01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.162)
beg -> doc.tomasporubsky
  pridané 31.7.2012 12:55
>Re: RE:doc.tomasporubsky
zabásnuť ťa treba. A správcovia sectoru by mali predať tvoju IP Polícii.
icon
detail (l.5)
doc.tomasporubsky
  pridané 29.7.2012 23:36
No ja som mal PS2 a teraz mám xobx 360 obi dva čipnuté, aby mi išli napálené hry ja si myslím osobne, že xbox 720 keď bude lacný ale nebude sa dať čipnúť tak na slovensku nebude populárny tak ako to je aj s Playstation 3 nedá sa čipnúť na najnovšie hry a xbox 360 sa dá a prevalcoval konkurenciu. Hry ktoré si kúpim za 47 € alebo si ich stiahnem sám je veľký rozdiel tak počkám a ak sa bude dať heknúť playstation 4 tak si kúpim tú ak xbox 720 tak si kúpim ten a ak ani jeden tak j*bem nato :D :D a hry na PC mňa osobne nikdy nebavili ako na konzole. Konzola je na hranie PC je na iné veci ja to tak berem a PC využívam hlavne pracovne a konzola na hry. No uvidíme ako to bude.
icon
detail (l.162)
beg -> CrytX
  pridané 2.7.2012 14:01 (editované 2.7.2012 14:04)
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:PC vs Konzoli
Herný trh? PC trh je čierna diera. Pokiaľ tam nieje megatitul, tak je tam ťažko na seba vyrobiť. To máš na mysli?
Možno si mal na mysli trh PC ako wxp, w7, w8, office už ani neviem aká verzia?
icon
detail (l.141)
CrytX -> beg
  pridané 1.7.2012 23:46 (editované 1.7.2012 23:46)
>Re: RE:Re: RE:PC vs Konzoli
A čo to ma spoločné s mojím príspevkom ?
v môj príspevok bol o tom ako sa herný trh prispôsobuje nižšej platforme.
Nie o tom že človek ma rád buď PC alebo konzolu
icon
detail (l.162)
beg -> CrytX
  pridané 22.6.2012 12:50
>Re: RE:PC vs Konzoli
Načo to porovnávaš? Rozdiel si robíš sám. Počitač majú aj konzolisti a vo veľkom počte.
icon
detail (l.141)
CrytX
  pridané 20.6.2012 21:47
>PC vs Konzoli
zjednoduším to
Keď mate PC hru a spravite ju aj pre mobili tak je zjednodušená graficky,hratelne proste všetkým
Nikto s tým nemá žiaden problém ale teraz si predstavte žeby hry robili tak že rozdiel medzi mobilovou a PC verziou bol minimálny(iba trochu v grafike) a toto je to čo sa deje s konzolami
Ako príklad som použil mobil preto aby som lepšie vykreslil ten rozdiel medzi platformami keďže stále existujú ľudia ktorý tvrdia že konzoli neovplyvňuju hrateľnosť. OVLPYŇUJÚ akurat menej ako mobili ale prave to prispôsobovanie sa koznolám stojí za stagnovaním herného trhu.

druhý faktor ktorý stojí za stagnovaním je hlúposť ľudí ktorý si tie hry kupujú aj keď su jedna ako druhá.
Tak ako sa ja teraz pozeram na prve 3D FPS a vo vsetkych vidim len wolfensteina s inymi texturami tak sa na nas budu pozerat ludia o 10-15 rokov :)
icon
detail (l.141)
1
CrytX -> VrankoDanko
  pridané 20.6.2012 21:41
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
ovladanie.... WSAD sprint cupnutie,skok,nabit+myš. 8 tlacitdiel pre konzoly aj PC. pozri sa na Armu tam je tych tlacidiel nespocet. ale v zaklade by mi stacilo aby sa vyvojary nevracali späť a nechali to čo už raz vymyseli tj, chôdza,vykláňanie regulovanie rychlosti pohybu koleckom myši,zmeny rezimov strelby (o tych COD ani nechyrovalo) vyklonenie ponad prekazku,
icon
detail (l.84)
Horno30
  pridané 20.6.2012 17:13
Neviem, či sa má tešiť alebo plakať......
icon
detail (l.115)
Jakub1904 -> VrankoDanko
  pridané 18.6.2012 14:17
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
Skoda reci, ajtak si budes tvrdit svoje, a neberiem CoD ako ukazkovu konzolovu hru, ale je to nejake divne ze vacsina hier ktore sa dostanu na konzoly sa pokazia... Napr. taky Crysis alebo Battlefield...
Je pravda ze konzoly za to priamo nemozu, ale kedze su dnes vyvojari lenivy, nechce sa im robit hru zvlast na pc...a este ma na konzolach dost stve ze grafika v hrach kvoli slabom HW v konzolach stagnuje...
icon
detail (l.63)
2
VrankoDanko -> saver
  pridané 18.6.2012 8:48
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
Samozrejme povedal som to tak hlavne koli predstave. Kazdy tu berie CoD ako vzor konzolovej hry a preco, to je mi zahadou. Su to FPS preto su to tunelovky a konzoly s tym nic nemaju resp. na kozoliach su urcite niektore prvky zjednodusene(autoaim ale to je moznost len pre deti a noobov normalny hrac to ma vypnute!) ale nemam pocit, zeby taky Skyrim vyzeral inak keby nebol robeny na kozole (okrem priserneho menu ale to je hrozne aj pre konzolovych pouzivatelov)
icon
detail (l.599)
2
saver -> VrankoDanko
  pridané 18.6.2012 8:34 (editované 18.6.2012 8:42)
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
pozor, pozri si na design levelov Doom a Quake a pozri si na design levelov v COD. Nie je tunel ako tunel. Aj ked je to skor vyvoj doby.
icon
detail (l.63)
VrankoDanko -> Jakub1904
  pridané 18.6.2012 8:32
>Re: RE:Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
No dobre ty "odbornik", povedz mi konkretne, co mame zjednodusene v hrach vdaka konzoliam? Tunely? Sprostost, tunelove hry su tu od nepamati a nema to nic s konzolami viz. Doom, Quake..
Autoheal? To iste. Tak daj daco ine.
icon
detail (l.115)
5
Jakub1904 -> Peter_piper
  pridané 18.6.2012 7:27
>Re: RE:RE: Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
Je pravda ze priamo za to konzoly nie su zodpovedne, ale musis uznat ze vacsina hracov co oblubuju tunely a autoheal su na konzolach, a je ich naozaj dost, a kedze vyvojari su dnes lenivy a platia si akurat dobry marketing ktorym hru prehypuju a maju zabezpecene predaje a snazia sa tu hru spravit pre masy...
A dufam ze tie deti ktore tu minuskuju za to ze niekto povie ze konzoly maju chaby vykon z toho raz vyrastu...
icon
detail (l.35)
3
Peter_piper
  pridané 18.6.2012 2:03
>RE: Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
Zjednodušené? No to sú, ale konzoly s tým nemajú nič spoločné, ak sa teda nebavíme o autoaime a podobných záležitostiach, ale to je aj tak iba na konzolách. Predpokladám, že narážaš skôr na autohealth napr. ale tento trend nastal tak 7 rokov dozadu a asi prvý krát som to zažil na CoD2.. Zjednodušovanie hier je kvôli tomu, že chcú hru predať čo najširšiemu publiku a kvôli faktu, že dnešná mládež by nejaký tomb raider 2 neprešla ani s návodom. Takže nadávať na konzoly je fakt trochu divné.
icon
detail (l.115)
7
Jakub1904 -> Peter_piper
  pridané 17.6.2012 17:08
>Re: RE:RE: Re: RE:Peter_piper
kde som povedal ze grafika je prvorada? mna na konzolach stve to ze konzolove hru su strasne zjednodusene, a tym padom sa tie hry zjednodusuju aj na PC...
icon
detail (l.161)
4
Darth_Zethus -> jejdasek
  pridané 17.6.2012 15:53
>Re: RE:jejdasek
Brzdia, ale nemôžu za to, to je chyba firiem ako Treyarch, že portujú Konzolové hry, na PC, čo je vážne trapné
icon
detail (l.40)
3
jejdasek
  pridané 17.6.2012 15:41
Tvrzeni, ze konzole brzdi vyvoj pc her muze vazne myslet jen decko.
icon
detail (l.35)
3
Peter_piper
  pridané 17.6.2012 15:01
>RE: Re: RE:Peter_piper
Pozri si tabulku predajov a nepredkladaj tu svoje subjektívne názory. Ja neobhajujem infinity ward, sám toho už mám dosť.. ale pravda je taká, že ľudia to chcú a predáva sa to fakt dosť. Takže tak.. A fakt nechápem keď sa tu normálny hráč vyhlasuje za HC hráča a predkladá tu takéto veci. Predsa aj HC hráč musí uznať, že grafika je v hrách až druhotná vec..
icon
detail (l.115)
6
Jakub1904 -> Peter_piper
  pridané 17.6.2012 13:37
>Re: RE:Peter_piper
ruluje tak mozno Vavle, Infinity Ward asi tazko...
ale nejde tu len o to ze konzoly brzdia technicku stranku hry, aj ked aj to je dost zle, hlavne ide o to ze vacsina hier sa teraz robi primarne na konzoly a iba sa portuju na pc, a kedze vacsina konzoloveho publika su skor casual ako hc hraci, tak sa tie hry zjednodusuju a to je ta najhorsia vec na konzolach.. tym padom aj hry na PC su uz absolutne zjednodusene naskriptovane interaktive filmy...
icon
detail (l.161)
1
Darth_Zethus
  pridané 17.6.2012 13:16
Microsoft není EA, ím ešte verím, ale aj tak, nechápem čo sa stále hádate, keď hlavou všetkého je PC
01 02 03 04 05 >>