01
> Slovenská hra Midheimur vtiahne hráčov na naše územie v piatom storočí
icon
detail (l.129)
4 1
Jonsnovv
  pridané 9.3.2023 15:21
Lukas a Rodolfo, z pozicie skusenych developerov, tu uz popisali vela s cim sa da suhlasit a nie je potreba opakovat to iste. Skusim pridat dalsie.

Nevidim ziadny problem, ked project vyuziva veci z Marketplace. Nie je to sice potom unikatne, ale v malom teame radsej obetovat toto ako samotnu hru. Co mi, ale pride v protiklade je vyhlasenie autora, "Okrem iného naši grafici pracujú ako včeličky na modeloch realistických assetov...", pricom ja by som prave cakal, ze tu namiesto dalsej grafiky, bude prispevok ohladom toho, ze nasi programatori, scripteri a game designeri makaju ako vselicky primarne na samotnej hre a ukazky tej hry, aj ked v prototypovej grafike, budu zverejnovane, aby hraci mali predstavu o hre a tesili sa na nu. Ako uz bolo povedane, ukazky z Unreal engine, vyuzivajuce assety z marketplace a Quixel su fajn pre vizualne portfolio environment artistu, lighting artistu atd. a nie ako ukazka hry. Ukazka hry musi ukazovat herne piliere hry. Behat len po leveli z Marketplace nie je najlepsi sposob ako ukazovat, co si maju hraci predstavit pod hrou.
Dalej by bolo zaujimavejsie povedat, ake su skusenosti ludi, ktori si takyto projekt zobrali na plecia. Nemusia to byt konkretni ludia, ak s tym ma niekto problem, ale nieco v style. "Na hre pracuju ludia, ktori maju niekolko dokoncenych projektov za sebou." Hned by na to clovek inak pozeral a vyjadroval sa.

Snad sa k tomu dopracujeme v dalsich updatoch. Hernych projektov, hlavne dokoncenych a uspesnych, Slovensku treba ako sol.

Sam som v minulosti robil vela vselijakych projektov a uplne zle, takze z toho nakoniec nic nebolo, len skusenosti, ktore sa daju zuzitkovat v kariere. Hlavne nieco robit a poucit sa na chybach inych a neopakovat to, cim si uz ini presli.
icon
detail (l.151)
LukasRengar -> Jonsnovv
  pridané 9.3.2023 16:14
Preto som sa pýtal vývojára na vertical slice, lebo to by mal byt ich hlavný ciel ak to myslia vážne s tou hrou v tomto rozsahu. Lebo práve na VS si vývojári, ci už začínajúci alebo aj skúsený vyskúšajú aké majú schopnosti a či vedia tu hru spraviť tak, ako si vysnívali pripadne napísali v GDD a hlavne sa s tým oveľa lepšie oslovujú publisheri a investori. Lebo dokončiť full hru v tomto rozsahu, je podla mojich skúsenosti, nieje moc reálne.
> Zábery zo Stalkera 2 ukazujú silu Unreal Enginu 5
icon
detail (l.145)
2 11
milanRV
  pridané 19.1.2023 18:00
Tak som sa tesil ze bude RU dabing... A nakonec. Len ENG a UA. Rusky dabing a cz titulky boli na paradu
icon
detail (l.239)
9 0
MX-72 -> milanRV
  pridané 19.1.2023 20:50
A na čo vlastne ruský dabing potrebuješ keď bude ukrajinský? Ten je vzhľadom na umiestnenie Černobylu aj autentickejší a bežný Slovák, ak tie jazyky nepozná, tak si sotva všimne rozdiel.
icon
detail (l.129)
3 1
Jonsnovv -> MX-72
  pridané 20.1.2023 14:30
Ja som tvrdy odporca ruskej invazie, Putina a vsetkeho okolo, ale rusky dabing mne chybat bude. Kedze som sa rustinu naucil, tak by som Stalkera moho hrat po rusky, ako aj Metro hry. Ukrajinsky tolko zatial nerozumiem, takze preto moze ludom chybat rusky dabing. Rusko ako okupanta treba porazit, ale to neznamena, ze vyhladime aj tu skupinu normalnych rusov aj s jazykom. To by sme neboli lepsi od orkov z Kremla.
icon
detail (l.239)
2 0
MX-72 -> Jonsnovv
  pridané 20.1.2023 16:47
Môj príspevok sa samozrejme týka tých, čo ruštinu od ukrajinčiny ani nerozoznajú, no aj tak im chýba zrovna ruština... Tvoje stanovisko je však pochopiteľné
01