|
|
detail
(l.55)
|
pridané 23.3.2016 2:13
naco im to je? :)
|
detail
(l.159)
|
pridané 17.3.2016 11:39
(editované 17.3.2016 11:42)
Ja osobne konceptu UWP verím. Amatérom to uľahčí prácu a ja nebudem musieť riešiť banality (rozumej: ket mam crak pre aplykaciu stacy ho tad na plochu? plsssss helpin)
|
detail
(l.129)
|
1
5
LastPCgamer
pridané 17.3.2016 11:13
(editované 17.3.2016 11:15)
Nočna mora UWP pokračuje... chcem sa už z toho zleho sna zobudit.
No davam bolševikovi(UWP) rok nanajvyš dva potom to prejde transformaciou len do mobilneho segmentu. |
detail
(l.116)
|
3
6
Questree
pridané 17.3.2016 11:02
Cas prejst na linux
|
detail
(l.102)
|
2
5
beg.
pridané 17.3.2016 10:26
Na High Dynamic Range som doma už prichystaný. Nový Panák už visí na stene. HDR je proste pecka.
|
detail
(l.105)
|
5
mocthalil
-> beg.
pridané 17.3.2016 10:31
(editované 17.3.2016 10:33)
už sa len dočkať obsahu :D tiež čakám..
|
detail
(l.105)
|
6
mocthalil
-> mocthalil
pridané 17.3.2016 13:07
kto už dá na toto mínusko?? kámo, musíš byť riadne pošahaný
|
detail
(l.105)
|
6
mocthalil
-> mocthalil
pridané 17.3.2016 13:18
:D :D :D dobráááá. :-*
|
detail
(l.102)
|
2
3
beg.
-> mocthalil
pridané 17.3.2016 11:41
nejaké videá už sú.
|
detail
(l.105)
|
1
5
mocthalil
-> beg.
pridané 17.3.2016 12:17
áno, YouTube ma podporu. ale stále čakám na 4K player
|
detail
(l.130)
|
pridané 17.3.2016 9:58
hmm.... Valve a ich Steam bude mat mensi problem... (stale uprednostnujem Steam pre MS Store). nevie niekto ako to vyzera s tym "bazarovym" posuvanim hier na Steame?
|
detail
(l.160)
|
pridané 17.3.2016 10:02
Tak Steam umožňuje módovať, UWP snáď budú rozširovať aj týmto smerom a desktop režim nikdy nezanikne, takto si môžem hocičo napísať a spustiť to.
|
detail
(l.129)
|
2
1
LastPCgamer
-> Regina Spectra
pridané 17.3.2016 11:07
(editované 17.3.2016 11:07)
Nebude jediny dôvod aby desktop nezanikol ked o 10 rokov kazdy bude ficat na UWP, nieco ako dnes spustanie DOS aplikacii kto to nativne vo Windows potrebuje?
|
detail
(l.160)
|
pridané 17.3.2016 12:23
Čisto teoreticky, v čom je zásadná používateľská podoba medzi DOS a UWP? Oboje beží full screen, režim UWP v okne v desiatke je taký polovičatý. Toto je najväčší problém UWP. Nemôžem si len tak na ploche zakliknúť fotku a pretiahnuť ju do programu, ako napríklad do desktopového wordu. Aký bude používateľský prístup, keby desktop zanikol? Nejaké ikony programov na ploche nepotrebujem. ale možnosť klásť si tam súbory, preťahovať ich v prieskumníkovi, sú veci, na ktoré ľudia budú veľmi ťažko zabúdať, problém štartu by bol proti tomu makovým semiačkom. Osobne som za distribúciu aplikácií a programov cez Store - hoci by mohli klienta vylepšiť, odstrániť chyby, ktorých je tam až príliš a umožniť užívateľskú modifikáciu aplikácií. Mám hru, môžem si do nej nainštalovať lokalizáciu, prípadne inštalovať lokalizáciu do programu... Inštalovať ovládače hardvéru... A nejako zlepšiť možnosť publikovania aplikácií. Aby na každom počítači mohol každý publikovať, tak ako je to dnes pre desktop. Neberte to ako znevažovanie vízie UWP, som veľkým podporovateľom, ale neodstraňovať z Windowsu to, čo ho robí Windowsom :)
|
detail
(l.105)
|
7
3
mocthalil
pridané 17.3.2016 9:45
musím pochváliť MS za víziu budúcnosti a hlavne že nezaspali ale snažia sa neustále napredovať. Prídu s novými nápadmi, posúvajú hranice a snažia sa vyhovieť komunite. To, čo zažívame je doslova revolúcia v rámci biznisu. Zlučujú X BOX a PC a vyzerá to na zaujímavý projekt. Crossbuy a Crossplay je určite skvelá funkcia. Univerzalna XB live sieť naprieč platformami je tiež skvelý nápad. Univerzalne prostredie W10 a streaming na zariadenia - paráda. Podpora vývojárov a hráčskej komunity je veľká.
Tak isto sú veci čo zamrzia: - VR? zatiaľ nič neohlásené (kontaktoval som Phila Spencera - zatiaľ neodpísal) - Kinect podpora (aj za toto som sa pýtal, že či ešte majú nejaké plány s kinectom, lebo to vyzerá byť mŕtve) -Live TV podpora pre ČS trh (zatiaľ som tiež nedostal odpoveď) aj napriek tomu MS chválim. Teším sa na E3 a som v očakávaní na ďalšie oznámenia oh+adom Franchise, akým je X BOX |
detail
(l.160)
|
1
1
Regina Spectra
-> mocthalil
pridané 17.3.2016 10:06
VR na Xbox? ťažko povedať, či na to vôbec majú výkon, lebo ten kino režim je len náhražkou. S Hololens je to diskutabilné, keď devkity stoja 3000$. To sa medzi bežných zákazníkov tak rýchlo nerozšíri.
|
detail
(l.105)
|
1
2
mocthalil
-> Regina Spectra
pridané 17.3.2016 10:14
suhlasím s tým Hololensom. A ani to nieje VR, ale AR. a je to samostatná jednotka. Nechce sa mi však veriť, že by nechali len tak Sony predstaviť vlastnú virtuálku a nič neponúknuť. Takto si nechať ujsť vlak by bolo pre mňa šokújuce.
Čo sa týka výkonu, tak je jediná alternatíva, presne ako PS4 - externé zariadenie, ktoré "navyšuje výkon" (tiež majú externý box, ktorý je zodpovedný za spracovanie obrazu a výpočty).. takže sa rád nechám prekvapiť. stále neverím, že nemajú nič v rukáve |
detail
(l.160)
|
1
0
Regina Spectra
-> mocthalil
pridané 17.3.2016 11:02
Majú spoluprácu s Oculusom, raz sa aj vyjadrili, že ten budú podporovať primárne. K tej externej jednotke na PS4 - je to zavádzajúce, podľa informácií musí 3D obraz generovať PS4 a tá externá sa len postará a o jeho prerobenie na štandardný TV obraz a zabezpečí rozdelenie výstupu pre TV a VR, ale ako presne to bude fungovať (odosielanie informácií o polohe hlavy z VR do PS4) nepovedali.
|
detail
(l.105)
|
pridané 17.3.2016 11:10
pravda
|
detail
(l.150)
|
7
7
lucifer_svk
pridané 17.3.2016 9:44
tak stym gears of war by som na ich mieste pomlcal :D rovnako aj ten SW tusim bezal v 720p na xone...zatial by som sa dx12 nechvalil
|
|