01 02 >>
icon
detail (l.175)
zipox
  pridané 19.1.2016 8:30
morrowind si ma v svojej dobe ziskal na plnej ciare a po nociach som nehral nic ine . Proste je to klasika
icon
detail (l.142)
kasawaki1
  pridané 18.1.2016 23:05
>RE: navisk
jak ja ked som hral ishar 2 na amige , som 2 mesiace nevedel ze do stanov sa da aj vstupit , len som okolo nich pobehoval a odpadaval z grafiky ,))
icon
detail (l.130)
1 0
navisk
  pridané 18.1.2016 16:50
icon
detail (l.130)
navisk -> Kemachi
  pridané 18.1.2016 16:47
presne.. Voda bola paradna a ked som kupil novy komp a slapalo mi to konecne tak som dovidel aj viac ako 10m :D Az potom som zistil ze mesto ktore som neustale hladal bolo na dobrom kompe vidiet uz z dialky :D
Neviem ci som mal fakt taky slaby komp v tej dobe alebo to bolo tym ze sa vtedy robilo ovela viac hier ktore si mnozstvo hracov vobec nemohlo zahrat na svojich masinach :)


icon
detail (l.107)
1 0
AngryDude -> Telchy
  pridané 18.1.2016 15:39
Bethesda a jej rukopis. A to je podla mna na tom to najlepšie
icon
detail (l.123)
2
Telchy
  pridané 18.1.2016 15:26
Nevidím v tom žádný rozdíl. :D
icon
detail (l.93)
1
jeremy42 -> proto
  pridané 18.1.2016 13:20
Nevidane orezanu grafiku a aj dnes takmer po 10 rokoch od vydania su v hre chyby, ktore komplikuju dokoncenie questov. A to aj napriek aplikovaniu oficialnych a neoficialnych patchov.

Skor by ma zaujimalo co ty si za typ cloveka, ked nevnimas tie neduhy, ktore trapia kazdu Bethesda hru.
icon
detail (l.155)
1 0
Kemachi -> Dovivan
  pridané 18.1.2016 9:50
A potom prišiel polovyzlečený nord a imerzia bola preč :)
icon
detail (l.135)
Dovivan -> lone_wolf
  pridané 18.1.2016 9:43
a to sa my na tom pacilo. bolo to take surove. Sever z toho priam srsal.
icon
detail (l.201)
2 0
proto -> jeremy42
  pridané 17.1.2016 23:21
ja neveim co ty si za cloveka, ale nejaky si moc...O.o
Skyrim...v roku 2011 to sice nebol crysis, ale v tej dobe bolo maloco na tej urovni, ale grafika bola pekna. T
o ze sem pchas oblivion, ktory mal na svoju dobu nevidanu grafiku, tak to uz fakt nechapem. JA neviem o co ti ide.
icon
detail (l.93)
3
jeremy42 -> M-kiler
  pridané 17.1.2016 20:52
Prial by som si aby boli hry od Bethesda brane ako graficka spicka. A ani by mi nevadilo, keby tie ich prazdne open world hry mali casty loading, len aby to trosku vypadalo, nikdy totiz nezabudnem ako cely svet odrbali ked ukazovali Oblivion v 2005 a ked to vyslo, vypadalo to ako Alfa verzia. A co je horsie, tak ani Skyrim 5 rokov po Oblivione nedosahoval taku kvalitu ako Oblivion prezentovany v 2005. Vraj nie je taky PC co by to utiahol...potom na com to oni prezentovali? Na kvantovom PC?
icon
detail (l.155)
2 0
Kemachi -> Balduran
  pridané 17.1.2016 20:38
Nie je nad Morrowind, Bethesda vtedy výborne zvládla atmosféru a lore Vvardenfellu. Bolo to unikátne miesto a aj v rámci Dunmerskej rasy boli veľké kultúrne rozdiely a bohatá história... Potom sme dostali pomerne generické stredoveké fantasy, ktoré stratilo čaro Morrowindu a vikingskú power fantasy s drakmi. Decentné hry, ale Morrowind je len jeden :)
icon
detail (l.155)
4 0
Kemachi
  pridané 17.1.2016 20:32
Si pamätám keď som Morrowind prvý krát videl na vysokej grafike. Tá voda ma toho času úplne očarila s jej odrazom a vlnením.
icon
detail (l.155)
Kemachi -> SimonJe
  pridané 17.1.2016 20:28
> hra moze byt akakolvek dobra, ked nema TOP grafiku, tak je to blbost

Za prvé, kedy toto povedal?

Za druhé, grafika podlieha kritike ako každý iný aspekt hry a dopĺňa ju ako celok. Dokáže zlepšiť alebo zhoršiť dojem z hry a áno, v niektorých prípadoch môže ovplyvňovať aj hrateľnosť - dobré spracované animácie a grafické elementy môžu gameplay urobiť plynulejším a viac "pevným".

Za tretie, grafika Skyrimu nie je nič extra, takže má bod.

Úprimne gameplay > grafika alebo grafika > gameplay ma nezaujíma. Hra musí fungovať ako celok a oba tieto elementy (spolu s ďalšími) k tomu svojim dielom prispievajú.
icon
detail (l.133)
1 0
M-kiler
  pridané 17.1.2016 19:42
Tiež musíš pozrieť že je to rok vydania 1994 a na tú dobu to musela byť grafická pecka, možno budú o 20 rokov vravieť toto isté o hrách ktoré berieme za momentálnu grafickú špičku.
icon
detail (l.133)
2
Thief161
  pridané 17.1.2016 19:09
Pane boze ta jednotka cista katastrofa neuveritelne ako sa meni technologia
icon
detail (l.133)
1 1
Rys28 -> SimonJe
  pridané 17.1.2016 16:21
povedal ze je to shitna hra? nie... povedal ze ma hroznu grafiku... co je pravda ked 10 rokov pouzivaju ten isty engine tak grafika nemoze byt nejaka uzasna... s hrou samotnou to ale nema nic spolocne
a netrep pic**** ked je video o grafike tak sa asi vyjadri ku grafike
icon
detail (l.93)
4 1
jeremy42
  pridané 17.1.2016 16:04
Hry TES vychazali v rozmedzi 4-6 rokov (okrem Daggerfall) a aj napriek rychlemu trendu na poli HW to na zmene engine nie je moc vediet. Bethesda zaspava dobu a namiesto pokroku a noveho vyvoja slapu na jednom mieste.
Ich pristup k tvorbe hier prirovnavam k liecebnym metodam doktora Grünsteina z filmu Dobry vojak Svejk.
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> proto
  pridané 17.1.2016 15:38
Geralt tú ponuku dostal od Vilgefortza, ale odmietol :) V hre neviem či je to spomenuté, ale stalo sa to v čase čo Geralt Dijkstrovi vyvrtol členok, aj keď v predlohe mu to Filippa spravila v hre má zničené koleno. Dá sa to nájsť v popise postavy.
icon
detail (l.201)
6 0
proto -> LukasDCA
  pridané 17.1.2016 14:59 (editované 17.1.2016 15:01)
aaaa to sa neda povedat tak jednoducho pretoze skyrim a aj witcher su hry uplne o niecom inom.. spaja ich len "open world" a "RPG". ale kazda hra je o niecom inom. witcher 3 je o hlavnom pribehu. Vedlajsie ulohy tam su, aj krasny svet, ale skyrim...hlavny pribeh stoji v podstate za figu, ale svet... SVET.. to je iny level.. nie graficky alebo ako vyzera, ale ako zije... frakcie, guildy. Tu witcher je slabsi, ale potrebuje to? nie.. ta hra vobec nieje o tom, kedze hlavna postava je dana... a nieje to nejaky neznamy vazen, ktory je zdrazu DragonBorn. Predstav si Geralta, akosa pridava k magon.. nasledne dark brotherhood, ako vrah :D :D
01 02 >>