01 02 03 >>
icon
detail (l.76)
KN1Fe
  pridané 4.8.2013 12:10
"Spectac mala byť taktickou špionážnej akciou"
icon
detail (l.91)
4
Ms.Nexus
  pridané 4.8.2013 0:13
N ečudo že nevide ja bych taku sračku si nekupil.
icon
detail (l.115)
1 0
benco666 -> Lotrixon
  pridané 3.8.2013 15:35
keby dali kickstarter tak zasponzorujem, to sa neboj. napady maju skvele, len skoda, ze to zostava iba pri napadoch
icon
detail (l.131)
1 0
stavec -> benco666
  pridané 3.8.2013 11:46
Ak dobre pamätám cauldron má tak okolo 50 zamestnancov rozdelených do dvoch týmov. Platy vo firme sú tajomstvo, ale úvahy tak okolo 3 000 € aj s polatkami pre tento štát môžu byť blízko. Inak posledné roky pracovali hlavne pre activision a vývoj im netrval dlhšie ako rok, samozrejme hodne vecí dostali už hotové A koľko dostanú za rok práce je veľmo strážené obchodné tajomstvo. Sú len dve možnosti buď majú veľa na naše pomery, alebo majú málo na svetový priemer.
icon
detail (l.120)
Lotrixon -> benco666
  pridané 3.8.2013 11:42
ked si ratal z 20timi tak si ratal zle. 2000 berem ako priemer kde manazment a koder dostane 2500 a grafik 1500 ale ak by to bolo aj priemer 1500 tak to mas s odvodmi 3k a daleko sa od tych dvoch mesiacoch nedostanes.
Pocitaj tiez s tym ze ked robis hru pre actvision tak ty platia cele studio takze ziadne bokovky a kickstartery nehrozia.
...cize ak si taky geroj tak to chod zasponzorovat alebo prestan hlupo tarat.
icon
detail (l.89)
melo001
  pridané 3.8.2013 9:21 (editované 3.8.2013 9:22)
skoda toho...skada ze nie su schopni zohnat investorov
icon
detail (l.115)
benco666 -> Lotrixon
  pridané 3.8.2013 7:56
ratal som s 20 zamestanancami 1500 na osobu...a ak im plati 2000+ na hlavu za Cabellas hunting na slovensku, tak necudo, ze mu na nic ine nezostava.

+ kickstarter sa riesi na dokoncenie projektu nie na uplny zaciatok teda 2+ rocny vyvoj.

a keby naozaj chceli sa niekam prebojovat tak to znamena restrukturalizaciu. Vlastne peniaze tiez nejake maju, cast zamestanancov pracuje na externych projektoch ako cabellas aby im prisli peniaze a cast bude riesit novy projekt aj s pomocou vyzbieranych penazi, ktore su na pomoc, nie na vedenie celej firmy.

jak mi vysvetlis 771USD vyzbieranych na dorobenie Broken Swordu - nemaju SK platy - ano je to Point n Click adventura takze trochu ine, ale staci im na dokoncenie hry za rok.

a to ake miliony sa tocia mam predstavu, ale si zober kde tie AAA tituly vznikaju...zapadne krajiny s inymi platmi a niektore casti hry daju spravit do rumunskych studii a podobne, silno pochybujem ze rumunskemu studiu platia to iste ako studiu v Montreale bo Santa Monice.

cize ked clovek naozaj chce tak dokaze.
icon
detail (l.120)
Lotrixon -> benco666
  pridané 3.8.2013 0:07
500k? tak urcite by sa to dalo robit ako bokovka.
skutocnost e niekde inde nez si to zjavne ty dokazes predstavit.
Pokial viem (je to uz starsia informacia) tak cauldron ma 60+ zamestnancov ...v tejto branzi ti nik pod 1000 eur nepojde , aby si zaplatil kvalitnych ludi rataj 2000+ na hlavu to je cca 4000 s odvodoami statu.
Takze tvojich 500k eur by stacilo na 2 mesiace vyvoja.
za tu dobu nespravis nic, na B titul minimalne rok a AA aspon rok a pol/ dva roky....tak si to zrataj.
Zjavne nemas ani tusenia ake miliony eur sa tocia v kazdej hre...AAA titul je dnes drahsi ako film.
icon
detail (l.147)
nessundorma -> Dzardo
  pridané 2.8.2013 16:13
Riddick .. tam mas vsetko co si napisal... akurat to vyzeralo lepsie a chovalo sa to lepsie
icon
detail (l.98)
1 0
xam -> M1ch
  pridané 2.8.2013 13:14
ono v tej dobe hry neboli bezne robene v priestorovo spravnom pomere. pomer postav a zariadenia v miestnostiach bol nahodny. tak ako to cloveku co to modeloval pripadalo "dobre". to ze klucka ma byt v spravnej vyske asi vychadza z prisnych noriem pre architektov. skus sa postavit k dveram kde je klucka o 10 cm vyssie (dvere spred 100 rokov v kastieloch) a hned pochopis ten rozdiel. toto uplatnenie si predstav v celej hre.
icon
detail (l.115)
benco666 -> stavec
  pridané 2.8.2013 12:24
ale zas taky MGS je velmi oblubeny a pritom tam clovek 30min hra a a minimalne rovnaky cas ak nie dlhsie pozera animacku. Pribehovo skvela hra, gameplayovo pre mna uz az tak nie.

takze kompromis..Heavy Rain - intereaktivna hra - tiez velmi dobre. ale tak to su extra zanre.

tak tak...ale keby sa Kickstarter otvoril aj na ine krajiny, nez Uk, US, Canada a neviem co este, tak im staci presvedcit svet a ziskat zopar bubakov, co by nemuselo byt az take narocne, kedze napady ocovidne maju, ale na to by mozno aj s casti potrebovali ako hovoris sikovnejsie vedenie, ktore ma viac ambicii.

kolko moze Sk studio potrebovat penazi na dokoncenie hry? do 500k euro? aby malo na najom a platy zamestnancov..ak maju vlastny engine.
icon
detail (l.170)
M1ch
  pridané 2.8.2013 10:58
kokos ani som nevedel ze nejaky spectac mal vyst .. vyzera to peckovo a doteraz som lepsie spravenu fps nevidel :D
a chaser ha na to spominam rad aj nerad, nepresiel som to cele bolo to strasne dlhé ani som sa nedostal na ten mars :D skoda ale bavil som sa bola to super spravena hra ale aj mrte tazka ..to boli hry ne jak teraz slahnuty autoheal
icon
detail (l.131)
2 0
stavec -> benco666
  pridané 2.8.2013 9:46
Ano to je tá nešťastná otázka priniesť do novej hry niečo nové. Rozdelím na dva smery ala novinka kopírovanie reality do hry, za druhé prínos nejakého nápadíka do hrateľnosti. Dnes je zvykom aj na silu vyrábať do nových hier novinky niekedy poriadne samoúčelné, jednoducho povedané nápad pre nápad.Dnes sú poctivé hry kde si aj zahráte čoraz menej a pomaly hodiny a hodiny sa dívate na nudné a niekedy zbytočné videá, no a kde je hranie, niekde medzi.
A investovanie bohatších na slovensku do hier. Vieš si predstaviť eštébákov zo smeru ako investujú do hier, ja teda nie.
icon
detail (l.90)
1 0
Najlvin -> benco666
  pridané 2.8.2013 9:41
Souhlasím. Platilo to tehdy, a dnes možná ještě o to víc. Protože současné hry jsou čím dál kratší a blbější (až na pár výjimek). Dívím se, že se toho ještě žádný investor nechytil...
icon
detail (l.140)
1 1
Dzardo -> nessundorma
  pridané 2.8.2013 9:15
Ved je to z roku 2004! Vybral si veci, ktore su najmenej zaujimave.
Napis mi FPS hru, v ktorej toto vsetko je a funguje: "Ruka hrdinu nepláva priestore, ale dotýka sa predmetov a interakcia sa neobmedzovala iba na neživé predmety, ale aj na nepriateľov, ktorých ste mohli omráčiť, prepadnúť, škrtiť, dusiť a vytiahnuť od nich informácie, uchopiť ich ako živý štít, utopiť alebo si to s nimi rozdať na päste. A to všetko pri zachovaní perspektívy pohľadu z vlastných očí. Dokonca pri prvom kontakte netasili zbraň, ale podozrivo si vás premerali, až potom začali páliť".
icon
detail (l.115)
1 0
benco666 -> stavec
  pridané 2.8.2013 8:10
to by muselo byt vedenie, ktore spravi ustupky v gameplayoch a mechanizme hry, kedze sucasne studia ocividne neprejavuju zaujem o originalitu, ale skor maju urcity template podla ktoreho approvuju projekty, nieco vycnieva? odstranit, alebo mate smolu.

chcelo by to SK Kickstarter (samozrejme nie len na podporu od slovakov, to by asi vela nenazbierali)
icon
detail (l.115)
2 0
benco666 -> nessundorma
  pridané 2.8.2013 8:08
daj si facku :) chaser bol na svoju dobu uplne skvela hra a aj na svoju dobu veeelmi dlha hra, aspon co sa FPS tyka + skvely pribeh.
icon
detail (l.147)
3 4
nessundorma
  pridané 2.8.2013 0:00
ako vyzera to ako spred 8 rokov. A reci typu ze klucka bude vo vyske ako ma... to je vtip? Este som nevidel hru, kde by bola klucka vo vyske kotnika.
A ze spravili animaciu, kde si sadne za comp a postlaca klavesy (mimochodom urcite vzdy presne tak isto aj klavesy aj mys) to je novinka jak hovado.
Hrafika hrozna, pohyby hrozne... chybat mi to nebude (ani chaser nestal za vela)
ja sa dalej tesim na Killzone na ps4 a pod
icon
detail (l.140)
sulforon -> Patrix85
  pridané 1.8.2013 16:57
aha bfko som hral len zbezne aj to na xku u kamosa a nejak som si toho nevsimol :D
icon
detail (l.214)
1 0
Patrix85 -> sulforon
  pridané 1.8.2013 15:56
>Re: RE:sulforon
Crysis mal stale tien, aj jednotka, tam existovalo cele telo...ale v takych ako bfko mas iba rruky a telo neexistuje a teda nema co vrhat tien
01 02 03 >>