01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.71)
fmb
  pridané 11.2.2016 8:14
>heh
neviem co je na tom v pohode aby to malo minimum vacsie naroky ako ma konzola vykon.. .zaujimave
icon
detail (l.22)
Yeah7
  pridané 10.2.2016 18:20
Takže toto bude nový trend, epizodické hry.
icon
detail (l.120)
1
FanKalEl -> Yeah7
  pridané 16.2.2016 16:12
ale kdeže, to len značka ako Hitman sa môže dostať do takýchto sračiek
icon
detail (l.270)
2 6
F1REFLY
  pridané 10.2.2016 17:08 (editované 10.2.2016 19:25)
Uplne na pohodu ho spustim na Ultra vo FHD :) Uz sa neviem dockat buducotyzdnovej bety :)
icon
detail (l.40)
1 1
tYn0
  pridané 10.2.2016 15:50
Ten pocit keď je váš 3 roky starý build stále lepší ako "odporúčaná zostava" :-D
icon
detail (l.112)
1 1
Lusyl -> tYn0
  pridané 10.2.2016 17:14
deto :D
icon
detail (l.150)
1 0
Maniak_ -> tYn0
  pridané 10.2.2016 16:10
ja tiež ale 2 roky stara buxa :D
icon
detail (l.111)
bobo336
  pridané 10.2.2016 15:39
Požiadavky sú na dnešnú dobu klasika :) no nad kúpou ešte porozmyšlam ale minimalne si kúpim 1 epizodku
icon
detail (l.113)
3 0
r!pper
  pridané 10.2.2016 14:45 (editované 10.2.2016 14:47)
>Anachronos
je pravda, že minulý rok bol v tomto žánri taký suchší (vyšiel len MGS V a Clandestine), ale v aktuálnom hernom ročníku sa nikto na nedostatok stealth hier sťažovať nemôže, práve naopak. Čaká na nás tučná nadielka, jedna z najlepších za posledné roky: Dishonored 2, Deus Ex:MD, Hitman, Styx: Shards of Darkness a Alekhines Gun aka Death to Spies 3.

A toho Styxa Ti odporúčam, stealth zo starej školy ako sa patrí.
icon
detail (l.127)
1 0
Anachronos -> r!pper
  pridané 11.2.2016 0:40
Death to Spies? Som pozeral par gameplayov na Youtube a nechapem, ako som doteraz o tejto hre nemohol vediet . Navyse teraz na Steame Death to Spies Gold za 3,74€ . No nekup to Dik za tip.

PS. Mozno na tom stealth nebude az tak zle, ako som si myslel...
icon
detail (l.183)
1 0
Erasermark -> r!pper
  pridané 10.2.2016 17:45
Vážne výjde DtS 3? A ja som myslel, že to po neúspešnej kampani na KS zabalili. Dík za tip, už som si to pridal do sledovaných na steame aby som na to nezabudol :)
icon
detail (l.153)
1
peter666555
  pridané 10.2.2016 14:17
je skoda ze steam netlaci developerov do toho aby robili demo verzie, potom sa cuduju ze niektory si najprv upiratia hru a az potom sa ju rozhodnu kupit
icon
detail (l.81)
3 0
_Bugi_ -> peter666555
  pridané 10.2.2016 14:40
jj presne tak to robim a presne z toho dovodu co si napisal.

Steam uz sice ponuka refund, ale je s tym vela roboty. Net mam rychly, stiahnut piratsku kopiu a na zaklade toho sa rozhodnut je ovela jednoduchsie ako riesit refund.
Hratelne demo verzie by som ale uvital. To by bolo este pohodlnejsie.
icon
detail (l.72)
PC King -> _Bugi_
  pridané 10.2.2016 22:45 (editované 10.2.2016 22:47)
vela roboty? teraz cez vikend som druhy krat za moju "steam karieru" ziadal refund a stalo ma to asi 5 klikov mysou, do 3 hodin od poziadavky boli peniaze nazad na ucte...

ps. este dodam, ze ja som celkom nie dobry priklad cloveka ako sa spravat k svojim prostredkom, ale kupoval som uz x klucov cez neblaho ospevovane g2a a ked bol problem, vzdy peniaze do centu vratili... v porovnani s nimi je steam refund luxus vec...
icon
detail (l.81)
_Bugi_ -> PC King
  pridané 11.2.2016 14:23
hej len platim to z uctu a vratia mi to ako kredit do steam penazenky.
icon
detail (l.72)
PC King -> _Bugi_
  pridané 13.2.2016 20:00
no tak to je naprd, preco nepouzivas paypal? ja som mal v zaciatkoch paypalu strach, aby mi to tiez nestrsili do paypal penazenky, ale vzdy to ide rovno na moj osobny ucet...
icon
detail (l.81)
_Bugi_ -> PC King
  pridané 15.2.2016 18:13
no ved z paypalu som zaplatil. A zo steamu vratili ako steam kredit.

hmm mozno som tam daco zle zaklikol alebo co. Ak vravis ze to ide, tak potom je to moja chyba.
icon
detail (l.127)
6 1
Anachronos
  pridané 10.2.2016 12:52
>Hitman je jedna z mojich top serii,
v podstate az na Codename 47 ( kde som sa nedokazal dostat cez opakovany crash v misii u narkobarona ) som vsetky hry presiel opakovane ( teda az na Absolution, ale bude skorej mojim nedostatkom casu nez nekvalitou hry ).

K veci - autorom sa uz v Silent Assassinovi podarilo velmi dobre zadefinovat pravidla hry a dotiahli ho skoro do dokonalosti. V dalsich dieloch sa uz len snazili doladovat detaily ( napr. podcenovany Contracts pridal super vychytavku v podobe zrychleneho plizenia smerom dopredu + anestetikum vo forme striekacky ). S Blood Money v 2006 narazili na hranice, a to co do hratelnosti ( kedy sa za tiche zabitie povazovalo aj zabitie, kedy nikto nic nepocul ani nevidel, no top boli aj tak "nehody" ), tak aj moznosti vtedajsieho hardware ( najlepsie to bolo vidiet v misii "Zabijak vran", kde sice bol simulovany velky dav, ale... ). Pravom ale je mozne povazovat BM za vrchol serie.

Potom ale nastal problem, ako ponat pokracovanie. Keby sa to podobalo na Blood Money, tak ludia budu nadavat, ze dostali BM 2. Kebyze skusia inovovat, tak ludia budu nadavat, ze sa to nepodoba na BM 2. Napriek tomu skusili inovovat a pridat na rozpravani pribehu. Chcelo to sice kompromisy v podobe hromady "koridorovych misii" medzi tymi "sandboxovymi", avsak kto je aspon trochu objektivny, tak musi uznat, ze "sandboxove" mapy prekonavali Blood Money na celej ciare ( napr. misia "King of the Chinatown" ). Bohuzial, Absolution stal a padal na pribehovom rozpravani a pri hrani na prvykrat sa malokto unuval prechadzat misie uplne na 100%, nebodaj este patrat po vsetkych alternativach ( a ku koncu uz vonkoncom nie ). A kto raz tu hru dohral, tak povacsine uz nejako nemal motivaciu to hrat odznova. To Absolution pochovalo.

Teraz skusaju urobit BM 2, pricom uz na zverejnenych videach je zrejmy rozdiel 10 rokov v technologii. Ci sa to uchyti, alebo nie, je otazne - celkovo stealth zaner je dost na ustupe ( ani MGS V to nespasi ) a komunita teda nie je taka, aby boli maximalne predaje zarucene. Zrejme aj preto zvolili obchodny model, aky zvolili - ak sa bude hra predavat, tak zo ziskov zafinancuju dalsie mapy ( podobna strategia funguje v Paradoxe s Europou Universalis 4 a Crusader Kings 2 ).

Uvidime, ak to bude poctiva stealth hra, tak ju uspech neminie a aj odporcovia epizodickeho vydavania obsahu mozno prizmuria oci. Ak to bude len obycajna dojicka penazi - tak sa to prejavi aj na predajoch...
icon
detail (l.134)
1 0
Bishamonten -> Anachronos
  pridané 10.2.2016 13:18
Slusne zhrnutie. Ale nemyslim si, ze stealth je na ustupe. Tento rok vychadzaju dva velmi ocakavanie stealth tituly - Deus Ex MD a Dishonored 2 (aj ked tu je este mozny odklad). Osobne sa tesim aj na noveho Styxa.
icon
detail (l.127)
Anachronos -> Bishamonten
  pridané 10.2.2016 14:25
Bohuzial, stealth na ustupe je. Skus dneska vydat hru, ktora by priamociare riesenie trestala tak tvrdo ako stary Splinter Cell. Mimochodom, ked uz som spomenul Splinter Cell, tak kedysi to bola vlajkova lod Ubisoftu. Od posledneho dielu obehli 3 roky. A zeby prave Ubisoft nechcel zmykat nejake znacky...

Sucasny trend je bohuzial taky, ze pokial hra nema "akciu" a nedajboze chce po tebe, aby si bol trpezlivy, tak "nema sancu" byt "absolutnym hitom". MGS V je v tomto jedna z mala vynimiek, naopak, Deus Ex MD to potvrdzuje - sami vyvojari upravili hru aj pre "rambo styl", lebo Human Revolution bol stavany na stealth a trestal CoD pristup.

Dishonored bolo v 2012 pre mna ako zjavenie, ako stealth sa to hralo paradne - ale po vzore DX su na mieste obavy, ake kompromisy Bethesda zasa urobi, aby sa zavdacila akcnym hracom. Zo samotnej hry este informacii moc vypustenych nebolo, cize tazko hodnotit.

Za poslednych par rokov viem len o par novych Stealth hrach - podcenovanom Alpha Protocole ( pricom ta hra stroskotala na technickom prevedeni, nie na obsahu - v tom sa vyrovnala aj Mass Effectu ), osobne zatracovanom The Saboteurovi - potencial to malo, ale scenarista by si zasluzil nakopat ( tak sa snazil byt "husty", az dialogy vyzerali ako jednovetne prestrelky "hustych hlasok". ) a nadejnom Watch_Dogs, kde potencial bol utopeny v nezvladnutom hype a chabej optimalizacii. Thiefa ani Styx som nehral, neviem posudit...

Vlastne celkovo, ak vidim, co sa dneska povazuje za "stealth" ( napr. Assassins Creed ), tak sa len smutne uskrniem...
01 02 03 04 05 >>