|
|
detail
(l.56)
|
2
Oraclon
-> peter5713
pridané 3.5.2016 11:19
lebo 90% veci co robi microsoft su prepadak
|
detail
(l.70)
|
pridané 19.1.2016 10:50
ja ho nosim len v bunde alebo v taške vždy ked ho mam na stehne v nohaviciach tak ma rozboli noha :D
|
detail
(l.70)
|
pridané 19.1.2016 10:50
ja ho nosim len v bunde alebo v taške vždy ked ho mam na stehne v nohaviciach tak ma rozboli noha :D
|
detail
(l.169)
|
1
Rellik
-> mokasi
pridané 18.1.2016 21:23
A ? Mobil mas pri sebe 24/7 a tipujem ze si na noc ani nezapinas letovy rezim :)
|
detail
(l.113)
|
pridané 18.1.2016 19:51
tebe staci, mne nie ;)
a oculus je ina technologia |
detail
(l.17)
|
pridané 18.1.2016 19:46
no neviem,2,5 hodiny pri plnej zatazi mne stac,aj tak som neni dlhsie na kompe v kuse... a oculus by si aj tak dlhsie na ociach nemal,jednak by ta zacala bolet hlava a druhak ta to bude tlacit podobne ako sluchatka
|
detail
(l.70)
|
pridané 18.1.2016 19:02
samozrejme ale toto budeš ma napriklad 3 hodiny pricapene priamo na hlave :D
|
detail
(l.98)
|
pridané 18.1.2016 13:05
Ako sa to vola?
|
detail
(l.18)
|
detail
(l.159)
|
pridané 17.1.2016 15:41
Tisíce ľudí používajú denne bezdrôtové hands free sady. Samozrejme riziko tu je, ale staniolový klobúčik nepomôže.
|
detail
(l.113)
|
1
0
Arnalpes
-> Comrader
pridané 17.1.2016 15:04
bude to viac v nabijacke ako na hlave
|
detail
(l.17)
|
1
2
Comrader
-> Arnalpes
pridané 17.1.2016 14:59
Pre mna bude toto lepsie ako Oculus,a to z dovodu ze je to bez kablov a mozem sa volne pohybovat,zatial co tuto je velmi obmedzeny pohyb
|
detail
(l.169)
|
4
0
Rellik
-> peter5713
pridané 17.1.2016 13:24
niekto začať musí keby sa každý bál pádu tak stále žijeme ako domorodci.
|
detail
(l.169)
|
1
Rellik
-> mokasi
pridané 17.1.2016 13:23
ožiarovaniu mozgu sa nevyhneš ani keby neviem čo, mobilné siete , wifiny , rôzne elektroniky okolo , rádio signály , satelity všade , ešte aj keby si išiel do najhlbšej amazonky sveta tak na teba pôsobia rôzne žiadenia , takže jeden prístoj na hlave ťa nezabije.
|
detail
(l.92)
|
pridané 17.1.2016 11:59
(editované 17.1.2016 12:00)
presne toto som mal na mysli. zeby sa mi triasol monitor s hlavou, to asi nebudem prvy s morskou chorobou.
Nvm ci by som to nazval skulenie do strany ale asi si neuvdedomujes kolko pohybov hlavy nevedome vykonavas pri PC, pricom mas fixny bod monitor PC ale nie vzdy sa nanho pozeras priamo. Inac povedane, ak si hral ZombiU - je tam taky scan mode kde gamepadom otacas okolo seba a na monitore vidis 1:1 okolie ingame - prenesie ta to do roly tvojho characteru v hre. Ak by to WiiU vzadu na gamepade kameru, v realtime by ti to mohlo ukazovat izbu a zaroven v nej rozmiestnene appky, presne ako hololens, len to nemusis mat priviazane na hlave. Boom. |
detail
(l.70)
|
1
5
mokasi
pridané 17.1.2016 9:57
No ja neviem dost male zorne pole a ešte k tomu mat niečo taketo rovno na hlave pri mozgu neviem neviem hadam to nebude nejake škodlive
ved ked zoberem že nie je odporučane mat moc dlho mobil pri hlave alebo pri nom spat |
detail
(l.148)
|
2
5
peter5713
pridané 17.1.2016 9:43
Toto bude prepadák.
|
detail
(l.65)
|
2
B11B12
-> DestructorSVK
pridané 17.1.2016 7:41
sak ale oculus je tu uz ten piatok na trhu a nevsimol som si ze by prva generacia nejak narastla urcite je buducnost AR VR ta obmedzuje AR nie lebo sa hras pracujes v realite
|
detail
(l.22)
|
1
0
ugorka
-> saver
pridané 16.1.2016 22:00
diky
|
detail
(l.159)
|
1
0
Regina Spectra
pridané 16.1.2016 21:30
FOV pri ktorom nesmiem pohnúť očami je slabý, ale v horizonte 15 rokov je snáď možné spraviť AR bez celej tej konštrukcie okolo. Pre šoférov napríklad by to bolo prínosom. Inak pri súčasnej veľkosti a cene je fakt jediným využitím dizajn, hranie a kozmonautika.
|
|