01 02 03 04 05 06 >>
icon
detail (l.126)
Steve*
  pridané 8.4.2014 1:19
bude to fungovat ten narast fps aj pri Cryengine? pri tvorbe v editore ?
icon
detail (l.107)
2 1
Zumpar1234
  pridané 7.4.2014 23:00 (editované 7.4.2014 23:56)
Otestujem ROME 2 a zistim ci je to skutocne totalne AMD PWNED alebo nie... Lebo ak by dokazali ovladace od nVIDIE to co Mantle tak je to najvecsie ponizenie AMD ake mohlo od konkurencie dostať.


EDIT: V ROME 2 to fakt funguje a pridava FPS som nadseny!!! Nemam to presne zmerane ale velke BITKY sú zas o hodný kus hratelnejsie a strategicka mapa na prvy kukuč nesla pod 30 FPS :) Velmi dobry vysledok!
icon
detail (l.104)
Kemperik
  pridané 7.4.2014 21:40
Je to síce pekné, ale zbytočnosť. Procesory sa veľmi pri dnešných hrách nezaťažujú taká i5 nemá problém. Mohli by zapracovať na AI a fyzike potom by malo význam odľahčovať CPU. Väčšina dnešných hier nejde dobre len kvôli optimalizácii a debilným portom na tom by mali vývojári zapracovať. Alebo nech na nich nvidia pritlačí ale je mi na prd také odľahčenie procesoru, keď hra kvôli debilnému portu nedokáže poriadne využiť ani 4GB ram.
icon
detail (l.107)
Zumpar1234 -> Kemperik
  pridané 7.4.2014 22:57 (editované 7.4.2014 23:06)
Práve kvôli zlej optimalizacii je toto naozaj slusná pomoc. Sucasne procesory v skutocnosti vdaka zlej optimalizacii nestacia ani nahodou. narast IPC vykonu stagnuje. Total war Rome 2 hra s najvecsim CPU limitom za posledne roky, ťažky singlethread engine. Toto ma pomoct zacelit najtazsie bolacky. Ja hovorim ze je to dobre... Iste najlepsie by bolo ak by sme tu mali perfektne optimalizovane enginy a hry alebo CPUs ktore budu mat narasty IPC vykonu(v "legacy" kode) kazde 2 roky aspon 30%... ani jedno ale zatial nie je realne.
icon
detail (l.140)
Borisonow
  pridané 7.4.2014 21:09
Dikes Mino
icon
detail (l.165)
mino_79
  pridané 7.4.2014 20:24 (editované 7.4.2014 20:39)
Samozrejme funguje. Len treba stiahnuť verziu podľa toho či máš 32 alebo 64 bit win.
icon
detail (l.140)
Borisonow
  pridané 7.4.2014 20:12
Chapci vy ste urcite skusenejsi v tychto veciach a pre to mam otazku--Funguju tieto zazracne ovlacace aj z Windows Vista-Ultimate Serv.pack2 ????? mam Intel i7 920 a grafarnu novu 660 GTX
Dakujem za radu boys
icon
detail (l.165)
9 1
mino_79
  pridané 7.4.2014 18:54 (editované 7.4.2014 18:56)
Čerstvo odskúšané na i5 2500K @ 4,0 GHz + GTX780 @ 1000 MHz, rozlíšenie 1080p.
Prebehol som to len v pár hrách so vstavanými benchmarkmi čo mám, aby boli výsledky plne porovnateľné. Nastavenia také aké používam pri hraní, takže niekde je určite limitom grafika, nie procesor. Ale chcel som zistiť reálny prínos pri tých nastaveniach, ktoré používam, nie maximálny možný. Udávam priemerný framerate.

Metro LL /Max. grafika, SSAA off, Physix off/: predtým 60 fps, teraz 64 fps
F1 2013 /Max. grafika + 8xMSAA/: predtým 106 fps, teraz 115 fps
Mafia 2 /Max. grafika + AA ON/: predtým 119 fps, teraz 131 fps
Metro 2033 /Max. grafika + 4xMSAA, Advanced DOF off/: predtým 41 fps, teraz 43 fps.

Asi nie som najlepšia vzorka na toto, možno pri slabšom CPU by bol ten rozdiel viditeľnejší. Ale aj tak je evidentné, že v hrách kde to GTX780 zvláda s veľkou rezervou /F1 a Mafia 2/, tak sa laťka CPU výkonu posunula o cca 10% vyššie.

V podstate nič z čoho by bolo treba padnúť na zadok, ale je fajn, že sa to ladenie CPU hýbe.

Každopádne oveľa viac ma teší, že jak výrobcovia grafík, tak aj Microsoft si podľa toho čo sa prezentuje nebudú robiť z DX12 dojnú kravu, keďže bude kompatibilné s DX11 kartami aj win7. Dosť ma to prekvapilo, čakal som skôr veľký hype na nové DX12 karty a nútenie do W8, za toto veľký palec hore. Teda ak ešte nezmenia názor, kým to vyjde.
icon
detail (l.182)
kisty -> mino_79
  pridané 7.4.2014 23:04
BF3 mam tiez solidny narast, Metro LL len maly... ale je pravda, ze som to testoval s 2x SSAA a Advanced PhysX... Star Swarm mam boost 88%.. celkovo prekvapili ovladace

BF3 ,15% narast MIN FPS, 6% priemer..
icon
detail (l.81)
_Bugi_ -> mino_79
  pridané 7.4.2014 18:57
vies to odskusat na Wortld of Tanks alebo Company of heroes 2 ?
Wotko bezi na jednom jadre a coh2 ma tusim tiez poriadne naroky na procesor... myslim ze tieto dve hry by mohli posluzit ako vzorka
icon
detail (l.165)
2 0
mino_79 -> _Bugi_
  pridané 7.4.2014 19:03
>Re: RE:_Bugi_
Toto nehrávam, takže ťažko. Navyše by som zas musel nahodiť staré drivery, aby bolo čo porovnať a to sa mi už fakt nechce, sorry.
icon
detail (l.81)
_Bugi_ -> mino_79
  pridané 7.4.2014 19:27
pohoda ved jasne.
Mozno niekto iny, alebo sa na to mrkenem ja ked sa k tomu dostanem, potom postnem vysledky...
icon
detail (l.126)
cellfactor
  pridané 7.4.2014 17:53
no ja neviem nainstaloval som ten novy driver skusal som heaven benchmark a vobec nic mi nepridalo ... rovnake skore
icon
detail (l.81)
1 0
_Bugi_ -> cellfactor
  pridané 7.4.2014 18:02
benchmark ....
vytazenie procesora pri benchmarku kolko ? 2% ?
Toto by malo pomahat ked je cpu bottleneck.
Na benchmarku to asi neotestujes.
icon
detail (l.49)
RECENZISTA
  pridané 7.4.2014 17:47
Ja si myslím že to spravili najmä preto aby sa neznížil predaj grafických kariet od Nvidie... čo aj ja sám som chcel do AMD novú grafiku ked vyšiel Mantle ale ked vidím ten graf tak kupujem grafiku do ND. a ešte by som chcel vedieť aké staré grafiky tento nový ovládač vezmú...
icon
detail (l.147)
14
LadIQe
  pridané 7.4.2014 16:58
no nv funboy honici sa zasa predvieedli :D :D kks tomuto verit, tak clovek musi byt riadny trtko

opät, ako tu vela ludi pisalo, mantle funguje pre SLABE CPU a nie pre i7-3960K ci aka tam je :D tam ma mantle uuuplne ale ze uuuplne minimalne navysenie vykonu, ani nie 2%, tak to konecne pochopte, ze zas si z vas robi nv marketing dobry den a vy ako mantaci tomu hned verite

nech tam daju nejaky slabsi procak, nejaky z rady i3, a hned uvidite, aky rozdiel prinesie mantle, kde nv ultra mega ovladace nebudu moct konkurovat, lenze nv vie preco to takto museli spravit, bo by vsetci videli, ze to nic nespravi poriadne, max znizi stratu oproti mantle omg :D :D
icon
detail (l.215)
5 0
???? -> LadIQe
  pridané 7.4.2014 17:13
>Re: RE:LadIQe
Narozdiel od Mantle toto zda sa skutocne funguje v pouzitelnej forme zatial co Mantle je len v alfa stadiu v tom lepsom pripade
icon
detail (l.147)
5
LadIQe -> ????
  pridané 7.4.2014 17:43
>Re: RE:Re: RE:LadIQe
tak lebo toto tam je ovladac :D a mantle je api :D preto je tam ten rozdiel vo funkcionalite :D pricom mantle bude v enginoch co uz aj je, cize prinesie vzdy nejaky ten pokrok a optimalizaciu kdezto ovladace nv bude musiet stale kruto vyvijat aby dosiahla pozadovany vysledok :D tam je ten rozdiel mistře :D
icon
detail (l.81)
5 1
_Bugi_ -> LadIQe
  pridané 7.4.2014 18:09
no rozdiel je v tom ze toto funguje. Mantle vraj bude fungovat..niekedy.

Poslednu kartu od AMD co som doma mal, tusim 7990, bol strach a hroza instalovat.. ved ich whql drivre su hadam 2 roky stare. Po pol hodine som konecne nasiel nejake funkcne beta drivre.

Ta firma nedokaze spravit poriadny procak, na grafiky museli odkupit inu firmu, ovladace radsej ani nevydavaju a teraz sa idu chvastat co dokazali, ze nove api... neviem, amd kartu fakt nie. Ta ich politika ze "na, tu mate kus hardwaru, robte si s tym co chcete.." mi absolutne nesedi.
icon
detail (l.215)
5 0
???? -> LadIQe
  pridané 7.4.2014 18:00
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
Ty sa nieco teda nabasnis o tom Mantle a stale je len v 2 hrach a stale v nepouzitelnej forme. No a ked vyjde DX12 Mantle v tej chvili umrie. Inak chod si kupit nejaky skutocne slaby procak aby to Mantle vobec pre teba malo nejaky zmysel. Skoda ze ja nemam nejaku stary criepok aby som sa mohol aspon v 2 hrach dotahovat na top CPU
01 02 03 04 05 06 >>