|
|
detail
(l.181)
|
pridané 23.3.2016 15:52
"ludske oko si v podstate nastavuje zvlast expoziciu `pre kazdy pixel`"
Ak máš nejaký odbornejší článok, ktorý niečo podobné popisuje, budem ti zaň vďačný, no podľa mňa je to nezmysel. Ľudské oko má relatívne presne dané expozičné parametre, človek ich vie ovplyvniť len akomodáciou a prižmúrením. Rozhodne sa citlivosť nemení na každej tyčinke a čapíku zvlášť, tie len snímajú svetlo v príslušnom dynamickom rozsahu ktorým disponujú, rovnako ako CMOS snímače dneška. |
detail
(l.142)
|
pridané 22.3.2016 12:10
moj nazor
|
detail
(l.4)
|
1
0
spcxxx
-> kasawaki1
pridané 22.3.2016 4:20
Pri fotografii je to nesmierne pozitivna vec, kedze ludske oko si v podstate nastavuje zvlast expoziciu `pre kazdy pixel` popri spolocnych parametroch obrazu! Elektronika ma s tymto zatial stale obrovske problemy hlavne pri komplikovanych svetelnych scenach a cim viac sa priblizi tomuto idealu tym lepsie.... No tu spominane HDR je dalsi marketingovy hnus ---> nekonecny kontrast SUPER, no ziadne `ziarice` neprosim...
|
detail
(l.4)
|
pridané 22.3.2016 4:14
Paneboze,
uz teraz mam velke problemy zohnat dobry monitor, ktory mi umozni stiahnut jas pod 50cdm2 a tu chce niekto este viac `ziarit`??? Nic nepoviem proti co najvyssiemu statickemu kontrastu, ale prosim ziadne `ziarenie`! |
detail
(l.156)
|
pridané 21.3.2016 17:17
to je jasne ze projektor je number one , neskutocna paradicka , hral som na tom wind waker a bol som paf z toho.
|
detail
(l.156)
|
pridané 21.3.2016 14:54
next gen kvalita obrazu OLED hdr ti prekaza tebe ako choremu pixelhunterovi ? , tebe uz preskocilo nacisto , kedy ti zacina ozdravovacia terapia ?
|
detail
(l.141)
|
pridané 21.3.2016 14:50
No okrem Army málokde a keď aj hej tak to ma ďaleko od skutočného efektu.
|
detail
(l.107)
|
pridané 21.3.2016 12:55
Nová aplikácia 4K HDR Solárium, už vo vašom App Store ...
Opalujte sa priamo doma pred svojim monitorom! |
detail
(l.181)
|
detail
(l.109)
|
1
0
Peeto79
-> Boquinha
pridané 20.3.2016 21:29
FHD projektor, uhlopriecka 200-300" - zazitok neporovnatelny, cena zanedbatelne nizka... 2000 EUR... neni o com. Ze niekto vobec pozera ceny televizii
|
detail
(l.109)
|
1
Peeto79
pridané 20.3.2016 21:21
Tak toto sa dufam nikdy nepresadi a bude to slepa ulicka. Ked ma ozaruje slnko, je to neprijemne a pouzijes clonu. Tieto efekty by som ako prve automaticky vypinal. Z monitoru Ta nema co oslepovat obraz.
|
detail
(l.137)
|
1
0
ManiaCCC
-> ????
pridané 20.3.2016 20:43
bude v tom strasny rozdiel :) chod si to niekam pozriet ;)
|
detail
(l.215)
|
4
????
-> ManiaCCC
pridané 20.3.2016 19:53
(editované 20.3.2016 19:55)
cize ak niekto nieco prezentuje tak sa mam najprv vybavit HW takym aby som az potom ked don zainvestujem rozmyslal nad tym ci sa ta investicia oplatila? Co vam tu uz nacisto preskocilo? Jasne ze to neuvidim v realnom stave ale zase taky strasny rozdiel to nebude. Naletite na kazdu hovadinu co vam podhodia. Hry su dnes plne hovadin ktore vobec nepotrebujeme.
|
detail
(l.148)
|
1
1
Terepin
-> bludka
pridané 20.3.2016 18:55
On hovorí o HDRI. V hrách sa používa HDRR.
|
detail
(l.15)
|
2
2
bludka
-> kasawaki1
pridané 20.3.2016 16:34
Pletieš hrušky a jablká, meleš tu o skladaní HDR obrazu z reálnych fotografií, ale tu sa jedná o priame vytvorenie celého rozsahu jasu.
|
detail
(l.15)
|
6
3
bludka
pridané 20.3.2016 16:23
No vzhľadom na prístup vývojárov k takýmto veciam predpokladám, že reálne z toho bude len ďalšia séria prehnaných nerealistických rádoby cool efektov, akých je v hrách posledné roky plná riť.
|
detail
(l.48)
|
5
1
Juanes930920
-> CrytX
pridané 20.3.2016 13:59
šak to funguje už dávno pokiaľ sa nemýlim ...
|
detail
(l.141)
|
3
2
CrytX
pridané 20.3.2016 13:54
Super možno sa aj dožijem toho že keď vijdem z tmy do svetla tak ma to aj oslepí alebo keď si nasadím nightvision, alebo sa pozriem do slnka a iné náhle zmeny svetla ma naozaj oslepia tak to bude bližšie k realite
|
detail
(l.150)
|
pridané 20.3.2016 13:41
no len to by bolo aby ti zobrazilo priame slnko :D
|
detail
(l.143)
|
3
6
Viktorv22
pridané 20.3.2016 13:33
(editované 20.3.2016 13:35)
Toto je podľa mňa správny krok čo sa týka obrazu, nie tie virtuálne reality ktoré by mali byť len na špecifické simulácie. V tomto vidím budúcnosť :)
|
|