01 02 03 >>
icon
detail (l.151)
LukasRengar -> cappko
  pridané 31.3.2016 13:43
icon
detail (l.69)
fr33lanc3r
  pridané 31.3.2016 8:24
a nechapem sector preco nevytvorite clanky a nerozoberiete engine za enginom do bodky helflo by to mnohym. mnohy tu mozno maju chut nieco zacat tvorit
icon
detail (l.69)
fr33lanc3r
  pridané 31.3.2016 8:21
jojo nepozna tu niekto totalne free engine hoc aj s grafikou na grc ja momentalne len modelujem vytvaram modely v open source 3d grafickom programe a chcel by som ich dat do niejakeho total free enginu. ja som hladal ale vacsinou maju niejaky ten hacik ak neverite tak pozrite poriadne ich licencie.
icon
detail (l.69)
fr33lanc3r -> thechosenone729
  pridané 31.3.2016 8:18
tvoju reakciu som videl aj pri inom uvolnenom engine nevyznas sa ty nahodov v licenciach? hladam engine total free a nie a nie ho najst ty mi pripadas ze dost casto skusas podobne srandy.
icon
detail (l.186)
cappko -> LukasRengar
  pridané 30.3.2016 23:30 (editované 30.3.2016 23:31)
Unify je fasa ked je v nom clovek uz rozhybany a zrucny a ma v nom dlhu prax ale krivka narocnosti na zaciatku je masaker, UE4 musim vyskusat, pocul som ze je to pecka ale zase, ide o to kolko heavyliftingu to za cloveka spravi, koniec koncov od toho je to cele SDK.. a hlavne dostupnost a uroven prisposobenia si nastrojov a potom uz specificke veci zaleziac podla projektu.. co som pocul v UE4 je praca svizna a velmi rychlo sa tam da dostat k realnemu modelu hry ktory sa uz len doraba a debuguje, co konkretne robite ak sa smiem spytat? :)
icon
detail (l.151)
LukasRengar -> cappko
  pridané 30.3.2016 15:23
Ako zasa ked nemas s tym enginom problem, dobre sa ti v nom robi a si s pokojny aj s jeho pros and cons tak som len rad, kadzy by mal pracovat s tym co mu vyhovuje najviac.
Ja zasa som osobne nikdy nemal problem s UDK a po novom s UE4, na Unity robime s kolegamy momentalne hru, poviem ti nieje to med lizat :) urcite mam voci Unity vacise vyhrady ako u CE, ale to je uz asi profesionalna deformacia a zaujatost a hlavne vyhrady su voci veciam ako su robene v unity a nie s workflow, co mi pri CE absolutne nesedelo a ako som pisal je nepohodlne z mojho pohladu. :D ...

icon
detail (l.186)
1 0
cappko -> AngryDude
  pridané 30.3.2016 15:04
Hore :)
icon
detail (l.186)
cappko -> LukasRengar
  pridané 30.3.2016 15:04
Zatial som pracoval len na outdoorovych scenach, nastavenia su tam defaultne vzdy ked si dam novy testovaci projekt, nikdy som nemal problem s povrchom alebo jeho nastavenim, co sa assetov tyka, niektore mi robila sestra ktora je 2D/3D graficka a opat nebol problem.. ako ja si necham povedat od skusenejsieho cloveka ale zatial to bolo uplne spoko, needitoval som ziaden existujuci projekt.. s UE4 som nerobil ale UE3 bola zabijacina a s CE sa zacina ovela lahsie ako s Unity, tam kym sa clovek vobec nauci robit s tym imbecilnym interfacom tak skonci v bezvedomi..
icon
detail (l.151)
LukasRengar -> cappko
  pridané 30.3.2016 9:14
To snad nemyslis vazne? Praca s CryEnginom hlavne co sa modelovej, rigovej a animacnej stranky tyka, nemyslim tym ze uz mas pekne assety niekoho ineho nahadzane v engine a iba pouzivas cudziu pracu, ale vytvorenie assetu a vlozenie do enginu je cista katastrofa. Absolutne nepohodlne zdlhave, cely export modelu do enginu, pri narigovanych characteroch ani nehovorim. Nutnost vytvarania proxi meshev na kolizie, nutnost tym padom vytvarania proxi materialu,priamo v 3D programe a podobne veci. Potreba vytvrat VisAreas a Portals pre kazdu indorovu scenu.
S CE sa mozno dobre pracuje ked je uz vsetko porobene a ty sa hrjakas v editore a skladas si levely ale to co tomu predchadza je horror, radsej robit v UE4 alebo dokonca v Unity kde su tieto veci ovela viac user friendly a 1000x pohodlnejsie.
icon
detail (l.103)
dzefo196 -> Exever
  pridané 29.3.2016 19:52
aj mne sa to tak zda
icon
detail (l.138)
1 0
Exever
  pridané 29.3.2016 18:42
Zda sa mi to alebo je ten CE5 viac rozmazany a CE3 je detailnejsi ???
icon
detail (l.98)
Stewe002 -> Regina Spectra
  pridané 29.3.2016 18:34
No ja dufam a pevne verim ze to v nvidii daju do poriadku.. iked mam trocha pochyby... preto som si kupil radsej r9 390 8gb vram namiesto gtx 970 ... v dx11 je 390tka aj tak o trosku lepsia.. Ale clovece strasne som chcel gtx970 :) nakoniec vsak neriskujem.. radsej...
icon
detail (l.166)
s3rg1 -> Rellik
  pridané 29.3.2016 18:14 (editované 29.3.2016 18:16)
Mam pocit ze si z neho spravili vlastny open source engine Lumberyard
https://aws.amazon.com/lumberyard/details/

* ako nizsie spomenuli
icon
detail (l.23)
browsi -> WampyR
  pridané 29.3.2016 16:42
pravda, mne v začiatkoch najviac sadlo unity a teraz sa už viem len veľmi ťažko prinútiť k používaniu hocičoho iného, tá jednoduchosť a prehľadnosť je návyková haha :D každopádne som si pozrel celý FAQ stream od cryteku a vyzerá to tak, že to s podporou komunity myslia vážne- vytvorili indie fund na podporu nádejných hier bez nároku na podiel na predajoch (niečo ako jednorázová nezištná podpora), kompletne prekopali dokumentáciu, pracujú na nových videotutoriáloch a sledujú nové thready na ich fórach, tzn. niečo veľmi podobné ako čo robil epic s unreal enginom pred rokom, teraz už o nich moc nepočujem, ale to bude asi tým, že som ue4 prestal používať/sledovať
icon
detail (l.169)
Rellik -> browsi
  pridané 29.3.2016 15:29
no to dúfam že vydajú niečo originálne ako bol Crysis 1 vo svojej dobe a pevne dúfam že sa nedajú zase pod krídla nejakého vydavateľa ktorý by ich tlačil do rozhodnutí s ktoré majú také následky aké mali.
icon
detail (l.107)
AngryDude -> cappko
  pridané 29.3.2016 13:45
Toto som potreboval počut! Konečne realny nazor na tento engine a hlavne na pracu s nim ...
Vsetci sa tu ohánaju za grafikou a porovnanie s výkonom... ale pre developera a programátora nieje nič horšie, ako práca s otrasným IDEčkom!
Máš ešte nieake dalšie skusenosti s inými endžajnmi? Na čom pracuješ alebo podobne ....

(Toto video pekne ukazuje prácu v tom editore a presne preto stále tvrdím, že CE buducnost má!)




icon
detail (l.14)
1
WITCHERR -> JozkoSVK
  pridané 29.3.2016 12:51
S unreal enginom 4 sa dá tiež vytvoriť realistická grafika.
icon
detail (l.187)
1
WampyR -> browsi
  pridané 29.3.2016 12:38
Uz spravili novy release (neviem ci je to update enginu alebo len lepsia kompresia, este som to ani nerozpakoval) a staci tahat cca 5,7GB.

Inak k tomu, ze preco nie je viac hier na CryEngine, tak podla mnohych indie vyvojarov a mensich studii je prilis zlozity a support je drahy a nic extra. Pre male a stredne teamy preto vsetci odporucaju UE, a pre uplnych zaciatocnikov Unity.
icon
detail (l.139)
1 0
Vovok
  pridané 29.3.2016 11:51
Posledna vec co od Cryteku stoji za to.
icon
detail (l.130)
1 0
thechosenone729
  pridané 29.3.2016 9:57
Keď som to stiahol a nainštaloval tak stále sa to zasekne na loading plugins... nemôžem s tým pohnúť viete niekto čo je s tým ?
01 02 03 >>