01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.80)
1 0
Gordon Alfman
  pridané 19.10.2017 21:29 (editované 19.10.2017 21:38)
Keby som bol vedúci firmy na vývoj a mal uzavretú zmluvu s EA, vystúpil by som z nej skôr(ak je to možné) kým bude neskoro... EA už nie je to, čo bývala... vďaka hlúposti ľudí, ktorí neustále utrácajú za mikrotransakcie, dlc a podobné blbosti sa z tohto stal nehorázny biznis a EA je hlavný predstaviteľ daných záležitosti. Tým sa skôr v dnešných hrách uprednostňuje kvantita pred kvalitou, čo je jasne vidieť na výslednom produkte, nehovoriac o tom, že vydavatelia výrazne zväzujú ruky vývojárom v tvorbe, a EA ako bonus, aby ušetril za náklady, zruší danú firmu alebo ju spojí so svojou, kde bude mať istotu, že každý detail v hre sa vyvíja presne podľa ich predstáv, aby z toho čo najviac vyryžovali. Slobodná tvorba hier už dávno neexistuje(hlavne AAA titulov), tie časy sú preč, pretože firmy boli buď zrušené, spojené s inou firmou alebo už sa vývoju hier až tak nevenujú(Valve)... a EA je najtalentovanejší management na pochovávanie najlepších firiem všetkých čias, začalo to s Maxis, potom Bioware a teraz Visceral, ľudia by mali prestať kupovať hry za plnú pálku aj s príplatkami na DLC, mikrotransakcie atd... potom by sa možno spamätali
icon
detail (l.68)
3 0
TvojDade
  pridané 19.10.2017 9:23
Visceral asi zakomponoval malo pay to win prvkov...
icon
detail (l.161)
3 0
bulli042
  pridané 19.10.2017 0:24
Si to vychutnajú hráči, čo to chcú. Na túto hru som sa tešil. EA začínalo mať k hrám prístup trocha iný ako v predchádzajúcom obdobý. Myslel som, že sa budú toho držať. Samozrejme idú po peniazoch. Hlavám z vedenia to prepína? Škoda...ale nie moja :D
icon
detail (l.161)
2 0
NightStalker
  pridané 18.10.2017 20:17
Ach jaj EA... len toľko k tomu:





icon
detail (l.100)
2 0
Exodus Attack
  pridané 18.10.2017 18:51
zdieľam názor väčšiny, Dead Space som mal originálku na ps3 a chrochtal som pri tom blahom, hral som to štýlom: jedna úroveň/level denne aby som to hral čo najdlšie...také hry sa dnes už nerobia...dnes na pc samá sračka, aj preto som si zaobstaral ps4 ale aj tam treba na kvalitnú hru čakať...
icon
detail (l.66)
1 0
waaaw -> Exodus Attack
  pridané 18.10.2017 19:11
A co ostatne diely tiez ta pohltili?
icon
detail (l.100)
1 0
Exodus Attack -> waaaw
  pridané 18.10.2017 19:33
dvojka bola tak isto vynikajúca, viac akčnejšia ale stále mala vynikajúcu atmosféru...trojka bola najslabšia ale verím, že štvorka to mohla napraviť kurňa môj wishlist by bol asi: Blood3, Condemned 3, Dead space4, Manhunt3 a dám tam aj Half life3 :)
icon
detail (l.66)
waaaw -> Exodus Attack
  pridané 18.10.2017 20:11 (editované 18.10.2017 20:12)
Ja som sa priam zamiloval do Rise of Tomb Raider. Ocarila ma grafika a postavy. Hotove umelecke dielo. Mam rad hracov ako si ty, co vedia ocenit niektore hry. A s tymi pokracovaniami mas pravdu. Ved pekny a pevny zaklad maju a teraz by tam mohli pridat poriadny kus umenia.
icon
detail (l.66)
1 1
waaaw
  pridané 18.10.2017 17:55 (editované 18.10.2017 18:03)
Mozno EA nie je zla len sa tie hry nepredavaju. Co som videl ten dead space od visceralu tak klobuk dole ale neprinutili ma to kupit/hrat.Zoberte si Crisis ved oni ziadnu chybu neurobili pokracovalo to vzdy kvalitne dokonca v dvojke bol legendarny soundtrack. Ale po pravde 1,2,3 som nehral opat ma nedostali. Viete nie su to tie hry ktore kupite v den vydania za 50e.
icon
detail (l.29)
1 0
Darkwald
  pridané 18.10.2017 17:36
No a je koniec. Taky velky potencial a nokoniec z toho bude nejaka multyplayerovka. Star Wars je znicene v hre tak dufajme ze filmy budu lepsie. Rusim predobjednavku a budem cakat co z tejto hry bude. SKLAMANIE MESIACA.
icon
detail (l.161)
Darth_Zethus
  pridané 18.10.2017 16:17
Pre živeho boha.
icon
detail (l.183)
5 0
Nanos
  pridané 18.10.2017 14:08
Tak to je teda v prdeli. Visceral Games a Amy Henning zneli ako kombinácia z neba. Visceral uznávam pre Dead Space 1 čo je pre mňa naj horor hra aká kedy bola, ta atmosféra sa dala krájať, neskutočné napätia. Amy samozrejme urobila Uncharted, to ani nepotrebuje ďalší komentár.
A teraz je tomu koniec a ja vám poviem prečo. EA sa podľa mňa rozhodla z toho urobiť tzv ubisoft hru. Čiže ako the division, open world online prepojená hra so sériou dlc, mikro transakcií, lootboxov, sidequestov, tyzdenymi events atď. Lebo to je teraz už v každej veľkej hre a je mi z toho naozaj zle. Ja nechcem stále len open world všade, ja chcem aj single player lineárne príbehy ako Uncharted.
icon
detail (l.31)
XBOX_ONE
  pridané 18.10.2017 13:58
hry su hazard, mali by ich zakazat do 18 rokov!
icon
detail (l.105)
4 0
Umelec roku
  pridané 18.10.2017 13:57
EA zmutovalo na číre zlo. Ak raz niekto spraví hru, kde bude zákazník bojovať proti korporáciám devastujúcim herný trh, EA bude jeden z finálnych bossov.
icon
detail (l.222)
2 0
dickie
  pridané 18.10.2017 13:41
Sranda, z roka na rok mam menej casu na hry, a je mi to v podstate jedno, kedze z roka na rok vyjde menej a menej hier, ktore stoji za to kupit a hrat ...
icon
detail (l.122)
Džoko Džokovič
  pridané 18.10.2017 13:32
Je to smutné a možno to je len zástierka ale majú pravdu, presne to sa deje s herným trhom. Free2Play, Free2Win, úspech hier bez príbehu, eSports,...

Na druhú stranu ale práve veľké mená v priemysle dokážu ovplyvniť smerovanie, no to by stálo peniaze a vidno, že oni míňať navyše nechcú.
icon
detail (l.180)
1 0
Big Joey
  pridané 18.10.2017 12:45
Je škoda, že SP pomaly vymiera. Časom sa zjavne stane výsadou indie vývojárov, keďže pre veľké firmy je to už nevýhodná investícia. Jediná možnosť ako zachovať SP v AAA hrách je akceptovať lootboxy a mikrotransakcie, o čo sa už niektoré firmy snažia, ale zatiaľ narážajú na nespokojnosť hráčov. Ak sa k aktuálnemu trendu pridá aj Sony a Nintendo, tak hranie hier zjavne zavesím na klinec.
icon
detail (l.29)
Darkwald -> Big Joey
  pridané 18.10.2017 16:38
Je to nahovno ze sa toto deje. Ak Sp zomrie tiez koncim s hranim. Mp neni zly ale kazdy den by ma nebavil. Dnes je to asi tak ze hracov zaujima iba Pubg alebo CS Go a podobne veci.
icon
detail (l.105)
3 0
Umelec roku -> Big Joey
  pridané 18.10.2017 13:52
Nemusíš sa báť Po totálnom debakle Lawbreakers sú tu náznaky, že MP trh sa nekompromisne zaplňuje a singleplayer hry budú bezpečnejšou investíciou. MP hry potrebujú kontinuálne hranie a vyžadujú veľkú časovú investíciu, preto si hráči vyberú tak 1-2. Naopak štandartné príbehové hry skonzumuješ za cca 10-20 hodín a potom máš chuť na niečo nové. Pojde to aj bez lootboxov, ktoré sú čistý mor a dokonca nad nimi visí hrozba zákazu, ak sa niekedy zadefinujú ako hazard.
icon
detail (l.68)
1 0
TvojDade -> Umelec roku
  pridané 19.10.2017 10:09
bodaj by
je to hazard a bodaj by sa im to cele zrutilo hajzlom nenazranym
01 02 03 04 05 >>