01 02 03 >>
icon
detail (l.214)
1 0
Patrix85 -> Korci39
  pridané 22.8.2017 13:20
no s tým Mass Effectom máš pravdu. Práve tá posádka a Shepard a celá galaxia v ohrození bolo to, čo to robilo dosť výnimočným a špeciálnym kúskom. Tažko sa to bude nahrádzať, jedine že by spravili príbeh troška uzemnenejší ale s fakt mega postavami, ale proste ohrozenie galaxie už neprekonajú a nič čo bude v minulosti, tak sa takej mierke ohrozenia nebude rovnať a vieme, že ani Zem nebude zničená, takže ani planéta nemôže byť v ohrození (jedine nejaká neznáma, ale kto vie či by to človeka nejako extra trápilo). Zato by som radšej bral niečo nové, ak by sme sa mali vrátiť do toho sveta, niečo ako to prvé stretnutie a vyjednávania a potom tie boje. Možno kľudne aj FPS, len proste že by to bolo kus iné, lebo ťažko zreprodukujú to, čo si povedal.

A k Uncharted, tak presne toto sa mi nepáči pri novom filme, kde zahodili dlho písaný scenár, lebo to recastli s Hollandom, ktorý povedal, že sa mu Uncharted páči. A teraz narýchlo píšu ďalší scenár a má to byť o mladom Drakovi a jeho začiatkoch, čo je podľa mňa práve tá najmenej zaujímava súčasť celej hry. Akože.. je to fajn vidieť začiatky a prvé stretnutie, ale tak akurát na flashback, čo bolo akurát, ale naťahovať to na celý film je priveľa a príliš málo zaujímavé. Tiež bolo super, že Drake je už skúsený zlodej/bádateľ/dobrodruh a nie nejaký začiatočník s nejakými tými mini skúsenosťami. Tam fakt šliapu vedľa podľa mňa.

A pri AC by som povedal, že tam toho veľa robil Desmond a jeho príbeh, ktorý to vlastne celé držal pokope a aj dôvody na cestovanie do minulosti. Po tom ako sa ho zbavili, tak zrazu je to celé dosť generické, bez nejakej potreby ísť do súčasnosti a celý príbeh sa rozpadá. A pri Eziovi taktiež fungovalo to, že si tam mal a cítil progres. Učil si sa assassinskemu umeniu, učil si sa lepšie šplhať, zabíjať atď. Proste stále tam bol progres a mal si pocit, že napreduješ, zatiaľčo ďalšie častí už si stále hotoví spider-assassin, ktorý akurát tak možno získa nové zbrane či zbroj alebo nejaké to XP navyše, ale nejaký skutočný feeling progresu chýba. Aj teraz čo bude ten medžaj, tak už je hotový a upečený, akurát si tam budeš niečo expiť dodatočne, ale už je z teba dávno spider-man čo vyšplhá hneď všetko a všade. V AC 2 to tak napr. nebolo a nevedel si ani povyskočiť pri lezení, to si sa naučil až neskôr, keď si to aj príbeh vyžiadal a dal zmysel. Teraz to zmysel málokedy dáva a akurát nahrabuješ XP, ale ani hr anie je stavaná tomu, aby si nemal všade prístup, lebo šade ho mať budeš, akurát nebudeš mať XP, ktoré môže vylepšovať ako chceš a práve preto musí byť všetko stavané na to, aby rátalo s tým, že niečo vylepšené mať nebudeš, ale musíš mať k danej misii/oblasti prístup. Jedine, že by tam dali grind, ktorý zasa nedá zmysel.

A nvm, zasa nová Zelda bez Linka by mohla byť zaujímavá :D ale isto by bol najpv hejt.. a každý rád sleduje ako sa Link mení, takže nvm..

A hej, GTA či FC, tak tam to robí ten gameplay, ktorý je vlastne známy a robí identitu hre.

ALe bral by som, keby sa kus vrátili aj k progresu, aj pri FC by to mohlo byť zaujímavé, že sa pomaly učíš, tak, keď to dáva zmysel. Ale to by potom nemohol byť open-world otvorený úplne a od začiatku na všetky smery. A to dnes nie je cool. Škoda.
icon
detail (l.135)
Korci39 -> Patrix85
  pridané 22.8.2017 8:28
Podla mna je to takto: Shepard a jeho posadka, boli tak silne postavy, ze nie univerzum, nie citadela, nie mass relays dokonca ani dialogy nerobia Mass Effect, Mass Effectom... tu hru robi samu sebou Shepard a jeho posadka. To iste pre mna osobne bude dalsi Uncharted bez Nathana, Eleny ci Sullyho. A ak U5 bude bez Nathana ako hlavnej postavy (resp. jeho dcery) tak ja to nekupim.

Rozdiel medzi tymito hrami a napr. Assassins creed je v tom, ze pod pojmom AC si predstavis postavu v spicatej kapucni a gameplay ako skace a splha po budovach. Pritom ti je jedno kto je pod nou pretoze postavy od Ubisoftu su plytko napisane a lahko zabudnutelne (vynimka je maximalne Ezio. Aj to pretoze ho dali do troch hier a ludia si na neho zvykli).

Tymto som chcel povedat, ze su hry ktore maju (pouzijem slova UBI) ikonicky gameplay, ktory robi hru hrou (AC, Farc cry, GTA). A hry, ktore maju naozaj ikonicke postavy (Shepard, Nathan, Mario ci Link).

Len na zamyslenie. Co by sa stalo, keby Nintendo oznamilo novu Zeldu a nebol by v nej Link ako hratelna postava? Aj ked od nich hry nehram, ale nahnevalo by ma to.
icon
detail (l.168)
1 9
Donauerster
  pridané 22.8.2017 4:29 (editované 22.8.2017 4:29)
to že dok*rvili Battlefield najprv fizlami a nakonec prvou svetovou to som horkotažko predychal ale ked pochovaju Mass Effect tak to je konec už žiadne braky od nich nekupim
a rovno si ich stiahnem cez torrenty ale ne aby som to hral ale koli tomu aby som to mohol seedovat dalej
icon
detail (l.148)
Nasher
  pridané 22.8.2017 1:48
Pre mna dost prekvapive vyhlasenie - hlavne po vcerajsej sprave, ze dalsi single obsah do MEA uz nebude a tych predoslych, ze montrealske studio bolo rozpustene. To im treba reakcie viacerych vacsich hernych webov, ze ME znacka je zrejme tym padom definitivne pochovana, aby zacali robit aspon nejaky damage control? A to po vyse pol roku od vydania, ked uz od zaciatku bolo jasne, ze MEA v takom stave ako vysla bola tazky fail pre studio s takym menom ake ma/malo Bioware?
N7 day bude toho roku dost o nicom a popravde byt nimi, by som ani nan neminal peniaze. Navyse, ak Anthem bude mat uspech, tak si hadam Hudson nemysli, ze najlepsi tim si EA pusti miesto obsahu do 1ky alebo pripadnej 2ky robit na uz umrtvenej a kvoli ich babractvu pokazenej znacke.
Jediny sposob ako by sa mohol ME este zachranit, je znovu najat Karpyshina aby napisal poriadny pribeh, hoci aj pokracovanie Andromedy, kedze tam to ani zdaleka nie je tak uzavrete ako v trilogii a hlavne nechat Bioware nech to urobia tak ako potrebuju a nie ako diktuju procesy v EA. Cize ziadne externe timy pracujuce na dolezitych sucastiach definujucich znacku, obmedzit rozdelenie po viacerych studiach/pobockach kade tade po svete a hlavne robit rozumne v preprodukcii, resp. odvahu sa hoci aj vykaslat sa na frostbite, pokial uz na zaciatku nebude stacit na hru, ktoru budu chciet spravit a nie ho zas lepit "za behu". Prehodnotit by bolo asi treba aj multiplayer, ktory je v hre typu ME imo zbytocny, kedze s tym len minu peniaze a ludi, ktori by inak mohli skvalitnit singleplayer samotny. Plus ochotu priznat si, ze po MEA budu aj tak musiet od zaciatku bojovat so znacnou nedoverou komunity a riadit sa podla toho - ale nie marketingovym masirovanim, ale transparentnym vyvojom - napr. tak ako to pomaly kazdy tyzden ukazuje Star Citizen. Pravda, ak im este dovtedy nejaka ME komunita zostane.
icon
detail (l.119)
1
WardCH -> jajopajox
  pridané 21.8.2017 23:32
*Sequel :) Este som ME Andromeda nehral a to sa povazujem za velke fanusika ME serie. Jednoducho ma to vobec nezaujalo a hlavne kopa bugov mi to znechutila.
icon
detail (l.157)
Kioshi -> Neverend
  pridané 21.8.2017 20:31
vieme, B studio robilo na andromede lebo A studio robilo na SW.
icon
detail (l.196)
janko001
  pridané 21.8.2017 20:27 (editované 21.8.2017 20:29)
Keby ju mal rad, tak Andromeda je este vo vyvoji... lepsie povedane, nedovoli aby Andromeda vysla v takom stave, v akom vysla. To je cele.
icon
detail (l.135)
Pijakos -> jajopajox
  pridané 21.8.2017 20:19
kokor hej? A kto by to momentalne hral, sak debilne decka by si to ani nekupili... keby ano uz by to davno vyslo.
icon
detail (l.168)
Donauerster
  pridané 21.8.2017 19:17
hlvne vdaka nemu bola Mass Effect trilogia užasna pri Andromede bolo citit že tam nebol pritomny a zaroven bol cely Bioware oslabeny koli Anthem a aj vdaka hroznemu Frostbite engineu s ktorym vždy boli problemy už pri Battlefielde
icon
detail (l.100)
jajopajox -> WardCH
  pridané 21.8.2017 18:37 (editované 21.8.2017 18:39)
mohli by dat sancu KOTOR 3, to by ma potesilo
ME skoncilo, shepard si vybral konecne rozhodnutie na konci trojky, Andromeda je len prequel
icon
detail (l.119)
WardCH -> jajopajox
  pridané 21.8.2017 18:29
To este nevies. Uvodny Gameplay bol sice uzastny ale kolko hier bolo na tom podobne a pri vydani sklamali.
icon
detail (l.214)
Patrix85 -> Korci39
  pridané 21.8.2017 18:27
prečo? Stále by to bolo z toho sveta.

icon
detail (l.100)
jajopajox
  pridané 21.8.2017 18:18 (editované 21.8.2017 18:20)
skoda len ze hlavny tym robil v rovnaky cas na hre ANTHEM a ta vyzera uzasne
icon
detail (l.135)
Korci39 -> Patrix85
  pridané 21.8.2017 17:49
Pre mna by ta hra uz nebola mass effect
icon
detail (l.112)
Lusyl
  pridané 21.8.2017 15:58
no ak tam nedaju moznoct cupnut si, tak nech to ani nerobia
icon
detail (l.135)
1 3
Pijakos
  pridané 21.8.2017 15:31
len to nie, zachran sa kto mozes pred ME-open-world-shit-5
icon
detail (l.135)
1 0
Pijakos -> Arnalpes
  pridané 21.8.2017 15:30
lol 👍
icon
detail (l.169)
ZajoE36
  pridané 21.8.2017 15:25
Toto chcelo modrý koniec. Shepard by mal na Bioware poslať všetkých reaperov
icon
detail (l.126)
1 0
KrokoSVK -> VRB0
  pridané 21.8.2017 14:57
Nevidím zvýšenú aktivitu na Sectore než je bežné
icon
detail (l.158)
VRB0 -> KrokoSVK
  pridané 21.8.2017 14:18
v období ako je E3, Gamescom,..... sa rýchlo niečo stratí v článkoch
01 02 03 >>