01 02 03 >>
icon
detail (l.121)
1 0
ware
  pridané 4.11.2016 22:03
Tak zatiaľ mám nahraných len nejakých 5 hodín, keďže som sa ku tomuto kúsku dostal až teraz, ale musím povedať, že som celkom spokojný. Tých 6,5 mi osobne príde dosť málo, veď čo ste od toho čakali? Chceli ste Stronghold Crusader v 3D a po negatívnych skúsenostiach s Stronghold 3 bez nejakých väčších experimentov a to presne Crusader 2 ponúkol. Už samotné mínusy sú trocha postavené na hlavu, viď. "len jedno prostredie". Ako čo sa dalo iné ako púšť pri danej tématike spracovať? Alebo "rovnaké budovy a jednotky moslimov aj kresťanov (vrátane križiakov)". Tak fajn budovy majú rovnaké, ale čo sa týka jednotiek (pokiaľ sme teda s autorom hrali rovnakú hru), tak majú moslimovia svoje a križiaci svoje, ktoré sa presne ako v starom Crusader-i kupujú buď čisto len za peniaze (Arabi) alebo musia pre ne aj vyrábať zbrane (križiaci), BTW pár zaujímavých jednotiek tam aj pridali. Osobne som dostal presne to, čo som očakával, starý dobrý Stronghold Crusader v novom kabáte, s pár kozmetickými vylepšeniami. Nejaké chyby to má, ale pre pamätníkov je to podľa mňa povinnosť.
icon
detail (l.113)
1 1
Arnalpes
  pridané 11.10.2014 1:14
Hrozne sa s tym Strongholdom trapia, to je az k neuvereniu. Stale nedokazem pochopit, ako to pokazde tak zmrvia.
Logika veci vravi -
Zobereme stary Crusader, dame mu novy 3D sat, pridame novinky ktore okorenia hru ( zaujimave jednotky, den/noc, pocasie, novych protivnikov, nove suroviny), a dame slusny pribeh (kludne jednoducho spracovany v kreslenych cut scenach), hotovo, uspech zaruceny
Logika Firefly Studios - spravime to lepsie! (nespravia, to je zakladna chyba, verim ze klucovi ludia uz davno v tyme nie su, len novy jesitaci)
tieto jednotky a tieto dame prec, ved su na nic, Islamskym bojovnikom dame kriziacke jednotky ( usetrime a hraci su vypatlany asi), spravime tak nudny pribeh, ze dejiny same bude oproti tomu ako blockbuster, zjednodusime co sa da, ... a tak dal a dal. They gonna f*cking love it!
icon
detail (l.58)
mil000sk000
  pridané 7.10.2014 6:32
>FD
Vsetci ste hceli vylepseny Stronghold Crusader ale 1 uz bola dokonala tak sa zmierte s tym ze lepsie too uz nebude.
icon
detail (l.43)
5 0
Marq -> mil000sk000
  pridané 9.10.2014 8:01
velmi sa mylis, na strongholde je stale co vylepsovat no tipci to nevychytali a urobili z toho gulas
icon
detail (l.3)
5 0
Mufko_Jablčník
  pridané 5.10.2014 11:24
Pozrel som si trailer, znova som videl vec ktorá mi najviac vadila už ako 12-ročnému pri prvom strongholde. Jeden vojak vojde do druhého a namiesto solídnej bitky 50 vs 50 máte bitku pixel verzus pixel...

Nehovoriac o tom ako to zasahuje do taktiky a podob....
icon
detail (l.97)
gamer333 -> Mufko_Jablčník
  pridané 5.10.2014 17:10 (editované 5.10.2014 17:10)
"Jeden vojak vojde do druhého a namiesto solídnej bitky 50 vs 50 máte bitku pixel verzus pixel..."
si ma pobavil :) ale mas pravdu, mne toto tiez neskutocne vadi
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> Mufko_Jablčník
  pridané 5.10.2014 14:43 (editované 5.10.2014 14:45)
Pokaľ by to spravili rovnako ako v Total War, tak by to ničomu nepomohlo, aj tam sa dá taktizovať ale pekne naštve keď sa do boja zapojí len polovica formácie a tá druhá sa díva a čaká kým na ňu nepríde rad, odmietne sa zapojiť do bitky s druhou formáciou nepriateľa. Ale keby sa tieto 2 hry spojili bola by iná simulácia. Potom by to bolo zas príliš komplexné a zložitosť by sa v niečom prejaviť musela.
icon
detail (l.159)
3 5
Regina Spectra
  pridané 4.10.2014 18:28
Monotónnosť hry :) ako len toto niekto napísať môže. Veď 90% hier je len o jedinom - zabi toho druhého skôr než on zabije Teba a už sa len rieši ako. Každá stratégia je rovnaká, inak sa ani robiť nedajú, len výnimočne prídu nejaké novinky v hrateľnosti a keďže ide o mŕtvy žáner mali by sme byť radi že sa stále robí. Je to dookola jeden a ten princíp - postav základňu, vybuduj armádu a odrovnaj nepriateľa. Jediné čo by to mohlo oživiť je nepredvídateľná AI a rôzne limity - typu máš na to 20 minút, nesmieš minúť viac než určitý počet surovín a podobne isteže spestrenia misie v podobe rôznych máp sú vítané. Ale ak sa dajú mapy vytvárať komunitou tak ich hádam bude na výber viac a aj podľa nejakej konkrétnej predlohy. Určite časom prídu aj módy na jednotky a budovy a práve tu padne dobre moderný základ.
icon
detail (l.43)
1
Marq -> Regina Spectra
  pridané 5.10.2014 9:07 (editované 5.10.2014 9:08)
90% ? 100% ved vsetko je monotonne po case uplne vsetko to je normalna vec ide o to do akej miery a kolko ta to bavi
icon
detail (l.159)
1 0
Regina Spectra -> Marq
  pridané 5.10.2014 12:33
Započítavam aj rôzne detské hry, prezliekačky a podobne.
icon
detail (l.137)
5 2
1deratyzator
  pridané 4.10.2014 17:59
Stronghold je sklamanie za sklamaním... Pritom jednotka a Crusaders sú u mňa legendy v strategickom žánri... Nemal som vysoké očakávania ale toto je podraz...
icon
detail (l.35)
8 4
TheRay85
  pridané 4.10.2014 12:51
pôvodný Stronghold bol super, toto je naozaj monotone, ten nedostatok trávy ma naozaj žerie, po pár dnoch som to vypol, a už nedohral prestane to baviť, všetko rovnaké, žiadné spestrenie v hre.
icon
detail (l.62)
26 1
triptich
  pridané 4.10.2014 1:38
pekná recenzia, nechápem ten ošiaľ, ktorý sa tu strhol toto nie je remake, toto je regulérne pokračovanie (je tam číslica 2, čo mne ako neznalcovi napovedá druhý diel. kašlem im nato, čo vývojári chceli. urobili dvojku, zákonite čakám vylepšenia od jednotky. ak chceli remake, mali ho spraviť - viď baldur, icewind dale a ďalšie).
a osobne by som strhol aspoň dva body len za fakt, že moslimovia a križiaci majú identické jednotky a budovy.
P.S.: starých crusaders som v dávnom hernom praveku hral, nie som ale žiaden skalný a hru si nekúpim, nemám záujem. len hodnotím recenziu.
icon
detail (l.177)
7 1
luboc -> triptich
  pridané 4.10.2014 15:03 (editované 4.10.2014 15:04)
>Re: RE:triptich
celkovo niektorym typom hier sa nehodi 3D a skor im uskodilo, napr. jagged alliance seria, alebo aj heroes , neviem co je to za hlupu modu vsetko pchat do 3D, ked niekedy vie 2D posluzit ovela lepsie a su aj nizsie naklady na vyvoj...
icon
detail (l.128)
Brouzi
  pridané 4.10.2014 0:16
Nooo ja neviem. Hral som to a sa mi to zda nejake tazke (a pritom mam stareho crusadera a aj prvy stronghold prejdene spredu aj zozadu). Nemôzem dokonca ani prejst 3. misiu (je tam ten Arab a Rat) :D . Bude v tom nejaky figel, kedze tie novsie strongholdy som nehral.
icon
detail (l.19)
scorpioX22 -> Brouzi
  pridané 4.10.2014 0:39
Veď sa to dá prejsť úplne v pohode tá 3 misia.
icon
detail (l.128)
Brouzi -> scorpioX22
  pridané 4.10.2014 14:15
Neviem, ja som to hral 2x a musel som to vypnut, lebo ma uz isli dorezat. Nejako nikdy nemam dreva ani penazi :P Asi sa kuknem najprv na tutorial
icon
detail (l.154)
10 1
daevastator
  pridané 3.10.2014 22:10
Dobra recka. Myslim ze mnohym skalnym lezi v zaludku nizsie hodnotenie ale ako sa tak na to pozeram, ludia co to hraju sa daju rozdelit na dva typy:
1.) Fanusikovia serie co chceli to iste co v Crusaders, po tom predchadzajucom paskvile nad novym obsahom chrochtaju blahom.
2.) Hraci co chceli inovacie ale dostali len Crusaders v lepsom kabate.

Otazka je, ci naozaj boli povodni Crusaders taki dokonali, ze sa nedali vylepsit v ziadnom ohlade. Ja myslim ze sa dali a je skoda ze sa to tak nestalo. Hra inac vyzera dobre, myslim ze pocas zimneho volna skusim.

icon
detail (l.97)
20 2
gamer333
  pridané 3.10.2014 18:45 (editované 3.10.2014 18:57)
u mna v pohode recenzia, aspon mal snahu to zrecenzovat trocha objektivne, nie ako niektori fanusikovia zaslepeni nostalgiou, lebo tak chcu novu hru, ze vezmu hocico a nahovaraju si ze ponukany produkt je lepsi ako v skutocnosti je....
mozno skusim, ale max tak vo vianocnej zlave za 5 eur
ps: normalne som dostal chut zahrat si nove tropico, tam chvalabohu vedia ako ozivit klasiku
icon
detail (l.135)
2 8
Korci39
  pridané 3.10.2014 18:14
Vsetci spominame na stare dobre casy, ked hry boli hrami. zrazu je tu taka a dame jej 6,5. Co vlastne chceme ?
01 02 03 >>