01 02 >>
icon
detail (l.230)
Bigboss
  pridané 18.2.2016 9:58
Dajú sa tieto API porovnáva s Metalom (OS-X, iOS)? Myslím pomocou nejakých konkrétnych benchov.
icon
detail (l.128)
LastPCgamer -> Bigboss
  pridané 18.2.2016 11:36
Zatial nie je nič pokial viem... Najskor Futuremark nieco take ponukne lebo sa presne takymto porovnavačkam naprieč platformami poslednom čase venuje vo svojich produktoch.
icon
detail (l.81)
ChaoSborn
  pridané 17.2.2016 15:38
A je Vulkan aj v deme The Talos Principle? Zeby som si to otestoval.
icon
detail (l.128)
LastPCgamer -> ChaoSborn
  pridané 17.2.2016 16:38
Prave skušam a nie je tam... Vulkan vysiel do plnej hry ako update ale na demo zjavne kašlu.
icon
detail (l.128)
LastPCgamer
  pridané 17.2.2016 15:14
Vcera bola cena The Talos Principle na Steame 19.99 a dnes je to 39.99? Zaujimave...
icon
detail (l.57)
6 0
luboss18
  pridané 16.2.2016 22:56
co sa tyka v sucasnosti nizsieho vykonu, tak si precitajte Q/A:
http://goo.gl/o1UA70

Q: Then I can expect some great benchmark results?
A: Not so fast! Sorry. :( This is a beta phase, and theres still work to be done from our (Croteam) side and IHVs from driver side. But please be patient: in time, after optimizations are done, Vulkan will be faster, Im sure.

Q: Really?
A: Let me put it this way: When The Talos Principle came out, it had a very similar frame rate in DirectX 9 vs DX 11. But then we optimized the game, and the drivers were optimized in the meantime, and now D3D11 is 20-30% faster than D3D9! I have a firm belief that this will also happen to Vulkan vs D3D11, over time However, for now you can actually expect lower frame-rate compared to D3D11. Cmon, its brand new API, give it some time. :)
icon
detail (l.158)
7 2
jogin
  pridané 16.2.2016 22:52 (editované 16.2.2016 22:53)
Z deklarovaneho 200% narastu vykonu sme sa dostali az na -20%
icon
detail (l.112)
1 2
Lusyl
  pridané 16.2.2016 21:58
dx11, nie to este dx12 > vulkan, takze vulkan = SHIT .. ? alebo je v tom hačik ? akoze, dobry hačik pre nas hracov, preco by nemal byt vulkan totalna zbytocnost
icon
detail (l.599)
3 0
saver -> Lusyl
  pridané 16.2.2016 22:04
to je len zaciatok, ale dolezite je ze to je lepsie ako open gl aspon pre android a linux
icon
detail (l.112)
3
Lusyl -> saver
  pridané 16.2.2016 23:31
android a linux idu uplne mimo mna, tam ma upgrady nezaujimaju .. no som teda zvedavy ci buducnost vulkanu prinesie aj mne nejake vyhody
icon
detail (l.81)
2 2
_Bugi_ -> saver
  pridané 16.2.2016 22:59 (editované 16.2.2016 23:02)
hej len kto ma linux na hry ? Ak neratam masochistov co su ortodoxne proti windows lebo preco nie?
A Android ? Tak ci bezi flappy buird na openGL alebo vulkane je trosku jedno. A ktora android masina ma v sebe 980Ti ?

Ze je to narast oproti OpenGL je pekne, ale revolucia sa nekona.
Neviem ale co sa dalo cakat od softwaroveho riesenia ktore sa odvija od niecoho co robilo AMD.
Hadwer maju fajn, ale soft bol vzdy ich problem.
icon
detail (l.48)
Mat__Mat_ -> _Bugi_
  pridané 17.2.2016 8:40
DirectX 12 sa tiez odvija od Mantle.
icon
detail (l.81)
1
_Bugi_ -> Mat__Mat_
  pridané 17.2.2016 13:47
ten som nespominal. No myslim ze to tiez nebude ziadna revolucia. Urcite nie taka ako v tyc overhead testoch.

Jedine na co sa z dx12 tesim je SLI/crossfire s roznymi kartami a ze budu konecne vyuzivat VRAM z oboch.
icon
detail (l.101)
2
tor -> _Bugi_
  pridané 17.2.2016 4:57
Valve.
icon
detail (l.110)
1
ToMaSS>>
  pridané 16.2.2016 23:09
>RE: _Bugi_
Nemusis mat zrovna Linux. Uz sa dost rozsiruju hry aj OsX na ktorom doteraz tiez bezi(-al) OpenGL takze kazda novinka co prida aspon par percent "vykonu" potesi. A vzhladom na to ze to je este len beta to nie je najhorsie. Ale tie astronomicke percenta z povodnych tabuliek asi nikto ani neocakaval...
icon
detail (l.144)
3 6
Nigkdoo
  pridané 16.2.2016 21:39 (editované 16.2.2016 21:40)
To je vazne o tolik pomalejsi nez dx11? Jo aha, ted koukam ze zakladem byl software by amd, tim se vse vysvetluje
icon
detail (l.128)
2 0
LastPCgamer
  pridané 16.2.2016 21:36
Ja tvrdim uz davno že netreba čaka od novych API zazraky a hlavne nehadzat napriklad taky DX11 do kosa nakolko je to naozaj odladene API ktore pokial je engine dobre nakodeny dokaze vyuzivat efektivne aj viacjadrove procesory a efektivne vytažovat GPU. Všetko znova zalezi tak ako doteraz od samotnych vyvojarov hier a enginov. Ak si niekto predstavoval nove API (Vulkan, DX12) v tom zmysle že bude stačit ich nasadenie a ziskame minimalne 20% vykonu naviac naprieč hrami tak može ist plakat.
icon
detail (l.65)
5
Bedy
  pridané 16.2.2016 21:22 (editované 16.2.2016 21:23)
Som konzolák... Rád by som sa ale spýtal čo by som si mal kúpi ak si chcem vystavia "herné delo " ? Skúste odkazy a keď tak aspoň názov vopred diki
icon
detail (l.157)
2 2
Dido62 -> Bedy
  pridané 16.2.2016 21:40 (editované 16.2.2016 22:55)
i7 5960x
2-way SLI Titan X
64GB DDR4 Ram.
1200W PSU
4TB SSD
Ale nie, ak to chceš naozaj vedie.Napíš do poradne.Napíš aspoň aký mᚠcenový strop,na kožko fps chceš hra a v akom rozlíšení.
icon
detail (l.169)
Boquinha -> Dido62
  pridané 17.2.2016 8:21
Už letí 4-way Titan X odkedy tu je i7-5960x.
01 02 >>