|
|
detail
(l.2)
|
pridané 30.8.2012 8:16
Keď dajú cez 2/3 obrazovky palubnú dosku a 1/3 fóliu na okno...
|
detail
(l.53)
|
pridané 23.8.2012 19:12
>all
vam to šetkym kuruje hra je iba hra a ma byť zabavna či simulačne či arkad ked sťešľ real kup si auto a za domom driftuj
|
detail
(l.182)
|
1
s3wa
pridané 22.8.2012 16:53
A 95% si nekupi GRID 2.
|
detail
(l.91)
|
2
ivcik177
-> skyl
pridané 20.8.2012 21:19
>Re: RE:skyl
Musím s tebou súhlasíť. V prvom rade nepochopím vývojárov snažia sa spraviť simuláciu riadenia a popri tom to naozaj nie je na 100% identické.
Mňa osobne už nebaví hrať racingovku s pohľadu (vidím celé auto) príde mi to ako hranie sa z autom na dialkové ovládanie. Arkády proste rýchlo omrzia. Podla mna pri racingových hrách platí čím je to reálnejšie tým zábavnejšie ved koho sa baví pozerať na rozmazané zadné svetlá autíčiek na ovládanie. |
detail
(l.154)
|
pridané 20.8.2012 11:51
>Re: RE:nolimitboy4
presne ten typ pohladu sa mi paci a nie ako tu ze soferujem auto z detskej sedacky v zadu v aute .... paradicka
|
detail
(l.110)
|
10
skyl
pridané 19.8.2012 13:47
(editované 19.8.2012 13:47)
Nechapem niektore reakcie. Pohlad z kokpitu a pohlad zvonku zozadu niesu jedine mozne. Ja napr. hravam casto z pohladu z kapoty pripadne z pozicie ako z kokpitu ale s tym ze kokpit nieje vidiet.
Mne to pripada divne ked vidim svoje ruky s volantom pred sebou a potom vidim volant a ruky aj na obrazovke. Taktiez ziadny pohlad z kokpitu nema realny FOV (pretoze by to v hre vyzeralo divne) a velka cast obrazovky je kokpitom zakryta (co v skutocnosti nieje). |
detail
(l.126)
|
1
Pascalwb
-> nolimitboy4
pridané 19.8.2012 12:49
(editované 19.8.2012 13:01)
>Re: RE:nolimitboy4
Ja si pockam, az to odtestujem, co som videl video, boli tam 3 moznosti gamer racer a tretie pro driver, to video nizsie ztoho alpha buildu ten formulky, co hral nejaky asi znamy jazdec z iRacingu, tak tam su vidiet vselijake kontry a podobne. Aj ked hovori sa ze simulatory maju prehnane nizky grip. Co je mozno aj trochu pravda. Ale zas nebola by to sranda bez toho :D
Aj receroom vyzera celkom vpohode ale zas to je fre2play, a nwm no. http://www.bsimracing.com/2012/08/bsimracing-com-gamescom- 2012-raceroom-racing-experience-hd-video/#.UDDFZYTIfTo Nechapem naco vsade trepu tu racing line, to uz ani po drahe nevedia ist. |
detail
(l.105)
|
pridané 19.8.2012 11:13
Mne sa moc ten jazdny model v asseto nepozdava....
Ja si pockam na rF2, graficky sice assetu nemoze konkurovat, ale jazdny model urcite TOP |
detail
(l.186)
|
1
Smooth
pridané 19.8.2012 2:58
OT: Niekedy by som privítal ak by nadpisy neboli také zavádzajúce.. Nadpis povie jedno a obsah článku to vyvráti.. to Sector snáď nepotrebuje...
|
detail
(l.126)
|
pridané 19.8.2012 1:33
>Re: RE:cardosvk
Tak to by sa malo dat jednoducho vypnut, co sa snat aj bude dat v rF2 to ide
|
detail
(l.67)
|
1
Starý Weiss
-> cardosvk
pridané 19.8.2012 0:44
>Re: RE:cardosvk
urob lepsie a potom kritizuj!!!
|
detail
(l.117)
|
pridané 19.8.2012 0:08
>Re: RE:cardosvk
tak volant ti mal v prvom rade sluzit ako prostriedok pre lepsie zvladnute ovladanie..mne osobne je jedno ze vidim dalsi volant kedze sa pozriem nalavo mam vyhlad na sidlisko cez okno, napravo zase cez dvere priatelku ako pozera telku takze pocit ze som naozaj v aute bude furt len v mojej fantazii, hlavne ze mam preciznejsie a predsa aj autentickejsie ovladanie ako na klavesnici.
|
detail
(l.169)
|
pridané 18.8.2012 23:27
ja stále hrám v kokpite , neviem prečo ale mám vtedy väčšiu kontrolu nad autom ako ked vidím celé auto
|
detail
(l.154)
|
3
Jariskom
pridané 18.8.2012 23:25
nepaci sa mi jedna vec a to je ta ze ked hram a mam v ruke volant tak uz by som dalsi volant na monitore vidiet nemal lebo potom mam 2. no keby som sedel za volantom co je na monitore a nie za ovladacom urcite by sa jazdilo lepsie aj koli rozhladu ale aj koli tomu ze by som mal pocit ze ozaj sedim v aute takto to vizera ze soferujem auto zo zadnej sedacky....
|
detail
(l.111)
|
pridané 18.8.2012 21:43
>Mirror
Ale nikto nespomnul, že by sa už na dnešnú dobu patrilo vidieť v zrkadle aj vlastné auto (poprípade možnosť nastaviť). Pri bočných zrkadlách je to potom o dosť lepšie a pohodlnejšie.
|
detail
(l.126)
|
1
Pascalwb
pridané 18.8.2012 19:36
TOto bolo treba, niekoho kto nato poriadne sliapne, konecne tam je vidiet, ze to nieje take stabilne a treba aj korigovat, nejaky znami sim racer asi, nwm iRacing nehram, dali mu oskusat alpha verziu auta. Ten pohlad sa mne osobne nepaci, nemam rad to poskakovanie a priblizovanie obrazu, ale inac dobre.
|
detail
(l.126)
|
pridané 18.8.2012 19:29
>Re: RE:a_present
To je proste len FOV, tak isto ako mozes videm aj zadne sedacky, mozes mat pohlad nalepeny na skle
proste netreba riesit pohlad, v simulatore si to kazdy nastavi. hristy: Moc tym kecom neverim, tak isto ako stale hovoria ako zlepsili F1 a furt to je hra pre deticky. |
detail
(l.115)
|
pridané 18.8.2012 19:09
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Pascalwb
Tak hovoria ze spravili novy typ ovladania "Truefeel handling" som zvedavy co to bude zas ale ze auta by sa mali spravat velmi realne a kazde inak a ako povedal hovorca CM na fore tak vsetky assisty su prec a proste pojde o to sa naucit sa tie auta ovladat a ze doslova pojde o to zvladnut jednotlive zakruty....ano vieme ake krasne su PR keci prave preto som zvedavy na demo nech si ho mozeme vyskusat.
|
detail
(l.142)
|
1
a_present
pridané 18.8.2012 18:56
S Codemasters Racing to ide dolu vodou odkedy od nich v roku 2009 odišiel director vývoju Gavin Raeburn (človek, ktorý viedol vývoj prerobenia TOCA Race Driver na Race Driver GRID a Colin Mc Rae na Dirt a Dirt 2) a spolu s ním aj Ralph Fulton (Design Director) a Trevor Williams (Chief Operating Officer).. títo traja senior vývojári si ale neskôr založili vlastné štúdio Playground Games, prijali medzi seba Bizzare Creation a ďalších skúsených ľudí do týmu a v spolupráci s Turn10 teraz robia na Forze Horizon pre Microsoft... problém je ale u Codemasters, kde je vidno, že niečo nie je ako má byť a už v DiRT 3 bolo vidno trochu iný štýl, DiRT Showdown bola podľa mňa totálna "sračka" bez pohľadu z cockpitu a GRID 2 bude určite trochu iný a ak vynechajú aj pohľad z cockpitu tak neviem kam to s tou hrou chcú dotiahnuť.. verím ale, že dopadne dobre, a že tam ten pohľad nakoniec dajú...
čo sa týka Kunos Simulazioni sú známi týmto štýlom perspektívy už z NetKar Pro, kde bolo pomaly vidno už vzdialenejší späťák: každopádne assetto corsa vyzerá super a kunos simulazioni sú sympatický vývojari, lebo vedia s ľuďmi komunikovať a týmto štýlom hru určite dotiahnu ďaleko, okrem toho hru plánujú vydať do konca tohoto roku a neskôr chcú hneď vydať druhú verziu, do ktorej zapracujú aj dažďové počasie :) |
detail
(l.172)
|
2
TomLehockySVK
pridané 18.8.2012 18:32
Mňa napríklad pri takom Motorstorm sklamalo že nie je pohľad z kokpitu, lebo aj trailer bol skoro polovica záberov pohľad z interiéru.
Človek sa potom do toho vie oveľa lepšie vžiť ! |
|