01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.68)
TvojDade -> ManiaCCC
  pridané 25.4.2017 17:25
vzhladom na to ze moj cpu je celkom shit tak som rad ze mam nvidia kartu ale viem si predstavit aj situaciu kedy by som to mozno aj s nvidia kartou radsej spustal na CPU to tam ako ozaj mohli zakomponovat tu moznost teda ked je to takto
icon
detail (l.137)
ManiaCCC -> TvojDade
  pridané 24.4.2017 18:20
Takto, gameworks samo o sebe su len softwarove riesenia, solvere a simulacie. Jediny rozdiel je ten, ze gameworks systemu bezia nativne na Nvdia kartach, kym s AMD kartou to riesi procesor. Co mozno znie ako problem ale je to mensi problem ako si myslis, dokonca v urcitych pripadoch, kedy je hra extra narocna na graficky vykon, presunutie gameworks systemov na CPU dokonca moze vykonu mierne pomoct. Hry teraz obsahuju Gameworks implementacie a ak si napriklad hral Fallout 4 a zapol si si tam tie rozne atmosfericke svetla a podobne vycytavky, ani si nevedel ze polka z tych systemov je gameworks based. A uz vobec si nebadal nejaky rapidny prepad vykonu oproti Nvdia kartam.
icon
detail (l.68)
TvojDade -> ManiaCCC
  pridané 24.4.2017 16:57
Aha. Netusil som ze gameworks funguje aj na AMD kartach. To je tak odjakziva alebo sa to zmenilo? (vidno jasne za ktory tim kopem lol kazdopadne nie som fanboy ziadnej znacky)
icon
detail (l.154)
daevastator -> jsmiska84
  pridané 22.4.2017 18:41
Ale ved o to presne ide. Kazdy kto si mysli ze AMD aj NV robia veci tak ako robia iba pre dobro a blaho hracov je blazon

Preco by NV s dominantnym postavenim na trhu malo vydavat nejake open source kniznice s grafickymi efektami a nepriamo pomahat slabsej konkurencii? Radsej hodit nejake vsimne-sponzorne vyvojarom a ejha uz tu mame implementovane Gameworks
icon
detail (l.148)
LadIQe -> ????
  pridané 22.4.2017 17:18
co ja aspon viem, tak ked to prvy krat dali na tomb raidera, tak to slo mizerne vsade, samozrejme aj na amd, ale horsie na nv, neskor sa to fixlo, takze ja envidim problem
icon
detail (l.117)
mareknr -> ????
  pridané 22.4.2017 16:29
Presne o tomto tu celý čas hovorím. Gameworks features, ktoré vyžadujú väčší výkon ho vyžadujú väčšinou opodstatnene. Väčšinou píšem preto, lebo také ako Hairworks a GodRays sú často zrazené vysokým teselačným stupňom. Pričom by stačilo, keby sa ten stupeň dal v konfigurácii nastaviť. Ostatné ako rôzne shadow efekty ale berú výkon preto, lebo ho naozaj potrebujú. Na pochopenie toho by ale ľudia museli aspoň trochu tušiť, ako sa tieto efekty implementujú.
icon
detail (l.215)
???? -> LadIQe
  pridané 22.4.2017 15:50 (editované 22.4.2017 15:50)
Ale na nv bezi s ovela vacsim dopadom na vykon nez na amd. To je ta amd podpora "pre vsetkych".
icon
detail (l.215)
???? -> Batt
  pridané 22.4.2017 15:48
Nechces vypnes. Co tu nad tym tolko mudrujete? Kazdy efekt vyzaduje nejaky vykon a nemusi byt ani od nvidie.
icon
detail (l.138)
Batt -> mareknr
  pridané 22.4.2017 15:45
Je logicke, ze to vyzaduje vykon navyse ale niektore tieto gameworks hovadiny vyzaduju az prilis a ponuknu minimalny rozdiel.
icon
detail (l.117)
mareknr -> Batt
  pridané 22.4.2017 15:22
Jasne. My vlastne nepotrebujem žiadny antialiasing, ambient occlusion, dynamické tiene ani globálne osvetľovacie modely. Načo nám to vlastne je, keď si to pýta nejaký výkon navyše.
icon
detail (l.148)
LadIQe -> jsmiska84
  pridané 22.4.2017 13:59
tress bezi aj na nv, nevem o com tocis :D
icon
detail (l.138)
Batt
  pridané 22.4.2017 13:56
Dalsia super ficura, ktoru bude nutne vypnut aby FPS stupli o 60 %
icon
detail (l.117)
mareknr -> jsmiska84
  pridané 22.4.2017 13:44
TressFX beží aj na grafikách od NV. Rovnako ako Hairworks beží aj na grafikách od AMD.
icon
detail (l.173)
jsmiska84 -> daevastator
  pridané 22.4.2017 10:58
Keď je to také skvelé open source, myslíš, že momentálne nejaký nerd doma pracuje na tom, aby freesync fungovalo aj na nVidiách? Mne to skôr príde, že AMD niečo vytvorí a potom to kvôli marketingu hodia open source (lebo my chceme len dobro hráčov) a potom už dolaďovanie nechajú na komunitu a majú to bez roboty. V koľkých hrách je TressFX, Vulkan? A v koľkých je Gameworks, PhysX?
icon
detail (l.173)
jsmiska84 -> LadIQe
  pridané 22.4.2017 10:51
Keď už plačeš, že zlá nVidia, AMD urobilo svoje TressFX na vlasy do Tomb Raidera. Prečo z toho neurobili open source? Žeby peniaze? A tiež to beží iba na ich HW, búúúú.
icon
detail (l.154)
daevastator -> ????
  pridané 21.4.2017 22:44
Hej vidim ze v tom mas jasno. Sorry nestiham to sledovat vsetko, stratil som sa v tych newskach kolko toho vydala NV open source...

Ozaj, ak sa nemylim AMD publikovala freesync ako open-source code. Co myslis, kto nema v zaujme ho implementovat aby sa im nahodou neprestali predavat predrazene Gsync chipy??
icon
detail (l.137)
1 0
ManiaCCC -> TvojDade
  pridané 21.4.2017 19:39
nezmysel. Gameworks funguje aj bez Nvdia kariet. A ked si schvalne pozries testy aky dopad na vykon ma naozaj gameworks aj na AMD kartach, zistis ze vykon nie je problem. Je tam strata oproti Nvdia kartam ale nie je to tak ze jeden to hra na 120 fps dalsi na 30..bavime sa o poklese o 10-20 FPS v tych horsich pripadoch. Skoro nulovy rozdiel pri tych lepsich. Dovod, preco Gameworks nemozu byt herna mechanika je to, ze Gameworks nema zatial ziadny system co by ako mechanika mohla fungovat alebo by davalo zmysel to tak pouzit...a za druhe, nie kazdy engine nativne podporuje gameworks ..ale nvdia to pomalicky tlaci, kde sa da. Jediny problem gameworks je ten, ze nikto okrem Nvdie nema pravo upravovat samotny kod. Ale aj toto sa ma zmenit.
icon
detail (l.215)
2 0
???? -> daevastator
  pridané 21.4.2017 19:32 (editované 21.4.2017 19:33)
Hej Vulcan je velka revolucia az 5 ci 6 hier pod nim bezi a z toho je jedna free ,jedna AAA hra a jedna indie ktore stoja za zmienku a len o Doomovi sa da povedat ze na nom bezi tak ako sa predstavovalo ale ten bezi bezchybne aj pod openGL tak ten Vulkan je tam len taky nalepeny balast ktory nic naviac neprinasa. Hej freesync je pre "vsetkych". taky velky vies co. Pokial nemas HW s jeho podporou tak z toho nemas nic . Klasicke obkecavanie ako vzdy.
icon
detail (l.154)
3
daevastator -> ????
  pridané 21.4.2017 18:49
NV sa s DX12 nikam nepohla, nejaka magicka optimalizacia ovladacov to nespasi, na to treba prisposobit architekturu. Tolko k tomu...

Co sa druheho tyka, existuju nejake otvorene standardy, aliancie, kde sa prispieva aby sa technologia pohla dopredu. Napriklad ako AMD uvolnilo freesync alebo dalo k dispozicii Mantle na zaklade ktoreho sa vybudoval Vulcan API.

Ide skor o tu filozofiu, NV si hrabe na svojom piesocku, zakial AMD sa snazi robit veci otvorene, pre vsetkych. Jasne ze to je o tom kto ma dominantne postavenie na trhu a o konkurencnom boji, kde sa kazdy snazi zabezpecit nejaku vyhodu, "nieco viac" ako konkurencia a kazdy k tomu pristupuje po svojom.
icon
detail (l.148)
2
LadIQe -> mareknr
  pridané 21.4.2017 17:17
ale zasa nikdy nevies, vzdy sa najde niekto, kto v tom vidi viac do hlbky a pride s niecim vynimocnym, tak ako v elektronike, v autach, v grafike atd atd

proste musi sa chciet a nie ist len za tym, ze na tom zarobim

ale tak suhlasim, kompromis by sa tam asi tiez hladal
01 02 03 04 05 >>