01 02 03 04 05 06 07 >>
icon
detail (l.9)
1
zedels
  pridané 27.8.2012 18:34
crysis 2 ma nebavi 3 mozno bude lepsia ale umna rozhodne lepsie COD seria
icon
detail (l.30)
Logue12 -> Patrix85
  pridané 18.8.2012 15:41
>Re: RE:Re: RE:Crysis 2
Slabe objekty aj niektore textury. Doskakovanie nie je az taky problem.
napr nejake dvere, zabradlie a tak...
icon
detail (l.213)
Patrix85 -> Logue12
  pridané 15.8.2012 10:58
>Re: RE:Crysis 2
akoze chyba textura a potom naskoci alebo celkovo slabe textuy v celej hre?
icon
detail (l.30)
Logue12
  pridané 14.8.2012 19:44
>Crysis 2
Vsimol si niekto okrem mna v Crysis 2 raz za cas sa vyskytne slabe miesto v grafike ako keby to bolo z hry z roku 2005 ? napr hned pri zaciatku model autobusu alebo model tej veci na ktoru sa namotava hadica a je to tam polozene na ceste ... a dalo by sa pokracovat ...
Hram DX9 ale pochybujem ye DX11patch to opravil.
icon
detail (l.197)
marek14 -> Rys17
  pridané 13.8.2012 12:56
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:marek14
tak to máš teda pravdu
icon
detail (l.103)
2
deKarloz77
  pridané 12.8.2012 22:11
FU! ja nemám slov - TEŠÍM SA NA KAĎÉHO!

v MULTIPLAYER LOBBY.

icon
detail (l.133)
1
Rys28 -> marek14
  pridané 12.8.2012 18:17
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:marek14
teda aspon po poslednom patchi



aj ked mne to moze byt jedno pokial dovtedy nekupim (nevyhram ) nejaky high-end PC
icon
detail (l.197)
marek14 -> Patrix85
  pridané 12.8.2012 15:15
>Re: RE:Re: RE:marek14
aj ked možno nie konkrétne tie isté miesta očakávam že grafika bude pri max nastaveniach taká ista ako v tejto tech ukážke teda aspoň by mala
icon
detail (l.30)
1
Naberius
  pridané 12.8.2012 14:36
Krasa, ale necakaju ze sa vlamem do nasa ked si to budem chciet zahrat ze?
icon
detail (l.213)
Patrix85 -> ????
  pridané 12.8.2012 12:37
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:marek14
no moze sa stat ze to len prezentuju a v hre to nebude ;)
icon
detail (l.215)
1
???? -> Patrix85
  pridané 12.8.2012 11:47
>Re: RE:Re: RE:marek14
ved je to level z hry tak preco by nebolo?
icon
detail (l.213)
Patrix85 -> marek14
  pridané 12.8.2012 11:42
>Re: RE:marek14
otazka je ci to bude zapracovane v hre
icon
detail (l.197)
marek14
  pridané 11.8.2012 23:26
tak k tomuto niet čo dodať vyzerá to naozaj nádherne otázka je či to naše procesory a grafické karty dokážu zvládnuť (teda aspoň vaše)
icon
detail (l.191)
1
Gam_er
  pridané 11.8.2012 22:13
krása
icon
detail (l.213)
Patrix85 -> psychopad999
  pridané 11.8.2012 20:55
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:psychopad999
crysis mal dazdivu misiu a to poslednu ;) ale ak ide o blesky tak tie su lepsie v stalkerovi to je pravda...vsetko osvetluju





icon
detail (l.113)
psychopad999 -> Patrix85
  pridané 11.8.2012 19:26 (editované 11.8.2012 20:24)
>Re: RE:Re: RE:psychopad999
Presnejšie engine z roku 2007 (možno až 2004).
Na to z ktorého roku je, tak je perfektný.

Samozrejme takúto grafiku v stalkerovy nemal (až moderska komunita ho vymakala),

Podstatné je to ak by sa zamierili poriadne na grafiku mali by sme toto dielo ešte pred crysisom.

Edit: Niečo zo zahraničneho crysis fora Crysis is the single most demanding video game on the market, and still requires THE BEST hardware available. Nothing but THE top of the line hardware will get you a perfect 60FPS at a decent resolution, in fact, Crysis @ 2560x1600 is STILL impossible to run at max with 60fps - only 1920x1200 and below has been truly conquered by ultra-high end hardware.

By comparison, the next best looking game (IMO) is probably STALKER: Call of Pripyat with the 'Xray 1.6' engine, which is limited to using 1,000,000 polygons per frame - the engine just ISNT capable of more than that. On the other hand, Crysis running Cryengine 2 will average out about 1.2 to 1.5 million polygons per frame, sometimes allowing up to 3 or 4 million polygons - I've seen as high as 15 million.

Cryengine 2 was basically designed to have no real limits - the only limits being what hardware you can throw at it. As a result of this, running the absolute highest settings is still near impossible.


Takže, ak zoberieme do uvahy že CEngine 2 dokáže použiť 1,2 až 1,5 miliona polygonov na sníku niekedy 3 až 4 miliony, Stalker dokáže použiť maximálne 1 milion, ale ako hovorím engine je z roku 2004 postupne len do neho pribúdali "doplnky" ako directX 10, 11.
Jednoducho podľa mňa z X-ray enginu nevybrali všetko čo sa dalo.
A v crysis sa to počasie jednoducho nevyrovná stalkerovy čo to porovnávam tak to sa proste nedá, ale zase na druhu stranu crysis ma lepšie detaily terénu, budov, a všetkých objektov

Napríklad Crysis1,2 prakticky iné počasie ako slnečné skoro nemá,okrem pár nočných misií. (1 hlavne slnko a tam to bolo kvoli tomu že sme boli na tropickom ostrove),
A porovnaj noc crysisa so stalkerom, v stalkerovy mi príde o dosť realistickejšia.
icon
detail (l.213)
Patrix85 -> psychopad999
  pridané 11.8.2012 19:12
>Re: RE:psychopad999
co ja viem...tak urcite vyzera CE3 lepsie ako toto...tu aj vidno ze uz ma tento engine co to za sebou a ze je starsi
icon
detail (l.113)
psychopad999
  pridané 11.8.2012 18:03 (editované 11.8.2012 18:49)
A čo tato ukážka (prepáčte že tu stále periem tie videá, ale nech je aspoň trochu vidno že nie len CEngine3 je dobrý)





Zhliadnite neoľutujete.
Dávam do pozornosti hlavne moment od 2:49 (aj keď je tam toho pozerať určite viac)
icon
detail (l.128)
Iverson23
  pridané 11.8.2012 17:42
not bad
icon
detail (l.28)
d1nozo
  pridané 11.8.2012 15:38
vyzera to dost dobre...otazka je ci to vobec rozbeham na mojom kompe
01 02 03 04 05 06 07 >>