01
icon
detail (l.165)
mantor
  pridané 12.9.2017 23:03
icon
detail (l.146)
1 0
skubiak -> mantor
  pridané 13.9.2017 11:35
ano mas pravdu. zober ale do uvahy aj pocet potencionalnych zakaznikov. na ps4 ich je 60M a na switch 5M. z 5M zakaznikov na switchi si kupilo viac rovnaku hru ako tu istu na PS4, Xbox a PC dokopy. aj ked tam je vacsi vyber, ale player base je enormna.

na switchi ma teda minimalne 12x vacsi attach rate ako na ps4, ak neratam ostatne platformy. to s tvojou logikou trojnasobku lepsich hier na platforme nejde dokopy.

na switch sa v sucasnosti jednoducho oplati vyvijat najviac, lebo tam je radikalne vyssi attach rate a playerbase prudko rastie.
icon
detail (l.165)
mantor -> skubiak
  pridané 13.9.2017 11:44 (editované 13.9.2017 11:45)
Neviem ,ci sa to da generalizovat, ze sa na switch oplati vyvyjat viac, nie vsetko. Napr. ak by Zelda vysla multiplatformovo tak na Switch preda najmenej. Proste kazdy hrac ma obmedzeny cas na hranie a ked mi za rok vyjde x zaujimavejsich hier ako Wonderboy tak je jeho trh pomerne maly. Je to jednoduche, vyssia ponuka berie predaje jednotlivym titulom. Hlavne takym, co nie su v tej prvej vlne top hier na danej platforme.
icon
detail (l.146)
skubiak -> mantor
  pridané 13.9.2017 12:09
s tou zeldou si nemyslim. Pekne si ale posmenul ten obmedzeny cas. Myslim, ze prave z tohto dovodu ma switch vysoky attach rate, lebo ludia maju vdaka prenosnosti switchu viac casu na hranie, resp. mozu hrat tam, kde by inak nemohli. Radsej si teda niektore hry kupia na switchi. Uvidis to aj pri FIFE 18. tam sa to bude dat celkom dobre porovnat, aj ked switch verzia ma byt orezana.
icon
detail (l.165)
1
mantor -> skubiak
  pridané 13.9.2017 20:08 (editované 13.9.2017 20:09)
Jednoduchsie porovnanie bude teraz ked vysiel Knack 2, ci vobec, pri 10 nasobnej zakladni, dosiahne predaje launchovej jednotky.
A s tou Zeldou si mozes byt uplne isty, pri multiplatform launchi by mala omnoho mensie predaje na Switch a omnoho vacsie celkovo.
icon
detail (l.117)
1
Flash666
  pridané 12.9.2017 20:11
je to iba digital release?
icon
detail (l.146)
skubiak -> Flash666
  pridané 12.9.2017 21:07
ano
icon
detail (l.117)
1
Flash666 -> skubiak
  pridané 12.9.2017 21:31
lebo chcem to co vyjde na fizyckom disku (karte) kupovat len tam aby som usetrlim miesto na karte
icon
detail (l.154)
2 0
daevastator
  pridané 12.9.2017 18:48
Minule sa tu spekulovalo, preco jeden indie developer predal na X1 viac ako na PS4.
Tak teraz mozme spekulovat zase🤔😄
icon
detail (l.218)
3 2
Blackened Halo
  pridané 12.9.2017 18:45
logické, takú hru by som na PC ani nehral, ani na konzolách ....na Switch sa hodí úplne
icon
detail (l.215)
1 1
???? -> Blackened Halo
  pridané 12.9.2017 20:15
Uz mi len prezrad preco by si to nehral na pc? Ja to na pc planujem kupit a tesim sa na to. Ta hra je klenot a nevidim dovod sa jej branit na akejkolvek platforme.
icon
detail (l.218)
1 1
Blackened Halo -> ????
  pridané 12.9.2017 20:28
lebo takto graficky jednoduche 2D hry vyzeraju na velkej obrazovke podla mna dost prazdne ...ale aspon na mna to tak posobi
icon
detail (l.53)
1 5
Arswark
  pridané 12.9.2017 18:44
Robyte si srandu ? nakolko na vecsie konzoly si ludia radsej kupia AAA hry, ako hry tochto typu... a na N switch niesu ziadne hry (skoro) AAA hry by som napocital na jednej ruke s troma prstamy odrezanimy a ostatne su indie sracky (cest vynimkam ktorych je tiez 3.5) ak nieco nove vyde na N switch tak to ludia hned kupuju kedze ani nemaju poriadne co hrat... Takze si myslim ze vecsina indie hier ma predanych najviac kusov na switch ako na konzolach s vecsim vykonom. a viac AAA...
icon
detail (l.215)
1 1
???? -> Arswark
  pridané 12.9.2017 20:11
Ty si ci alter?
icon
detail (l.215)
1 1
????
  pridané 12.9.2017 18:01
na switch idealna hra
01