|
|
detail
(l.27)
|
pridané 25.2.2016 12:52
alibisticky bullshit nic ine. ked sa ti nepaci tak ani nehraj, nechapem naco to hras.
|
detail
(l.162)
|
pridané 25.2.2016 12:38
Nie že nehrám, ale nekupujem "next-gen AAA". Vidím to z pohľadu ktorých to živý, CEO, Manager, Manager, Manager zhrabnú tie milióny a pracovník vybehne s mesačným platom. EA s ich peniazmi by mohla aj vlastnú konzolu vyvinúť, alebo Battlefront mohol byť Battlefront a nie všetko a zároveň nič. Greedy je greedy, holt.
|
detail
(l.27)
|
pridané 25.2.2016 9:23
ten pan si prihrieva svoju polievku s nazvom neschopnost a lieci si posramotene ego. Nato aby sa hry vyvijali staci aby raz zacas vysla nejake revolucna po ktorej vsetky budu kopirovat. evolucia neznamena ze kazda jedna hra bude teraz vsetko co pozname menit alebo robit inak. keby to bolo tak ako ty hovoris tak sam tie hry nehras. keby kazdy len experimentoval tak nemas jeden dobry produkt na trhu.... trosku sa prebud zo svojho sna a pozri sa na to z pohladu ludi ktorych to zivy, nielen konzumenta ktory ma uz natolko otupene mozgove centra pleziru ze neustale potrebuje novy a silnejsi stymul..
|
detail
(l.162)
|
pridané 24.2.2016 17:16
(editované 24.2.2016 17:17)
V čom sa posúvajú? V pridávaní Bloomu a ďalších shiny svetielok, alebo v orezávaní contentu? Však free2play hry majú tejto doby väčšiu hodnotu, než tie 60€ "kravy", ktoré pridajú úplne zbytočný singláč a "nejaký wannabe multiplayer". Ak ktosi vidí v hrách od Ubisoftu a EA nejaký posun, tak pojme do hája s herným priemyslom. Ten pán ma pravdu.
EDIT: česť výnimkám, ktorých bolo za posledný rok našťastie pár... |
detail
(l.27)
|
pridané 24.2.2016 9:26
Jasne ze sa posuvaju. Specter zaspal niekde pred 20 rokmi. Vsak co robil poslednu dekadu Mickey Mousa. Ako nim posunul herne odvetvie ? V jeho video blogu hovoril vtedy ze si ho fima najala lebo je schopny spravit hru ktorej sa preda par milionov. Pokrytec ?
|
detail
(l.101)
|
2
1
tor
pridané 23.2.2016 21:55
Mainstream hry jsou hry, ktere se snazi strefit do vkusu co nejsirsiho mainstreamoveho publika. Jejich cilem je vydelavat, nikoliv posouvat. Od toho tu jsou jine tituly, ktere se, pokud jsou uspesne, stavaji novym mainstreamem, viz AC nebo treba DS. Spector by mel mene zvanit a o to vice se venovat analyze novych produktu z posledni doby.
|
detail
(l.219)
|
1
Blackened Halo
-> cubix
pridané 23.2.2016 19:44
v roku 1995 sa objavovali sťažnosti, že sú hry už príliš ľahké určené širšiemu publiku :) :) to tak bolo vždy
|
detail
(l.219)
|
1
1
Blackened Halo
pridané 23.2.2016 19:43
vid Fary Cry Primal, ta najprecenovanejsia hra ever ...ta hra si zasluzi max 3/10
|
detail
(l.106)
|
pridané 23.2.2016 17:53
Witcher, Fallout a Deliverance za rohom
|
detail
(l.187)
|
4
1
cubix
pridané 23.2.2016 17:36
Nedávno som čítal jeden článok z časopisu Score z roku 1995. Bol o tom ako sú nové hry len o grafike a skutocne herne klenoty vychádzali na zx spectrum. Takýto článok vtedy určite nebol zriedkavý jav. Furt to isté dokola, nostalgia je sviňa.
|
detail
(l.87)
|
2
0
Mathusss
-> Boss Marťas
pridané 23.2.2016 17:16
Romero vlastnorucne vytvoril celu generaciu hier, co by som nepopisoval ako stat pri zrode Dooma. Ale suhlasim, ze dnes nema ziadnu relevanciu v tvorbe hier.
Ale k teme, je to dokola omielany problem. Pri dnesnych narokoch na technicke prevedenie hry si jedinec, ale aj skupina ludi, ktori kedysi dokazali robit AAA hry, ani neskrtne, pokial nie je zafinancovany. |
detail
(l.131)
|
1
Inergio
pridané 23.2.2016 17:15
Ale Indie tiež nie.
Takže dobrý pokus, ale takto to vypadá keď Indie chce ušetriť na marketingu. |
detail
(l.172)
|
1
TomLehockySVK
pridané 23.2.2016 17:10
Ďakujem nie len Indie hry ale často aj Kickstarter. Taký Bloodstained: Ritual of the Night bude všetko to, čo nás "AAA vývojári" presviedčajú, že nechceme. A zatiaľ čo oni budú robiť svoje každoročné Call of Duty či Assassins Creed, tak cez Kickstarter sa k hráčom dostávajú aj ďalšie hry ako Road Redemption, Carmageddon Reincarnation, Yooka-Laylee , spomínaný Bloodstained a mnohé ďalšie.
|
detail
(l.599)
|
7
0
ace
-> Boss Marťas
pridané 23.2.2016 16:45
"že keď je taký múdry prečo v súčasnosti nevydal dáku hru?"
lebo ucil na univerzite buducich vyvojarov, aby tie dalsie hry za nieco stali |
detail
(l.36)
|
pridané 23.2.2016 16:43
Podla mna to je aj tym ze v sucastnosti existuje obrovske mnozstvo hier ktore si mame moznost zahrat oproti minulosti. Niekedy autori mali velke mnozstvo priestoru na vytvaranie niecoho noveho a experimentovanie no dnes to uz je tak ze to co sa v minulosti osvedcilo a ludom sa to pacilo. Teraz uz tolko priestoru na vytvaranie novych veci nie je a preto spolocnosti vydavaju zabehnute veci ako keby mali riskovat ze ludia si ich inovaciu neoblubia a znacku zavrhnu. Ludia su v sucastnosti velmi narocny a to je najvacsi problem.
|
detail
(l.236)
|
2
2
Boss Marťas
-> r!pper
pridané 23.2.2016 16:34
Tak on sa ozýva takým typom ako ty, lebo má tušenie že to 60 ročnému dzedovi budú žrať. Lenže prečo mám spomínať už tak staré hry? On hodnotí aktuálnu situáciu len smiešne je na tom to, že keď je taký múdry prečo v súčasnosti nevydal dáku hru? Ma nasrané v trenkách a len si otvára hubu? To je to isté ako keď sa ozve John Romero len preto, že stál pri zrode Dooma, ale stačí si spomenúť na fiasko s názvom Daikatana a vieme ktorá bije Toto je ten istý typ. Si myslí, že je majster sveta pritom aktuálne nevytvoril nič veľké. Len reči jak Fico....
|
detail
(l.114)
|
pridané 23.2.2016 16:33
Tak niet sa comu divit dnes je IN zjednodusovanie hernych mechanizmov takze ziadne velke studio nenacpe 50 milionov do vyvoja hry, ktoru si potom kupi len uzka skupina hracov.
|
detail
(l.170)
|
2
0
kilman
-> Umelec roku
pridané 23.2.2016 16:27
(editované 23.2.2016 16:27)
to nemusí, ale zajímavé systémy u velkých her nalézt opravdu nejde...v minulosti se aspoň snažili...teď už je to jen udělejte tohle, tady je šablona, za rok chci mít další díl..
|
detail
(l.106)
|
pridané 23.2.2016 16:11
Tá intenzita vydávania kvalitných AAA hier je daná aj enormnými rozpočtami, ktoré dnes vývoj stojí. Ale aj tak si nemyslím, že by sme na tom boli tak zle. Zaklínač, GTA, Fallout... Ani v minulosti nevychádzali prevratné a inovatívne tituly každý mesiac.
|
detail
(l.170)
|
pridané 23.2.2016 15:45
Ale kolik takových jako je Witcher vychází?...1-2 za několik let...s tím, že se z toho stala pro většinu manufaktura má pravdu a je dobře že to řekl a nedělá, že ten problém neexistuje...
|
|