|
|
detail
(l.170)
|
pridané 31.1.2016 9:59
áno, ale nejde o Enslaved
|
detail
(l.215)
|
pridané 31.1.2016 9:49
ved to robi rovnake studio.
|
detail
(l.182)
|
pridané 30.1.2016 21:43
...na Hellblade som skutočne zvedavý. Dúfam, že to dopadne na výbornú ..
|
detail
(l.162)
|
1
0
Infernal
-> SoulCaliber
pridané 30.1.2016 18:29
Ten "výcvik" máš v každom rpg, kde potrebuješ získavať exp aby si mohol používať lepšiu alebo ťažšiu zbraň :D Ale chápem čo máš na mysli...možno to nebude presne to čo chceš ale súbojový systém v kingdom come deliverance vyzerá zaujímavo a ma byť postavený na reálnej fyzike, tiež zbroj sa bude skladať z niekoľkých vrstiev čo tiež prispeje realite...
|
detail
(l.170)
|
1
0
pallino
pridané 30.1.2016 17:14
ach som videl Enslaved, tak som dostal hype že bude druhý diel, a potom som prečítal hellblade :(
|
detail
(l.91)
|
1
SoulCaliber
-> Infernal
pridané 30.1.2016 16:34
Nechcem žiadnu formu.Chcem aby sa postava učila boju s váhou zbrane,výcvik ku takmer dokonalosti v boji,aby to nebola taká Bohapustá sekačka ...
|
detail
(l.162)
|
pridané 30.1.2016 16:28
Veď to máš v napr. Dark Souls vo forme staminy...
|
detail
(l.55)
|
1
man004
pridané 30.1.2016 16:15
fajne
|
detail
(l.91)
|
5
0
SoulCaliber
pridané 30.1.2016 15:19
Skutočne pekné ako sa dokážu vyhrať s pohybom postavy,ale tiež by som to prijal aj vo výdrži priamo v boji aby bolo jasné,že hrdina cíti aj váhu svojej zbrane a nosnosti arzenálu aký má!!!Hry by nabrali v hrateľnosti trošku iný rozmer a aj rozmanitosť....Hmmm
|
|