|
|
detail
(l.163)
|
1
0
Jeffinator
pridané 6.2.2019 0:15
2015 to malo vyjst? 😂
|
detail
(l.154)
|
1
0
daevastator
-> beg.
pridané 12.6.2014 21:28
Nebojim ale MS bude asi mysliet na viac ludi ako len na teba a tvoju optiku od antiku.
Co vsetci ti hraci od Tcomu alebo Orangu? :D |
detail
(l.206)
|
pridané 12.6.2014 17:01
no dedicated servery v poslednej dobe z hier mizli, aspon teda ked to porovname s minulostou. Hlavne vdaka pirateniu a dodatocnymi ziskami z prenajmu, tak asi mali potrebu na to upozornit :)
|
detail
(l.102)
|
pridané 12.6.2014 16:58
neboj optický net od antiku mi ide 364 dni v roku
|
detail
(l.135)
|
1
0
fursdy
-> saver
pridané 12.6.2014 9:22
ale spominali to takmer pri kazdej hre na cele s Halo kolekciou, pritom nejde o ziadnu novinku. Dedicated servery su odkedy je online hranie.
V minulosti sa v tom kontexte zvykol spomenut cloud najma MS to rad vytahoval :P |
detail
(l.599)
|
1
saver
-> fursdy
pridané 12.6.2014 9:00
to nie je namiesto, dedicated servers su dedicated servers, je to presna specifikacia pre multiplayerove servre
|
detail
(l.135)
|
4
fursdy
pridané 12.6.2014 8:49
Ono si nikto nevsimol ze MS na svojej press miesto slova cloud velmi casto pouzival "dedicated servers"?
|
detail
(l.135)
|
7
2
Korci39
pridané 11.6.2014 22:15
once upon a time, in a land far far away
|
detail
(l.599)
|
1
0
saver
-> daevastator
pridané 11.6.2014 21:50
vsak ukazuju hlavne to co vyjde na jesen, ostatne je este daleko a casto to este nemaju v takom stave aby to prezentovali
|
detail
(l.154)
|
4
1
daevastator
-> beg.
pridané 11.6.2014 21:48
Skor si myslim ze AK nejako ten fyzikalny cloud implementuju tak to bude skor mat len kozmeticky vyznam, teda pekne pre ocka ale nebude to nejako zasahovat do gameplayu. Proste si online a dobra linka, destrukcia bude uveritelnejsia, inac sa to rozpadne len podla zakladnej sablony.
To by bol iny poprask kebyze si odpojil konzolu od netu a zrazu ti to padlo na 2FPS ako v tom techdeme... |
detail
(l.102)
|
pridané 11.6.2014 21:42
take bude treba by online. :)
|
detail
(l.154)
|
pridané 11.6.2014 21:41
To je problem celej tohtorocnej E3, keby bolo co ukazovat, tak sa ukazuje. Ale ked nie je ani alfa gameplay, tak sa musi plnit vyvojarskou vatou, CGI a artworkami (a to nie je problem len Crackdown).
OT: Budu aj nejake infosky o Morpheuse? |
detail
(l.599)
|
4
0
saver
-> matovan
pridané 11.6.2014 21:37
shape up sa mi paci, to budeme s dietatom trenovat :) skor mi stale chyba Kinect adventures 2, to by sa zislo
|
detail
(l.187)
|
1
0
matovan
-> saver
pridané 11.6.2014 21:35
Som čakal, e Ubisoft vytiahne nový Your Shape, lebo 2012 na Xboxe bola výborná "hra". Vytiahli síce najký Shape Up, ale to na mňa pôsobilo rozpačito hlavne, keď tú klikovaciu súa vyhral týpek čo klikova vežmi nevedel. Ale mono tento druh program ukradol pre seba MS tým fitneskom, čo je v xboxe prvý rok zadara.
|
detail
(l.599)
|
2
0
saver
-> daevastator
pridané 11.6.2014 21:34
tie veci maju postupny vyvoj, ich postupne na ne pride cas
|
detail
(l.154)
|
2
2
daevastator
-> ace
pridané 11.6.2014 21:33
Alebo podpora Move pre PS4, ale to az taka horuca featura nebola.
No ten share button aspon funguje a aj ho vyuzivam a to som si myslel ze je useless :D |
detail
(l.599)
|
9
4
ace
-> daevastator
pridané 11.6.2014 21:30
>Re: RE:daevastator
to mas to iste ako uchvatny Share button, na ktory sony uz aj zabudlo a pred rokom bolo tristvrte konferencie o nom:)
|
detail
(l.154)
|
1
2
daevastator
-> saver
pridané 11.6.2014 21:28
Na to ze vychadza buduci rok a ukazali az jeden CGI tak to nie je buhvico.
Ja byt na mieste MS a mat co ukazat, tak vytiahnem moznosti Cloudu v primetime, nie den po na twitteri. Dve najvacsie featury X1, Kinect a Cloud a rok po predstaveni na E3 nepadne o nich ani zmienka... Kinect je uz z konzoly vyrezany a cloud sa odprezentoval raz na techdeme. |
detail
(l.599)
|
1
0
saver
-> matovan
pridané 11.6.2014 21:22
tak s kinectom ukazali co na tento rok maju tam je standardna casual ponuka tancovania, fitnessu, a zabavneho Disney fantasia. Do core hier sa to zatial nikomu nepodarilo vyrazne implementovat, jedine ak D4 dokaze prerazit, uvidime ci to okrem neho do niektorych svojich titulov na buduci rok implementuju.
|
detail
(l.153)
|
pridané 11.6.2014 21:20
>Re: RE:saver
nebol trailer CGI? Ci hovoris o tom tech deme?
|
|