|
|
detail
(l.156)
|
pridané 22.2.2016 16:38
A aj tá pena alebo čo to je na headsete sa dá prať/vymeniť, takže v pohode
|
detail
(l.15)
|
pridané 8.2.2016 17:39
No tak neschopnosť programátorov je faktor, s ktorým sa vážne nič urobiť nedá ;)
|
detail
(l.13)
|
pridané 6.2.2016 22:40
Ak to tak bude, je to fajn. Poviem ale jeden priklad, ktory svedci o opaku. Som hrac Elite Dangeours. Ten podporival Oculus DK2. Ale po tom, ako Oculus updatol SDK na novu verziu, tak Elite ma problemy s jeho podporou. Aktualne dokonca oficialne plne podporuju len Vive a podpora Oculusu a jeho finalnej verzie je otazna...
|
detail
(l.15)
|
pridané 6.2.2016 21:19
(editované 6.2.2016 21:20)
Palmer Luckey sa už vyjadril, že nemajú záujem v hrách na ich Store akokoľvek obedzovať konkurenčný VR hardware. Valve na tom budú podobne, nemá zmysel odstrihávať hráčov od ich hier, šli by sami proti sebe.
A technicky tomu nič nebráni, je to stále to isté - premietanie 3D prostredia na VR monitor + tracking hlavy, popr. rúk (a iných údov :P). Urobiť univerzálnu podporu v hre nie je z programátorského hľadiska nič zložité, podobne ako napr. TrackIR vs jeho alternatívy. |
detail
(l.15)
|
pridané 6.2.2016 21:08
Drvivá väčšina hier bude fungovať na všetkých vr zariadeniach. Minimálne teda tie, ktoré sú prispôsobené na ovládanie bežnými perifériami.
Princíp je stále ten istý. |
detail
(l.599)
|
pridané 6.2.2016 17:50
(editované 22.2.2016 16:40)
snad ano. teda minimalne pot nejaky znasaju, kedze som sa pytal aj na osetrovanie sosoviek, ked som videl, ako z nich utieraju pot ludi, co boli predo mnou:)
|
detail
(l.168)
|
pridané 6.2.2016 17:46
Znášajú headsety slzy? Lebo milujem hory a z toho Everestu by som sa asi od dojatia rozplakal.
|
detail
(l.126)
|
pridané 6.2.2016 15:13
Skoda, ze sa nevytvoril nejaky standard pre VR, ktory by podporovalo hocijake zariadenie. Takto to bude dost rozbite.
|
detail
(l.14)
|
1
0
themooddoom
pridané 6.2.2016 14:46
Aj tak bude ďalšie roky nakoniec rozhodovať software. Jeho kvalita a podpora tvorcami. V tomto biznise jedno aká technológia. Pre konzumentov najmä.
|
detail
(l.13)
|
1
0
Ryko79
pridané 6.2.2016 10:27
(editované 6.2.2016 10:27)
>Univerzalnost...
Pre mna je nejdolezitejsia jednoa vec - univerzalnost spojana s otazkami ako: Budem si moct na Oculuse zahrat VR verziu Portalu alebo Half-Life 2?
Ja pokladam VR headset za nieco ako druhu obrazovku a ak bude herna scena a samotne hry rozdelene na tie, ktore podporuju jedno alebo druhe tak od VR davam ruky prec... Pripadalo by mi to, ako by som si na monitore mohol pustit len niektore aplikacie alebo hry. Totalne absurdne... |
detail
(l.270)
|
1
1
F1REFLY
-> Oraclon
pridané 6.2.2016 10:07
Ano, vyskusat cez e-shop. Gratulujem ti.
|
detail
(l.56)
|
5
Oraclon
-> F1REFLY
pridané 6.2.2016 5:45
internetovych O.o
|
detail
(l.166)
|
2
0
s3rg1
-> ace
pridané 6.2.2016 1:05
Ano robia, ale to neznamena ze nemozes pouzit klasicke aplikacie, teda dufam. Pochybujem ale ze by si takto Valve a HTC takto vedomo obmedzili pocet potencionalnych kupcov.
|
detail
(l.270)
|
1
1
F1REFLY
-> skubiak
pridané 5.2.2016 23:29
(editované 6.2.2016 10:08)
Kde sa to dá vyskúšať free na SK?
|
detail
(l.599)
|
1
1
ace
-> s3rg1
pridané 5.2.2016 22:45
Vive priamo robia na vyuzitie, pri ktorom nesedis. zatial neukazovali ani jednu jedinu aplikaciu, kde by sa pouzivatel nepohyboval v priestore
|
detail
(l.166)
|
1
0
s3rg1
pridané 5.2.2016 22:40
(editované 5.2.2016 22:40)
Ako keby sme si pri Vive nemohli sadnut a hrat sa s ovladacom, ci?
Ak ano nevidim dovod si kupovat oculus, teda mozno okrem ceny |
detail
(l.182)
|
2
0
Aristarch
pridané 5.2.2016 22:20
...mal so možnosť vyskúšať...a HTC Vive u mňa jednoznačne jednotka ;)
|
detail
(l.146)
|
5
0
skubiak
pridané 5.2.2016 20:03
Super. Dakujeme za postrehy. Asi by mali dat vyskusat vr v predajniach. Je to predsa len celkom drahy risk
|
detail
(l.104)
|
5
0
vlad.K.O.
pridané 5.2.2016 19:53
Asi to nekupim ale určite niekde vyskušam zo zvedavosti
|
|