01 02 03 04 >>
icon
detail (l.3)
Palista
  pridané 12.11.2023 19:34
Hru vám neodporúčan ani sťahobvať pokiaľ sú vám vaše nervy vzacne...... hral som tanky zhruba týždeň ale kvoli tej hre som zostarol tak o rok...... vymrdane tanky niesu férové, nakoľko vy strieľate do jedného tanku 10 rán no neúspešne zatiaľ čo ti čuráci vám dajú jednu ranu a zhoríte..... navyše v tej hre mi príde že to hrá veľa cheaterov nieje možné aby vám z 2 kilometrovej vzdialenosti zostrelil tank. Alebo len čo výjidete zo základne hneď vás zničia pritom mal som situaciu keď som strelil niekoho pri nepriateľskej zakladni a nepodarilo sa mi ho zostreliť nakolko mal imunitu.... tak asi toľko k tomu vývojari mali asi pri vymýšlani tejto hry amputované ruky a mozgy asi tiež..... dúfam že po prečitaní mojej recenzie sa nájdu normalne zmýšlajúci ľudia a tu hru budú obchádzať veľkym krokom......
icon
detail (l.150)
lucifer_svk
  pridané 5.3.2017 15:54
dobra hra volakedy som to drtil skoro stale jedina blbost bol ten tech tree, skillovanie posadky a hlavne platenie oprav ak vam zostrelia masinu....ak to stale nezmenili tak si to zasluzi max 8 lebo to pripominalo viac p2w
icon
detail (l.84)
Rastislav Gregor -> lucifer_svk
  pridané 17.7.2017 13:30
To že si musíš opraviť stroj keď ti ho zničia ?? :D to nemyslíš vážne :D :D za 1500 RB hier mám 4,6 milióna SL
icon
detail (l.147)
KAPITÁN KURÁŽ -> Rastislav Gregor
  pridané 27.8.2020 0:00 (editované 27.8.2020 0:01)
Trochu mimo času, ale on isto narážal na to, že keď hra prišla v EA, teda 2012-13-14... tak minimálne rok bola ako pijavica a nie malinká pijavička, ale ako partia drogový dílerov, čo Ťa navnadia a vycucajú, po pár hrách sa stalo opravovanie nemožné a buď si čakal, fakt dlho, alebo zaplatil, nemalé peniaze a to nie centy, ale desiatky eur, ak by si chcel pohodlne hrať dve tri hodiny. To je presne vzor, ako malo WoWs, kde si buď riadne zacvakal, alebo čakal aj dni na opravu.
icon
detail (l.65)
Dominik Shaddix Sojčiak
  pridané 27.2.2017 12:04
Pozeram ze sami pilot tu je hra je urobena pekne hratelnost možnosti tiež....hra mna osobne vôbec nebavi ale to neznamena že to je vec čo patri do koša pretože to nieje skutočne "a nedava mi to ten pocit ako keď som pilotoval lietadlo a behal na tanku" proste ma to nechytilo ale skusil som
icon
detail (l.66)
3 5
pepe143
  pridané 27.2.2017 8:40
Neviem ako vie niekto zo stoličky posúdiť fyziku v hre oproti reálnej a ešte ju opluskovať. "fyzika, deštrukčný model, jazdný a letový model" - takéto srágoriny ma vždy dostanú.

Keby držal autor recenzie niekedy ozajstný knipel v ruke a nie navybrovaný joystick, by zistil, že reálna fyzika je niekde inde ako simulovaná.
icon
detail (l.119)
5 0
matussh -> pepe143
  pridané 27.2.2017 16:04 (editované 12.10.2017 22:01)
už si niekedy na pc hral reálnu hru? hra je hra a realita je realita
icon
detail (l.92)
1 1
MokryUterak -> pepe143
  pridané 27.2.2017 9:52
1. Kde autor recenzie porovnava fyziku v hre s realitou?
2. Autor recenzie uz knipel drzal
3. Keby aj nedrzal, vie porovnat tituly navzajom ich narocnost a aj s realitou nakolko sa simulatorom a vsetkemu okolo nich venuje uz vyse 30 rokov, takze ich vie aj opluskovat

Takyto sragorovia ma vzdy dostanu
icon
detail (l.66)
pepe143 -> MokryUterak
  pridané 27.2.2017 14:11
iste držal, vo VR?
icon
detail (l.92)
MokryUterak -> pepe143
  pridané 27.2.2017 17:32
Dostal som to ako darcek od byvalej, nie je to drahe, najzazitky ci ako sa vola ta stranka odkial to brala
icon
detail (l.66)
1 0
pepe143 -> MokryUterak
  pridané 28.2.2017 15:49
Veď OK, ja sa nehádam. Zhodnotiť fyziku v hre na základe simulovaných výpočtov oproti reálnej fyzike - lebo fyzika je iba reálna, sa mi zdá trocha nadnesené. Ospravedlňujem sa za použité slovo ,,srágorina,, - momentálne ma to vtedy napadlo.

Ja osobne lietam - skoro pravidelne, mám licenciu PPL, PPLA, a ak sme pri hrách tak nastavenie napríklad Saiteku PRO v hre IL2 Štrurmovik mi trvalo zhruba 2 mesiace len na základe ,,pocitov,, z Cessny alebo Andule. Fyzikou som sa k tomu nepriblížil ani keby som chcel.
icon
detail (l.119)
1 1
matussh -> pepe143
  pridané 1.3.2017 10:55
ono hra môže byť akokoľvek dokonalá, s takmer dokonalou fyzikou a všetkým možným, vždy to bude len hra pri ktorej nikdy nezažiješ preťaženie pri zrýchlení, vývrtkách, strmhlavým letom atď...jednoducho sa to porovnať nedá.

inak super, že lietaš, tak trochu ti aj závidím :)
icon
detail (l.113)
2 2
Tommy85
  pridané 25.2.2017 15:48
poslednu dobu smeruju tam kam WOT, a to do *****
icon
detail (l.93)
2 0
Dantess
  pridané 25.2.2017 15:18
Tiez som si odohral svoje vo wt. Bol som velmi dlho len letec v historic battles. Arkada ma nebrala. Coraz castejsie sa ale stavalo, ze z 50hier som mal 45x tu istu mapu (hokkaido za UK). Potom dalsia vec ma neskutocne stvala. Ja ako tier 2 som bojoval mnohokrat proti tier 3 a niekedy az tier 4. Nakoniec som sa na to vyprdol a uz to nehram. Nikdy ale nezabudnem na bitky, ked som sam dal 3, alebo 4 za sebou. To taktizovanie, nahanacky a dlhe stupania kym sa boj zacal.
icon
detail (l.134)
Pijakos
  pridané 25.2.2017 11:44
tie popisky k obrazkom :D, to snad ani nemyslis vazne.... ale v kazdom pripade som sa nanich pobavil.
icon
detail (l.187)
3 0
hotwheelsing
  pridané 25.2.2017 11:14
najlepšie je aj tak meno toho kto to recenzoval v hre :D
icon
detail (l.131)
Reaper117 -> hotwheelsing
  pridané 25.2.2017 15:05
teraz keď to vravíš :D:D fail
icon
detail (l.127)
4 7
ceto
  pridané 25.2.2017 1:25
rusacka p2w sragora. to co s tym porobili je neuveritelne
icon
detail (l.119)
3 1
matussh -> ceto
  pridané 27.2.2017 10:40
p2w? sragora? tanky nehrám vôbec, tak nemôžem posúdiť, ale čo sa týka lietadiel, tak nemusíš vraziť ani cent a môžeš byť jeden z najlepších!

pitschovať na to môžu len neschopáci...pre tých, ktorých vyškolil pred 15 rokmi legendárny IL2 Šturmovik to je lahôdka :)
icon
detail (l.25)
18 2
ZeleznyFenix
  pridané 24.2.2017 22:08 (editované 24.2.2017 22:39)
Na sector chodím pravidelne, ale po mnoho rokov som nemal potrebu robiť si účet.Táto recenzia ale zmenila všetko. Neviem, koľko má osoba, ktorá to písala nahraté, ale...9,5? Vážne? Ako fantastická optimalizácia, grafika, modely, rôznorodosť a variabilita, mnoho strojov a úplná jedinečnosť na trhu sú samozrejme veľké plusy. Avšak nie všetko, je tak úžasné, jak popisuje recenzia.

"Dôležitejšia ako výbava a stroj sú skúsenosti a taktika" Polopravda. Iste, lenže kto má väčšiu šancu, M47 s AP shot muníciou, alebo T-10M, ktorá rozoberie všetko, či novinky typu IT-1? MM bol vyvážený asi tak necelé dva roky dozadu. S príchodom nových patchov, kde dávajú katastrofálne mapy, raketové odpaľovače a MBT, nemajú poriadne funkčnú muníciu, hráči hru opúšťajú alebo presúvajú len do nižších tierov. Dochádza preto k zmenšovaniu rozdielov BR a tak sa stretávajú tanky, ktoré sú všetko, len nie vybalancované (T-54 vs STA-1, M26 a podobné perly)

"plusom je deštrukčný model". Neviem, aké má autor poznatky o fungovaní munície, ale damage model bol katastrofálny vždy, ale bol lepší. Teraz je to odpad, kde funguje RNGesus na zapálenie palivových nádrží a explózie muničných zásobníkov (tieto muničné zásobníky explodovali po zásahu takmer vždy), strely nemajú aktuálne hmotnosť a rozmer, sú to len dopadajúce body, preto sa stane, že je strela zastavená i dobre že nie šróbom na tanku (vraj Gaijin má v pláne to nejak "napraviť") a saboty sa zastavujú o pásy, obecne nebuďte prekvapený, keď najlepšie strely z Firefly sú odrazené od T-34, alebo sabot z L7 neprestrelí T-54. Efekt trieštenia u HESH či podkaliberných (sabot) striel v Cold War MBT je totálna komédia, vyhráva len CCCP, pretože T-54 a T-10M majú APCBC/APHEBC. Chcete hrať efektívne M47, M48 či M103? Zaplaťte si alebo pregrindujte život k HEAT, ktoré sú okrem HESH jediná cesta ako hrať VB a US. Samozrejme ale i v AW fungujú bazukové pláty, ale v "skvelom" WT HEAT prejde skrz plát, pojazdové kolesá či pás a bočný pancier. A ešte podotknem, že Gaijin u niektorých strojov DOSLOVA KLAME v hodnotách penetrácií na uhly panciera a vzdialenosti niektorých kanónov so špecifickou muníciou. Nabíjanie si dáva Gaijin ako sa mu zachce, vraj "balancuje" - preto pólka povojnových tankov nabíja akoby mali prispatého nabíjača. K tomu damage modelu ešte pridávam svoje video, ako "úžasne" funguje munícia (vo videu špecificky ukázaná AP munícia) vo WT. https://www.facebook.com/john.egon.7/videos/13734970327202
48/


Vraj minimálny grind a "všetko dáva zmysel"? Je pravda, že sú lepší než WG, od nich som hral len WoWs a odinštaloval som to kvôli grindu a ekonomike (k tomu som človek primárne milujúci námorníctvo). Lenže. Gaijin mal dobrú ekonomiku rok-dva dozadu. Po 1.51 sa to zvrtlo a povedali si: "Musia nám hráči platiť viac PÚ". Ekonomika hlavne vo vrchných tieroch je otrasná. Piloti v RB to majú asi najhoršie, niektorí sa boja čo i len vzlietnuť. Grind strojov a progres systému pre unlocky typu hasičák, použiteľná munícia či opravná sada je bordeľ. Systém posádok je nezmysel (dva identické tanky, jeden hráč vygrindoval/zaplatil rýchlejšie nabíjanie - hups, má o 2 sekunde rýchlejšie prebitie). S tým je spojená SKRYTÁ HP MECHANIKA, nedajte sa oklamať, ako recenzent, že tu nie sú HP. Posádka má HP. Preto posádkar nepriateľa vydrží plno štrepín do tela a hlavy a len zmení farbu v x-ray pohľade, zatiaľ čo vám vymrie celý tank a končíte.

Chválim Pay2Win absencie (zatiaľ) na strojoch (okrem T29). Gaijin je sám o sebe kategória, tak nechutnú a neschopnú marketingovú firmu sa len tak nevidí, ktorá vážne chyby v hernej mechanike nevie opraviť pól roka, alebo, ako som hovoril, KLAME o TECHNICKÝCH ÚDAJOCH strojov + je arogantná k svojej komunite. Takže recenzia je hoooodne nadnesená a unesená v hype. A to som len NAČRTOL, aké problémy táto hra má.
01 02 03 04 >>