
icon
detail (l.147)
1
LadIQe -> mareknr
  pridané 21.4.2017 14:10
ved to, ze jedna dve scenky by si nik nevsimol, kompelt celu hru uz ano, ale ako vravis, vykon by mozno siel dole :D

ako na jednej strane uznavam nv, ze sa snazi taketo efekty zapracovat aby ta hra vyzerala pekne, no na druhej strane sa mi nepaci, ze si to len pre seba enchava a vtedy to bezi len pre nich, ako chapem exkluzivita pre nv majitelov, ale ked by sa to dalo ako open source, mohli by z toho tazit vsetci, kedze by sa urcite nasiel niekto, kto by to vedel tak zapracovat, aby to nezralo tolko ako teraz a tazili by z toho vsetci
icon
detail (l.117)
1 0
mareknr -> LadIQe
  pridané 21.4.2017 14:22
No open source to síce nie je, ale ani tu prezentovaný NVIDIA Flow nie je exkluzívny pre ich GPU. Tento efekt pobeží na každom DX11 a DX12 capable GPU. Tu obmedzenie nie je. A zatiaľ ani nevieme rozdiely medzi AMD a NV GPU v tomto efekte. Zatiaľ nikde nevyšiel a nedá sa to zmerať.
icon
detail (l.147)
1
LadIQe -> mareknr
  pridané 21.4.2017 14:25
myslim globalne, lebo tie efekty maju fakt pekne, ale co z toho, ked to bezi iba na jednom hw a aj to iba takmer na tych najvykonnejsich
icon
detail (l.117)
1 0
mareknr -> LadIQe
  pridané 21.4.2017 14:37
Ale už to platí aj globále. Exkluzívnych features sú minimum. Väčšina GW efektov beží aj na iných GPU ako tých od NV. Dopady na výkon sú už druhá vec a v tom máš pravdu, že potrebuješ výkonný HW. Keď si ale zoberieš zložitosť viacerých efektov spojených hlavne s osvetlovacími modelmi a s tieňami, tak tam sa za každé aj malé zlepšenie platí vysoká cena.
icon
detail (l.147)
LadIQe -> mareknr
  pridané 21.4.2017 14:40
ako toto ja chapem, preto si mylsim, ze keby to slo do open source, alebo aspon medzi firmami, ze kazdy tam prida to svoje, tak si myslim, ze by sa to zlepsilo, lebo predsa kazdy inak rozmysla, niekto na to moze ist zlozito, niekto jednoducho a keby sa to spojilo, tak by sme mali pekny vizual s minimalnym dopadom
icon
detail (l.117)
mareknr -> LadIQe
  pridané 21.4.2017 15:11
Pekný vizuál s minimálnym dopadom by podľa mňa nebol. V oboch týchto fimách pracujú odborníci, ktorí vedia čo robia. Okrem toho všeobecnejšia podpora by znamenala komprimisy podľa toho v čom je kto silný. Takže nakoniec by posun vo vizuále mohol byť horší ale zasa za cenu lepšieho výkonu. Čo je lepšie, to si každý musí pre seba povedať sám.
icon
detail (l.147)
2
LadIQe -> mareknr
  pridané 21.4.2017 17:17
ale zasa nikdy nevies, vzdy sa najde niekto, kto v tom vidi viac do hlbky a pride s niecim vynimocnym, tak ako v elektronike, v autach, v grafike atd atd

proste musi sa chciet a nie ist len za tym, ze na tom zarobim

ale tak suhlasim, kompromis by sa tam asi tiez hladal
icon
detail (l.134)
1 0
Bishamonten -> LadIQe
  pridané 21.4.2017 13:30
"vyzera to pekne, pozera sa na to pekne ale uzitok nulovy"...ukazkove protirecenie.
icon
detail (l.147)
1
LadIQe -> Bishamonten
  pridané 21.4.2017 13:40
co je na to protireccenie? :D ked sa ti paci lambo tiez si ho nekupis, lebo nan nemas :D

tu to mas to iste, vyzera to pekne a aj sa na to pekne pozera, ale uzitok z toho nemas lebo to zere vykon jak dabel a do hry ti to aj tak nik neda, chapes? ci?
icon
detail (l.134)
Bishamonten -> LadIQe
  pridané 21.4.2017 14:27
Co sem pleties nejake lambo? Graficky vizual je zasadnou podstatou kazdej video hry. Ked moze byt nieco krajsie, tak to urcite nejaky vyznam ma. Technicku stranku veci som neriesil, to je uz samostatna kapitola. Chapes? Ci?
01 02 03 04 05 >>