01 02 >>
icon
detail (l.27)
GST
  pridané 24.2.2016 9:26
Jasne ze sa posuvaju. Specter zaspal niekde pred 20 rokmi. Vsak co robil poslednu dekadu Mickey Mousa. Ako nim posunul herne odvetvie ? V jeho video blogu hovoril vtedy ze si ho fima najala lebo je schopny spravit hru ktorej sa preda par milionov. Pokrytec ?
icon
detail (l.161)
Darth_Zethus -> GST
  pridané 24.2.2016 17:16 (editované 24.2.2016 17:17)
V čom sa posúvajú? V pridávaní Bloomu a ďalších shiny svetielok, alebo v orezávaní contentu? Však free2play hry majú tejto doby väčšiu hodnotu, než tie 60€ "kravy", ktoré pridajú úplne zbytočný singláč a "nejaký wannabe multiplayer". Ak ktosi vidí v hrách od Ubisoftu a EA nejaký posun, tak pojme do hája s herným priemyslom. Ten pán ma pravdu.

EDIT: česť výnimkám, ktorých bolo za posledný rok našťastie pár...
icon
detail (l.27)
GST -> Darth_Zethus
  pridané 25.2.2016 9:23
ten pan si prihrieva svoju polievku s nazvom neschopnost a lieci si posramotene ego. Nato aby sa hry vyvijali staci aby raz zacas vysla nejake revolucna po ktorej vsetky budu kopirovat. evolucia neznamena ze kazda jedna hra bude teraz vsetko co pozname menit alebo robit inak. keby to bolo tak ako ty hovoris tak sam tie hry nehras. keby kazdy len experimentoval tak nemas jeden dobry produkt na trhu.... trosku sa prebud zo svojho sna a pozri sa na to z pohladu ludi ktorych to zivy, nielen konzumenta ktory ma uz natolko otupene mozgove centra pleziru ze neustale potrebuje novy a silnejsi stymul..
icon
detail (l.161)
Darth_Zethus -> GST
  pridané 25.2.2016 12:38
Nie že nehrám, ale nekupujem "next-gen AAA". Vidím to z pohľadu ktorých to živý, CEO, Manager, Manager, Manager zhrabnú tie milióny a pracovník vybehne s mesačným platom. EA s ich peniazmi by mohla aj vlastnú konzolu vyvinúť, alebo Battlefront mohol byť Battlefront a nie všetko a zároveň nič. Greedy je greedy, holt.
icon
detail (l.27)
GST -> Darth_Zethus
  pridané 25.2.2016 12:52
alibisticky bullshit nic ine. ked sa ti nepaci tak ani nehraj, nechapem naco to hras.
icon
detail (l.101)
2 1
tor
  pridané 23.2.2016 21:55
Mainstream hry jsou hry, ktere se snazi strefit do vkusu co nejsirsiho mainstreamoveho publika. Jejich cilem je vydelavat, nikoliv posouvat. Od toho tu jsou jine tituly, ktere se, pokud jsou uspesne, stavaji novym mainstreamem, viz AC nebo treba DS. Spector by mel mene zvanit a o to vice se venovat analyze novych produktu z posledni doby.
icon
detail (l.218)
1 1
Blackened Halo
  pridané 23.2.2016 19:43
vid Fary Cry Primal, ta najprecenovanejsia hra ever ...ta hra si zasluzi max 3/10
icon
detail (l.187)
4 1
cubix
  pridané 23.2.2016 17:36
Nedávno som čítal jeden článok z časopisu Score z roku 1995. Bol o tom ako sú nové hry len o grafike a skutocne herne klenoty vychádzali na zx spectrum. Takýto článok vtedy určite nebol zriedkavý jav. Furt to isté dokola, nostalgia je sviňa.
icon
detail (l.218)
1
Blackened Halo -> cubix
  pridané 23.2.2016 19:44
v roku 1995 sa objavovali sťažnosti, že sú hry už príliš ľahké určené širšiemu publiku :) :) to tak bolo vždy
icon
detail (l.130)
1
Inergio
  pridané 23.2.2016 17:15
Ale Indie tiež nie.


Takže dobrý pokus, ale takto to vypadá keď Indie chce ušetriť na marketingu.
icon
detail (l.171)
1
TomLehockySVK
  pridané 23.2.2016 17:10
Ďakujem nie len Indie hry ale často aj Kickstarter. Taký Bloodstained: Ritual of the Night bude všetko to, čo nás "AAA vývojári" presviedčajú, že nechceme. A zatiaľ čo oni budú robiť svoje každoročné Call of Duty či Assassins Creed, tak cez Kickstarter sa k hráčom dostávajú aj ďalšie hry ako Road Redemption, Carmageddon Reincarnation, Yooka-Laylee , spomínaný Bloodstained a mnohé ďalšie.
icon
detail (l.36)
55polli97
  pridané 23.2.2016 16:43
Podla mna to je aj tym ze v sucastnosti existuje obrovske mnozstvo hier ktore si mame moznost zahrat oproti minulosti. Niekedy autori mali velke mnozstvo priestoru na vytvaranie niecoho noveho a experimentovanie no dnes to uz je tak ze to co sa v minulosti osvedcilo a ludom sa to pacilo. Teraz uz tolko priestoru na vytvaranie novych veci nie je a preto spolocnosti vydavaju zabehnute veci ako keby mali riskovat ze ludia si ich inovaciu neoblubia a znacku zavrhnu. Ludia su v sucastnosti velmi narocny a to je najvacsi problem.
icon
detail (l.114)
Noso90
  pridané 23.2.2016 16:33
Tak niet sa comu divit dnes je IN zjednodusovanie hernych mechanizmov takze ziadne velke studio nenacpe 50 milionov do vyvoja hry, ktoru si potom kupi len uzka skupina hracov.
icon
detail (l.113)
6 2
r!pper
  pridané 23.2.2016 15:31
>Boss Marťas
obrazne povedané sa teraz tváriš ako keby Rolling Stones v živote nikdy nijakú sračku počas svojej kariéry nenapísali. Spector je pán, nemusí nikomu nič dokazovať. Už samotné Deus Ex ho oprávňuje sa vyjadrovať k čomukoľvek v rámci herného priemyslu a jeho názor bude mať u mňa vždy väčšiu váhu ako nejaký fafrnok so superegom CliffyB čo si herný koncept svojho one hit wonderu prepožičal z Kill Switchu, chápeš. A to nehovorím o ďalších kultových značkách, ktoré prešli Spectorovými rukami a pravdepodobne si ich len "omylom" zabudol vo svojom príspevku vymenovať (Wing Commander , Ultima, System Shock) Ty Epic Mickey
icon
detail (l.235)
2 2
Boss Marťas -> r!pper
  pridané 23.2.2016 16:34
Tak on sa ozýva takým typom ako ty, lebo má tušenie že to 60 ročnému dzedovi budú žrať. Lenže prečo mám spomínať už tak staré hry? On hodnotí aktuálnu situáciu len smiešne je na tom to, že keď je taký múdry prečo v súčasnosti nevydal dáku hru? Ma nasrané v trenkách a len si otvára hubu? To je to isté ako keď sa ozve John Romero len preto, že stál pri zrode Dooma, ale stačí si spomenúť na fiasko s názvom Daikatana a vieme ktorá bije Toto je ten istý typ. Si myslí, že je majster sveta pritom aktuálne nevytvoril nič veľké. Len reči jak Fico....
icon
detail (l.87)
2 0
Mathusss -> Boss Marťas
  pridané 23.2.2016 17:16
Romero vlastnorucne vytvoril celu generaciu hier, co by som nepopisoval ako stat pri zrode Dooma. Ale suhlasim, ze dnes nema ziadnu relevanciu v tvorbe hier.

Ale k teme, je to dokola omielany problem. Pri dnesnych narokoch na technicke prevedenie hry si jedinec, ale aj skupina ludi, ktori kedysi dokazali robit AAA hry, ani neskrtne, pokial nie je zafinancovany.
icon
detail (l.599)
7 0
ace -> Boss Marťas
  pridané 23.2.2016 16:45
"že keď je taký múdry prečo v súčasnosti nevydal dáku hru?"

lebo ucil na univerzite buducich vyvojarov, aby tie dalsie hry za nieco stali
icon
detail (l.599)
ace -> r!pper
  pridané 23.2.2016 15:42
ono navyse aj ten Epic Mickey je velmi zaujimavy. sice iba prva cast, ktora sice prevedenim herneho konceptu dopadla slabsie, ale na detsku hru to bolo rozhodne velmi zaujimave
icon
detail (l.105)
3 0
Umelec roku
  pridané 23.2.2016 15:29
Warrena si vážim a prvý Deus Ex je jedna z najzásadnejších hier hernej histórie. Nejaký Epic mickey na tom nič nezmení. Úplne nesúhlasím v tom, že áčkové hry nespravili žiadny pokrok. Napríklad nedávny Witcher 3 je podla mňa najlepšia hra, aká doposial vznikla a je to aj vďaka emocionálnemu vzťahu s postavami. Aj GTA V je v tomto smere ďaleko a kvalitou postáv a scenára s prehľadom konkuruje filmovej tvorbe. Budem rád, ak nám Warren System Shockom vytrie zrak a príde s niečim úplne novým, ale ak nie, mal by sa trochu zamyslieť nad úctou k práci svojich kolegov.
icon
detail (l.169)
kilman -> Umelec roku
  pridané 23.2.2016 15:45
Ale kolik takových jako je Witcher vychází?...1-2 za několik let...s tím, že se z toho stala pro většinu manufaktura má pravdu a je dobře že to řekl a nedělá, že ten problém neexistuje...
01 02 >>