01
icon
detail (l.182)
Aristarch
  pridané 30.1.2016 21:43
...na Hellblade som skutočne zvedavý. Dúfam, že to dopadne na výbornú ..
icon
detail (l.170)
1 0
pallino
  pridané 30.1.2016 17:14
ach som videl Enslaved, tak som dostal hype že bude druhý diel, a potom som prečítal hellblade :(
icon
detail (l.215)
???? -> pallino
  pridané 31.1.2016 9:49
ved to robi rovnake studio.
icon
detail (l.170)
pallino -> ????
  pridané 31.1.2016 9:59
áno, ale nejde o Enslaved
icon
detail (l.55)
1
man004
  pridané 30.1.2016 16:15
fajne
icon
detail (l.91)
5 0
SoulCaliber
  pridané 30.1.2016 15:19
Skutočne pekné ako sa dokážu vyhrať s pohybom postavy,ale tiež by som to prijal aj vo výdrži priamo v boji aby bolo jasné,že hrdina cíti aj váhu svojej zbrane a nosnosti arzenálu aký má!!!Hry by nabrali v hrateľnosti trošku iný rozmer a aj rozmanitosť....Hmmm
icon
detail (l.161)
Infernal -> SoulCaliber
  pridané 30.1.2016 16:28
Veď to máš v napr. Dark Souls vo forme staminy...
icon
detail (l.91)
1
SoulCaliber -> Infernal
  pridané 30.1.2016 16:34
Nechcem žiadnu formu.Chcem aby sa postava učila boju s váhou zbrane,výcvik ku takmer dokonalosti v boji,aby to nebola taká Bohapustá sekačka ...
icon
detail (l.161)
1 0
Infernal -> SoulCaliber
  pridané 30.1.2016 18:29
Ten "výcvik" máš v každom rpg, kde potrebuješ získavať exp aby si mohol používať lepšiu alebo ťažšiu zbraň :D Ale chápem čo máš na mysli...možno to nebude presne to čo chceš ale súbojový systém v kingdom come deliverance vyzerá zaujímavo a ma byť postavený na reálnej fyzike, tiež zbroj sa bude skladať z niekoľkých vrstiev čo tiež prispeje realite...
01