|
|
detail
(l.129)
|
pridané 18.2.2016 11:36
Zatial nie je nič pokial viem... Najskor Futuremark nieco take ponukne lebo sa presne takymto porovnavačkam naprieč platformami poslednom čase venuje vo svojich produktoch.
|
detail
(l.231)
|
pridané 18.2.2016 9:58
Dajú sa tieto API porovnáva s Metalom (OS-X, iOS)? Myslím pomocou nejakých konkrétnych benchov.
|
detail
(l.129)
|
pridané 17.2.2016 16:38
Prave skuam a nie je tam... Vulkan vysiel do plnej hry ako update ale na demo zjavne kalu.
|
detail
(l.81)
|
pridané 17.2.2016 15:38
A je Vulkan aj v deme The Talos Principle? Zeby som si to otestoval.
|
detail
(l.129)
|
pridané 17.2.2016 15:14
Vcera bola cena The Talos Principle na Steame 19.99 a dnes je to 39.99? Zaujimave...
|
detail
(l.81)
|
1
_Bugi_
-> Mat__Mat_
pridané 17.2.2016 13:47
ten som nespominal. No myslim ze to tiez nebude ziadna revolucia. Urcite nie taka ako v tyc overhead testoch.
Jedine na co sa z dx12 tesim je SLI/crossfire s roznymi kartami a ze budu konecne vyuzivat VRAM z oboch. |
detail
(l.157)
|
pridané 17.2.2016 11:48
(editované 17.2.2016 12:49)
Viem.ale 4-way titan x je hovadina.U 3-way sú vyhodené peniaze a môe ti skôr zhori výkon ako zlepi.Nehovoriac o tom microstutteringu.Predchádzajúci príspevok som samozrejme myslel ironicky a ako overkill na 1080p.Nakožko Bedy nedal iadne bliie info ako si prestavuje herné delo.
|
detail
(l.156)
|
pridané 17.2.2016 11:35
25 perc horsie draw calls
|
detail
(l.48)
|
pridané 17.2.2016 8:40
DirectX 12 sa tiez odvija od Mantle.
|
detail
(l.169)
|
pridané 17.2.2016 8:21
U letí 4-way Titan X odkedy tu je i7-5960x.
|
detail
(l.169)
|
pridané 17.2.2016 8:18
Ja som sa nevyjadril, e mám starú kartu. Mám Maxwell čip. Nemyslel som starie karty, ale slabie, čo je rozdiel. Ale keď ho nevie pochopi tak to je tvoj problém. To isté aj pre savera.
|
detail
(l.101)
|
2
tor
-> _Bugi_
pridané 17.2.2016 4:57
Valve.
|
detail
(l.215)
|
2
????
-> Regina Spectra
pridané 17.2.2016 2:01
|
detail
(l.166)
|
1
s3rg1
-> _Bugi_
pridané 17.2.2016 0:33
na vulkan vysledky pozeraj...
1080p fury +5fps 1440p +7fps nieje to vela ale vedie :D |
detail
(l.112)
|
3
Lusyl
-> saver
pridané 16.2.2016 23:31
android a linux idu uplne mimo mna, tam ma upgrady nezaujimaju .. no som teda zvedavy ci buducnost vulkanu prinesie aj mne nejake vyhody
|
detail
(l.81)
|
1
0
_Bugi_
-> Boquinha
pridané 16.2.2016 23:13
lebo GTX660 je uz slabsie zariadenie. Kym sa toto zacne realne pouzivat vo viac ako jedne hre a hrstke tech demo preview, tak ta 660tka bude uz starozitnost.
|
detail
(l.81)
|
pridané 16.2.2016 23:11
(editované 16.2.2016 23:11)
tiez cakam co vymyslia. Ovladace od nvidi boli vacsinou vzdy fajn, Ved ked prisli s shader cache som skoro odpadol, 10-15% vykonu len ovladacom. Kazdopadne hardwerovy rozdelovac tam je uz od cias Fermi, akuat to nerozdeluje asynchronne, ked vravia ze sa to da ovladacom, tak nevesiam hlavu. nvidia ovladace robit vie.
Ci to ale bude hardwarovo v pascale neviem. AMD ma na hardwarove riesenie tusim patent, ale je mozne ze to bude to iste len pod inym brandovanym nazvom ako SLI/crossfire |
detail
(l.112)
|
1
ToMaSS>>
pridané 16.2.2016 23:09
>RE: _Bugi_
Nemusis mat zrovna Linux. Uz sa dost rozsiruju hry aj OsX na ktorom doteraz tiez bezi(-al) OpenGL takze kazda novinka co prida aspon par percent "vykonu" potesi. A vzhladom na to ze to je este len beta to nie je najhorsie. Ale tie astronomicke percenta z povodnych tabuliek asi nikto ani neocakaval...
|
detail
(l.81)
|
1
_Bugi_
-> s3rg1
pridané 16.2.2016 23:06
aha, no ja na tom grafe vidim nieco ine.
|
detail
(l.81)
|
2
2
_Bugi_
-> Dido62
pridané 16.2.2016 23:05
no ak doteraz hral na konzole, tak aj jedna 980ti postaci aby si sankou rozbil klavesnicu. ...mozno aj 780tka
|
|