|
|
detail
(l.106)
|
pridané 21.3.2016 12:55
Nová aplikácia 4K HDR Solárium, už vo vašom App Store ...
Opalujte sa priamo doma pred svojim monitorom! |
detail
(l.4)
|
pridané 22.3.2016 4:14
Paneboze,
uz teraz mam velke problemy zohnat dobry monitor, ktory mi umozni stiahnut jas pod 50cdm2 a tu chce niekto este viac `ziarit`??? Nic nepoviem proti co najvyssiemu statickemu kontrastu, ale prosim ziadne `ziarenie`! |
detail
(l.180)
|
detail
(l.108)
|
1
Peeto79
pridané 20.3.2016 21:21
Tak toto sa dufam nikdy nepresadi a bude to slepa ulicka. Ked ma ozaruje slnko, je to neprijemne a pouzijes clonu. Tieto efekty by som ako prve automaticky vypinal. Z monitoru Ta nema co oslepovat obraz.
|
detail
(l.15)
|
6
3
bludka
pridané 20.3.2016 16:23
No vzhľadom na prístup vývojárov k takýmto veciam predpokladám, že reálne z toho bude len ďalšia séria prehnaných nerealistických rádoby cool efektov, akých je v hrách posledné roky plná riť.
|
detail
(l.141)
|
3
2
CrytX
pridané 20.3.2016 13:54
Super možno sa aj dožijem toho že keď vijdem z tmy do svetla tak ma to aj oslepí alebo keď si nasadím nightvision, alebo sa pozriem do slnka a iné náhle zmeny svetla ma naozaj oslepia tak to bude bližšie k realite
|
detail
(l.48)
|
5
1
Juanes930920
-> CrytX
pridané 20.3.2016 13:59
šak to funguje už dávno pokiaľ sa nemýlim ...
|
detail
(l.141)
|
pridané 21.3.2016 14:50
No okrem Army málokde a keď aj hej tak to ma ďaleko od skutočného efektu.
|
detail
(l.143)
|
3
6
Viktorv22
pridané 20.3.2016 13:33
(editované 20.3.2016 13:35)
Toto je podľa mňa správny krok čo sa týka obrazu, nie tie virtuálne reality ktoré by mali byť len na špecifické simulácie. V tomto vidím budúcnosť :)
|
detail
(l.115)
|
1
DestructorSVK
pridané 20.3.2016 13:07
A do TV/filmov sa to dá akým spôsobom zapracovať?
|
detail
(l.142)
|
1
2
kasawaki1
pridané 20.3.2016 12:48
High Dynamic Range pri beznej fotografii znamena ze je obraz poskladany z viacerych rychlo po sebe urobenych fotografii (3,5) ,
prva je podexponovana,druha normal,trtetia preexponovana (pri 3 ) ,vysledna fotka je zlozena z casti s rovnakou expoziciou ,tento obraz na TV LG mi ale pride vsetko ine len nie HDR, skor High Contrast |
detail
(l.4)
|
1
0
spcxxx
-> kasawaki1
pridané 22.3.2016 4:20
Pri fotografii je to nesmierne pozitivna vec, kedze ludske oko si v podstate nastavuje zvlast expoziciu `pre kazdy pixel` popri spolocnych parametroch obrazu! Elektronika ma s tymto zatial stale obrovske problemy hlavne pri komplikovanych svetelnych scenach a cim viac sa priblizi tomuto idealu tym lepsie.... No tu spominane HDR je dalsi marketingovy hnus ---> nekonecny kontrast SUPER, no ziadne `ziarice` neprosim...
|
detail
(l.180)
|
pridané 23.3.2016 15:52
"ludske oko si v podstate nastavuje zvlast expoziciu `pre kazdy pixel`"
Ak máš nejaký odbornejší článok, ktorý niečo podobné popisuje, budem ti zaň vďačný, no podľa mňa je to nezmysel. Ľudské oko má relatívne presne dané expozičné parametre, človek ich vie ovplyvniť len akomodáciou a prižmúrením. Rozhodne sa citlivosť nemení na každej tyčinke a čapíku zvlášť, tie len snímajú svetlo v príslušnom dynamickom rozsahu ktorým disponujú, rovnako ako CMOS snímače dneška. |
detail
(l.142)
|
pridané 22.3.2016 12:10
moj nazor
|
detail
(l.15)
|
2
2
bludka
-> kasawaki1
pridané 20.3.2016 16:34
Pletieš hrušky a jablká, meleš tu o skladaní HDR obrazu z reálnych fotografií, ale tu sa jedná o priame vytvorenie celého rozsahu jasu.
|
detail
(l.148)
|
1
1
Terepin
-> bludka
pridané 20.3.2016 18:55
On hovorí o HDRI. V hrách sa používa HDRR.
|
detail
(l.101)
|
pridané 20.3.2016 12:39
toto "HDR" je vlastne spickovy kontrast obrazu (dosiahnutelny teraz s OLED lebo aj ked CRT ma ciernu ciernu white point ma nizsi) a k tomu 10bit farby (co je v profi sfere uz dlhe roky), prvy monitor co splna tieto parametre - Dell UltraSharp 30 UP3017Q - stoji 5000$ a teda zatial vela vody nenamuti... ale tesim sa ked to bude dostupne aj pre bezne masy
|
detail
(l.187)
|
pridané 20.3.2016 12:34
Posledne mesiace vypadaju optimisticky. Posledne roky to technologicky stagnovalo. Konecne nakup noveho HW bude mat skutocny zmysel.
|
detail
(l.148)
|
pridané 20.3.2016 11:19
Takže inými slovami sa k podpore HDRR v hrách konečne pridá aj podpora HDRI v monitoroch.
|
detail
(l.150)
|
14
0
Myscho2009
pridané 20.3.2016 11:08
(editované 20.3.2016 11:09)
Tak teraz bude Bloom uplne, ze top, minimalne na zvaracsku helmu...
|
|