01 02 03 >>
icon
detail (l.169)
Rellik -> SaLaDiN666
  pridané 12.6.2011 20:40
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:SaLaDiN666
aha , moje informácie sú roky staré , ide to dopredu
icon
detail (l.153)
SaLaDiN666 -> Rellik
  pridané 12.6.2011 20:39 (editované 12.6.2011 20:39)
>Re: RE:Re: RE:SaLaDiN666
Helma scifi nie je, podobne helmy maju Americania v Cobre a Apachoch ci aj Rusi, ale videl som len take, ktore mali zakryte len jedno oko, cez ktore dostavali info od pristrojov a druhe sluzilo normalne na pozeranie, preto hovorim, ze ta helma je cudna, hodi sa skor do helikoptery.

Tie obleky Vazka, co som konkretne spominal ja, su plnene kvapalinami alebo plynmi, je to klasicka kombineza , ktora ma po sebe system ruriek, mozes to nazvat aj potrubie fakticky. Ked je pilot vo vysokom pretazeni, v dolnych castiach tela sa to proste "nafukne", tlaci to na nohy a podbrusie, aby sa krv nehromadila v nohach a sla naspat do hlavy, aby pilot neomdlel.

http://fyziologie.lf2.cuni.cz/hampl/teach_mat/extremy/extr
_st2.htm
icon
detail (l.134)
2
HomoHabilis -> R1gT
  pridané 12.6.2011 20:00 (editované 12.6.2011 20:01)
>Re: RE:Re: RE:MX-72
osobne sa mi viac paci ten "i mean business" styl plne vyzbrojeneho ah64, ako nejaka smiesna krabica commanche
icon
detail (l.170)
1
R1gT -> MX-72
  pridané 12.6.2011 17:44 (editované 12.6.2011 17:45)
>Re: RE:MX-72
Bol zruseny preto, lebo zaklad projektu bol polozeny este za "starych casov" ,kde mal sluzit ako predvoj pre AH-64 pre znicenie protivnikovej (sovietskej) PVO, lenze to, ze prvy prototyp vzlietol az v r. 1996 a to uz hovori za vsetko... Comanche uz nebol potrebny, a to aj preto, lebo nebol vyvynuty pre boj s turbanistami...

V tejto hre si vsak svoje miesto urcite zasluzi.
icon
detail (l.239)
MX-72
  pridané 12.6.2011 16:36
Trocha ma tam prekvapuje RAH-66 Commanche, keďže ten projekt bol zrušený.
icon
detail (l.169)
1
Rellik -> SaLaDiN666
  pridané 12.6.2011 16:22
>Re: RE:SaLaDiN666
tekutina , vzduch tam neni ak dobre viem , má to ten isy effekt akoby mal na sebe len kombinézu ...mne pripadala helma scifi
icon
detail (l.32)
whackman
  pridané 12.6.2011 14:13
mozem kupovat rovno novy komp
icon
detail (l.153)
6
SaLaDiN666
  pridané 12.6.2011 13:25
Co sa tyka obrazku 34, nie je to scifi ani exoskeleton, je to zrejme oblek pre pilotov na vyrovnavanie, resp. na odstranenie negativnych ucinkov x nasobneho g pretazenia v stihackach. Su plnene bud kvapalnou tekutinou alebo vzduchom a umoznuju pilotom prezit aj take pretazenia, pri ktorych by bez obleku omdleli. Maju to Nemci, volaju to Vazka, a aj Rusi, ti to testuju s kvapalinou, a maju to aj Americania a Zidia, ti to testuju so stlacenymi plynmi. Len ta helma je divna, a hodila by sa skor do helikoptery.
icon
detail (l.153)
SaLaDiN666 -> fresh trash
  pridané 12.6.2011 13:16
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:FlyBoogy
Arma 2 OA je spatne kompatibilna s Arma 2 a Arma 1. Rovnako je spatne kompatibilna Arma 2 s Arma 1. Portovanie veci s Arma 1 je Arma 2 ci Arma 2 OA narocne nie je, staci len prekopirovat subory, resp. addony z Army 1 a do Army 2, ci OA a najlepsie ich spustit ako samostatny mod.

Co sa tyka novych ficuriek Army 2 OA, ak sa preportuje kampan Army 2 do Army 2 OA, budes ich mat tiez. Len sa nedaju preportovat opacne z Army 2 OA do Army 2. Napr. EW kampan v Arme 2, ak ju hras v Arme 2, nemas na Ah-64 Apache novy radar s detekciou navadzanych striel a svetlice, ked to hras cez Arma 2 Combined Operations, tak uz tam mas Apache z Arma 2 OA s novym radarom, co detekuje navadzane strely, rozlisuje pozemne a vzdusne ciele a svetlice. Je tam plna spatna kompatibilita.
icon
detail (l.192)
1
Psycho
  pridané 12.6.2011 11:47 (editované 12.6.2011 12:17)
Veľmi peknee...som zvedavy či sa vrátia aj interiéry tankov. V každom prípade však hru očakávam tak ako každy diel. Ak som ale spravne z gamepaya pochopil AI zostane v základe rovnaka len s vylepšeniami. No ona v Arme 2 nieje zlá a s ACE modom je ešte lepšia, ale v CQB stále dosť zaostáva. A 3D editor..to bude lahôdka.
icon
detail (l.170)
1
R1gT -> fresh trash
  pridané 12.6.2011 11:26
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:FlyBoogy
Tak musim zahanbene priznat, ze ta Mi-28 mi prisla zvlastna az teraz, ked som sa na nu lepsie pozrel... Co sa tyka toho exoskeletu na obr 34, pripada mi to ako jeden izraelsky program, (skusim najst link) ale jeho podoba este nieje finalna, resp verejnosti znama. Treba vsak povedat, ze BIS spolupracuje s mnohymi armadami sveta, ale ze by to bola az taka spolupraca, aby im ukazovali svoje prototypy, tak to uz je na uvazenie. Rozhodne vsak v ziadnom pripade nieje ani jeden obrazok v rovine sci-fi.

Co sa tyka pouzitia starsich dielov ako modov, tak to som si nevymyslel ja. Ivan Buchta to povedal pri prezentacii pre gametrailers, ziadne podrobnosti ale nepovedal.
icon
detail (l.129)
1
ProGameZ.I.P.P.Y
  pridané 12.6.2011 9:51
to more tam je ako realne ... to sa mi natom asi najviac paci
icon
detail (l.30)
2
callbad
  pridané 12.6.2011 8:55
Už sa na Arma 3 veľmi teším.
icon
detail (l.140)
fresh trash -> R1gT
  pridané 12.6.2011 3:39 (editované 12.6.2011 3:39)
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:FlyBoogy
Tak minimálne ten vrtulník (obr. 12 - Kamov/Havok hybrid) a loď (obr. 18) sú vymyslené (ale nehovorím, že by teoreticky nemohli existovať).
A tá helma/oblek na obr. 34 vyzerá teda dosť sci-fi, ale rád sa nechám poučiť, ak v skutočnosti existuje.

"navyse sa budu dat spustit starsie diely serie (vraj aj OFP) ako mody"
Zdroj? O tomto dosť pochybujem a nevidím v tom ani praktický význam. Len preportovať addon z Army 1 do dvojky dá dosť práce, aby to fungovalo tak ako má. Navyše neviem, kto by to používal. Už aj používať jednotky z originál Army 2 v OA je dosť na obtiaž, keďže nemajú všetky featúry a nevidím žiadny spôsob ako by tam tie featúry pridala hra sama bez ľudského zásahu. A už vôbec netuším, kto by sa chcel pozerať na modely z OFP.
Snáď aspoň portnúť addony z dvojky do trojky nebude až taký problém.
icon
detail (l.162)
logan keller -> waggon
  pridané 11.6.2011 23:41
>Re: RE:waggon
Maju zrejme rovnaku diagnozu - utkvele prestavy
icon
detail (l.169)
Rellik -> R1gT
  pridané 11.6.2011 23:15
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:FlyBoogy
34/38 neni scifi ?
icon
detail (l.134)
HomoHabilis -> R1gT
  pridané 11.6.2011 22:52
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:FlyBoogy
suhlas
icon
detail (l.170)
2
R1gT -> fresh trash
  pridané 11.6.2011 22:41 (editované 11.6.2011 22:44)
>Re: RE:Re: RE:FlyBoogy
Preco scifi? Divil by si sa, co vyvyjaju amici v ramci ich programu FCS, to iste Izrael, Rusko. A komunita si tak ci tak vytvori vybavenie ake kto chce, navyse sa budu dat spustit starsie diely serie (vraj aj OFP) ako mody, len by ma zaujimalo, ci budu moct vyuzivat aj nove featury.

Inak, z hore uvedenych screenov, nie je scifi ani jeden!!

Tiez som velmi rad za implementaciu fyzikalneho enginu, s konecne normalnymi pohybmi, animaciami, koliznym modelom a jazdnymi/letovymi vlastnostami. A to nehovorim o grafickych vylepseniach a 3D editore!!

No a neviem co ti vadi na kampani, mne sa teda tema celkom pozdava a ak hras Armu castejsie, tak predsa vies, ze ta hra nie je absolutne o kampani. Ta je tak na osvojenie si hry.

00471: Nevrav mi, ze takuto hru by si hral len preto ze tam budes moct pokrivit plechy na vozidlach...
icon
detail (l.159)
FlyBoogy
  pridané 11.6.2011 22:40
paci sa mi ze to bude na skutocnom ostrove :)
icon
detail (l.113)
1
00471
  pridané 11.6.2011 22:32
pokial zostane taka nulova destrukcia, ani na to nepozriem, na to sa neda pozerat, prejde s tankom po aute a ono sa ani neskriablo, hroza
01 02 03 >>