01 02 03 >>
icon
detail (l.72)
KingShree -> haffen
  pridané 9.1.2016 12:32
Mozes vytvorit mapu pre hocico - SP, MP aj COOP.
icon
detail (l.170)
pallino -> WampyR
  pridané 9.1.2016 7:19
neviem prečo ten hejt, ale okej.. ja keď som videl prvý krát gameplay čo ukazovali na E3, bol som hotový, na mňa to pôsobilo ako niečo čo tu už dlho nebolo, čistokrvná fps
icon
detail (l.168)
* -> WampyR
  pridané 8.1.2016 22:10
multak ma 5v5 kde si vyberáš vlastnú kombináciu 2 zbraní a ku tomu si môžeš vybrať aj equipment buď granát alebo teleport. O mulťák by som sa neobával ten je super
icon
detail (l.187)
WampyR -> pallino
  pridané 8.1.2016 21:21
tak brutalny bol aj Doom 3 len tam to bol iny druh brutality ako u tych starych dielov.
rychly bol D3 tiez, to len Martas si nevsimol, ze v tej hre je aj moznost behu ak si to aktivne vyuzival tak D3 bol najrychlejsi zo vsetkych dielov Dooma.
arzenal bude podla mna v zasade klasicky, az na to obmedzenie trademarkovych zbrani....skvele zbrane? Ano, ale ktory Doom nemal skvele zbrane?

Podla mna tu len poniektori zabrali na marketingovu navnadu menom "navrat ku korenom" jak hladne stuky. Ta hra ked vyjde bude mix dnesneho modneho gameplayu s QTE a Dooma 3. S D3 to vo finale bude mat spolocne viac ako s povodnymi dielmi akurat odstrania tu tazko kritizovanu tmu z D3.
icon
detail (l.187)
WampyR -> Skelet
  pridané 8.1.2016 21:12
ano ten si zas pozicali z Quake, podobne ako si ho uz raz pozicali aj z Quake 3 do Quake 4 multaku, ktory zapadol prachom. Som zvedavy kolko tam bude hracov lebo Doom3 mal tusim max pocet len 4 hraci na mapu, co bol na tie male mapy akurat pocet, ale neujalo sa to.
icon
detail (l.170)
pallino -> WampyR
  pridané 8.1.2016 20:35
brutalita, rýchlosť, skvelé zbrane.... myslíš že pre mňa je doom len o tých dvoch zbraniach? tie tri veci ktoré som spomenul sú dôležitješie než BFG a pila, a vôbec mi to neprekáža, ale to je len môj názor ktorý nie je dôležitý, tak ako tvoj
icon
detail (l.170)
Skelet -> WampyR
  pridané 8.1.2016 20:35
Pozor to zrejme bude takto len v SP, multak bude uplne otvoreny aj s lightning gunom ;)
icon
detail (l.187)
WampyR -> pallino
  pridané 8.1.2016 20:31
Navrat ku korenom? Sorry, ale ked ti 2 v podstate trademarkove zbrane serie - pilu a BFG dovolia pouzit len v dopredu pripravenych a predom naskriptovanych miestach v pribehu to je u teba navrat ku korenom?
icon
detail (l.132)
kobrakai -> ????
  pridané 8.1.2016 20:02
A su snad zabugovane iba na PC? Lebo si pisal, ze maju zle PC porty. Ale oni vydavaju zabugovane hry celoplosne a nie len na PC. A Oblivion a Skyrim vo svojej dobe nevyzerali zle. A ja osobne som v nich ani vela bugov nemal. Kupoval som az po case, ked vysli patche. Fallout 4 ma nejako neoslovil,takze to neviem posudid.
icon
detail (l.129)
haffen
  pridané 8.1.2016 18:29 (editované 8.1.2016 18:31)
S tými mapami som to trochu nepochopil. Budú sa dať vytvárať len nejaké multiplayer, alebo je tam teoreticky možnosť levelovania, kedy si urobím niečo dlhšie a teoreticky hrateľné? Tie "jednoduché misie" toho moc nenapovedia. Však nech pustia k tomu trocha aj hráčov ako je to v prípade Unreal tournament, kde im do toho kecajú a hra je podľa môjho názoru super.
icon
detail (l.170)
pallino
  pridané 8.1.2016 17:40
na toto sa brutálne teším, jedna z najočakávanejších hier , návrat ku korenom - brutalita, rýchlosť, skvelé zbrane, skvelý pocit z kosenia démonov
icon
detail (l.215)
1 2
???? -> kobrakai
  pridané 8.1.2016 17:01
To sa pytas vazne? Fallout 4, Oblivion, Skyrim... Hry od Ubisoftu aspon vyzeraju vyborne ale tie od Bethesdy za prve vyzeraju zle a za druhe su prepchate bugmi.
icon
detail (l.87)
Mathusss
  pridané 8.1.2016 16:58
Dufam, ze autori si uvedomuju, ze povodne Doomy su asi najmodovanejsie hry v historii a ze dovod, ze tak stara hra je stale tak hravana a ziva, je prave moznost modovania a s tym spojeneho neustaleho vylepsovania. Takze nie je na mieste si klast otazku, ci nemoznost modovat postihne predaje PC verzie. Otazne je DO AKEJ velkej miery ju postihne a ake percento do hry nepojde len z principu kvoli tomuto. A potom nech teda robia prehlasenia ohladom nizkych PC predajov...Nech to bude akokolvek dobre, ked sa to nebude dat modovat, povodne Doomy preziju aj toto.
icon
detail (l.132)
1
kobrakai -> ????
  pridané 8.1.2016 16:09
Ktore PC porty od Bethesdy su horsie ako porty od Ubisoftu, WB Games, Namco Bandai a podobne? Ja osobne som Evil Within nehral, ale s ostatnymi hrami som problem nemal. Co sa neda povedat o Ubisoft hrach, alebo o Dark Souls ci Batmanovi a mnohych dalsich, co vydavaju ine firmy. A nemusi byt kazdy engine stavany na podporu modov. Mas nejaky zdroj, kde sa Id Software vyjadrili, ze Bethesda vyslovene nechce aby sa Doom dal modovat? Alebo ze oni chcu, ale Bethesda na to neda peniaze? Sice to nejako extra nesledujem, ale nejako rychlo z toho vinis prave Bethesdu. A aj keby sa to teoreticky dalo urobit, mozno by to stalo tolko hodin prace, ze by na tom naozaj prerobili. Alebo mozno museli pouzit uplne iny engine.
icon
detail (l.169)
ZajoE36 -> Portman01
  pridané 8.1.2016 15:03
Dark Souls, Deus Ex :)
icon
detail (l.599)
saver -> Skelet
  pridané 8.1.2016 14:51
tak jun je stale jar
icon
detail (l.148)
peter5713 -> Nasher
  pridané 8.1.2016 14:50
Prvé dva? Skôr tretí.
icon
detail (l.170)
Skelet -> luk
  pridané 8.1.2016 14:43
No hovor sa skor o jarnom datume, takze to asi ten jun nakoniec nebude ;)
icon
detail (l.141)
Benito277 -> Boss Marťas
  pridané 8.1.2016 14:32
Trošku fail :DDD Doom 3 som moc nehral ale idem skusit
icon
detail (l.215)
1 1
???? -> kobrakai
  pridané 8.1.2016 14:31 (editované 8.1.2016 14:32)
Inak co sa tyka modov nemusi byt pozehnanie priamo od tvorcov hry a hra sa moze modovat aj bez toho, ale odkedy ID tech vo velkom vyuziva megatexture technologiu modovanie nie je jednoduche. Minimalne vzhlad sa menit nebude dat okrem konzolovych prikazov a aj taky Rage ma len jeden slusny komunitny gameplay mod a nic viac co by stalo za zmienku. Tak isto wolfensteinovia ci Evil Within sa nemoduju lebo ten engine na to uz nie je stavany... bohuzial. To by na to museli mysliet od zakladu ale to su prachy naviac a tie im Bethesda NEDA. Bethesda robi podla mna tie najhorsie porty. Myslim ich vlastne hry a nie tie kde vlastnia znacku a hry vydavaju. Ja sa na hru tesim. Modovanie mi tam velmi chybat nebude lebo do dnesneho dna si modujem jednotku, dvojku aj trojku a este si stym vystacim na niekolko rokov. Podpora modov by bola fajn ale s tym som sa ja uz davno zmieril ze oni na nas prdia. Ono ani ten ID uz nie je to co bolo. Ostal tam jediny clovek zo zakladnej zostavy a zbytok su len "robotnici"... Paradoxne jediny clovek ktory na PC komunitu nezanevrel je Romero ktory s fanusikmi Dooma komunikuje neustale este aj dnes.
01 02 03 >>