01
icon
detail (l.127)
2 0
Anachronos
  pridané 2.3.2016 22:16
>Ok, posledny vyvojarsky dennicek
bol prelozeny dobre, ale... este pred ohlasenim tohto rozsirenia ohlasili ovela viac.

Pod pojmom vylepsene namornictvo bola myslena novy zdroj, nutny k vystavbe lodi, "namornici teda sailors" ( ekvivalent "manpower" ). Sailors budu dostupni iba v pobreznych provinciach, staty Maghrebu ( Alzirsko, Tunisko a dalsie ) budu ale mat k dispozicii mechaniku, vdaka ktorej mozu robit piratske vypady do Europskych krajin na pobrezi Stredozemneho mora a okrem zlata ziskaju aj sailorov. Toto bude obmedzene na raz za 10 rokov na provinciu, pricom velkost odmeny bude zavisiet od Trade Power danej flotily ( musite byt schopny danu provinciu blokovat ). Mimochodom, "berbersky" pirati boli vaznym stredovekym problemom, az to nakoniec Europania vyriesili prihodne - obsadili dane pobrezie ( napr. Francuzi Alzirsko ).

Dalej prerobili provincie Irska, sucasne Irsko vyzera nasledovne http://i.imgur.com/1hwBi0H.jpg . Zo zmien v Europe nasinca potesi pridanie Slovak culture ako primarnej kultury pre provincie Pozsony, Ers..ujvar, Spis a Zemplen, bohuzial, spadame do rovnakej culture group ( Carpathian ) ako Madari s Rumunmi ( co ale v danej dobe bolo viacej pravdou nez v dobe Stura ). Celkovo boli kultury prekopane, uvidime az zverejnia patchnotes.

Vyznamnou zmenou je pridanie novych provincii v Afrike do oblasti Viktoriniho jazera, cim je prepojene Kongo so Zanzibarom. Nove narody su samozrejmostou, nove nabozenstvo tiez ( v tomto pripade Fetishism :-D ).

Tiez pridali model "Corruption", ktora sa bude dat znizovat pomocou zvysenia vydavkov na boj proti korupcii ( slider ako udrzba armady ). Tato zmena nie je len tak, priamo suvisi s prepracovanim spionaze - najskor musite vytvorit spionaznu siet v danej krajine ( s vysokou korupciou v cielovej krajine to ide lahsie ) a az potom mozete vytvarat claimy ( tie by ale mali byt instatne, mozno s nejakym mensim cooldownom ). Zmien je viacej, toto je ale taka najvyraznejsia.

Tiez prerobili model riadenia statu, po novom bude stat pozostavat z Statov, Teritorii a Zamorskych uzemi. Statov ( rozlohov asi rovnako velke ako regiony ) mozete mat len obmedzene mnozstvo ( na zaciatok 2, Admin Tech to moze navysit aj na vacsie mnozstvo ), avsak Autonomia v nich moze dosiahnut 0% a za kazdy stat mimo "hlavneho" sa plati udrzba, teritoria nestoja nic, Coring v nich stoji o 50% menej, avsak autonomia v nich je 75%. System vyzera zaujimavo, no bude to dalsia velka zmena v hratelnosti porovnatelna s Developmentom uvedenym v Common Sense.

Obchodne ligy su zatial zahalene tajomstvom, snad sa viacej dozvieme v dalsom Dev Diary. Hraci si ale slubuju od toho navrat Hansy :-D

Suma Sumarum: Toto bude jeden z tych vacsich datadiskov porovnatelny s Art of War a Common Sense.
icon
detail (l.173)
Fingolfin
  pridané 2.3.2016 19:09
wow ďalšie DLC na Cossacks som ešte ani len nepomyslel :) každopádne táto téma ma oslovila viac, som zvedavý na konkrétnejší obsah.
icon
detail (l.155)
Kemachi
  pridané 2.3.2016 18:00
Čokoľvek čo súvisí s obchodom uvítam rád. Vidím to, že si znova zahrám za Hansu :)
01