01
icon
detail (l.110)
Rio1311
  pridané 11.3.2016 15:40 (editované 11.3.2016 15:42)
Najhoršia stratégia akú som kedy hral. Hra na ktorej som nenašiel jediné pozitívum ani lupou, ani pinzetou. Otras.
icon
detail (l.112)
Lusyl
  pridané 11.3.2016 14:07
preco hra nebude uspesna:

1. ziadne superzbrane, stacil by option (povolit/zakazat) a boli by vsetci spokojni
2. len 2 narody, na dobru hru naozaj nestacia
3. maly pocet roznych jednotiek
4. veže ako v starcrafte, su trapne slabe a len zavadzaju
5. onicom upgrady, ktore su uplne na smiech a absolutne neinovativne
6. grafika pri najlepsom priemerna
7. cely marketing zamerany na DX 12, ktory zatial ziadna slava nieje namiesto focusu na gameplay
8. ked si fanusik RTS skusi porovnat tuto hru so supreme commanderom tak zisti je SC je 10x lepsia hra
icon
detail (l.152)
1 0
Adridos821 -> Lusyl
  pridané 11.3.2016 17:59
"len 2 narody, na dobru hru naozaj nestacia"

Comapny of Heroes, Warcraft 2, Command & Conquer až po Red Alert 2, Stronghold Crusaders, Homeworld 1, 2 a Cataclysm, Total Annihilation,...

Právežne tri národy sú naprd, lebo sú vždy ako cez kopírák (jední sú stredný, druhý drahý, pomalý a silný, tretí rýchly, početý, slabý, ale lacný).

Pri dvoch, či štyroch musia developeri niečo zaujímavé vymyslieť, pri troch len okopírujú Brood War.
icon
detail (l.112)
Lusyl -> Adridos821
  pridané 11.3.2016 20:50 (editované 11.3.2016 20:57)
company of heroes pokial viem boli 3 narody, w2 som nehral, C&C po RA2 beriem, stronghold je top 2 strategia takze ok, homeworld tam boli prakticky rovnake tie jednotky a total anihilation som nehral .. lenze napr niektore hry co spominas tazili uspech z uplne inych veci, takze ani nevadilo ze boli napr len 2 narody .. trebars ten RA prakticky jedna z prvych normalnych strategii + tematika studenej vojny atd .. dnes uz tieto veci na uspech nestacia podla mna .. uvidime
icon
detail (l.152)
Adridos821 -> Lusyl
  pridané 11.3.2016 23:58
CoH mal len US a Wehrmacht, s datadiskom prišli Briti a Panzer Elite.

Homeworld 1 neboli identické, kvôli rozdielom v dizajne lodí (weakspoty na iných miestach na lodi, točne hlavní, etc.), ale dobre. Cataclysm aj Homeworld 2 mali však dve diametrálne odlišné strany.

A všetky hry, čo vyšli po Brood War a nemali 3 strany boli "tí divní," takže Tiberian Sun aj Red Alert 2 sú hry, ktoré na dvoch stranách ťahali hru aj proti 3-stranovej kompetícii a kompetícia poväčšine zanikla, kdežto taký Red Alert 2 je stále najpopulárnejšie C&C doteraz (v datadisku pridali tretiu stranu Yuri-ho a každý sa zhodne na tom, že hra bola lepšia s dvomi stranami).

Nehovorím, že AotS robí dobre. To nie.
Ale RTS hry by nikdy nemali byť obmedyované rečami typu "len 2 národy na dobrú hru neztačia," lebo to vôbec nie je tak. Ba naopak, hra ktorá nasilu natrepe tretiu stranu bude častokrát horšia, než tá, čo spraví dve, ale poriadne.
icon
detail (l.112)
Lusyl -> Adridos821
  pridané 12.3.2016 13:27 (editované 12.3.2016 22:31)
no dnes uz 2 podla mna nebudu staci aby hra zaujala na dlhsiu dobu a pride ti ze su tie dve frakcie v hre spravene poriadne ? podla mna tak na polovicu .. :(
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> Lusyl
  pridané 11.3.2016 17:41
Možno sa pri vydaní niečo zmení - ten žltý výboj bola superzbraň. Nehral som, ale podľa gameplayov čo som videl, to nie je bohviečo. Kopa lodí a škaredá mapa pod nimi. Skôr by som prijal menej lodí - ale väčšie a silnejšie a sústrediť sa na správne zasahovanie nepriateľa - niečo ako simulátor krížnika.
icon
detail (l.112)
Lusyl -> Regina Spectra
  pridané 11.3.2016 17:46 (editované 11.3.2016 17:47)
oni si prave zakladaju na tom ze vela jednotiek .. takze s tym sa nic neudeje .. ten paprsok ma sice na pol sekundy potesil, ale doteraz o superzbraniach nic nepovedali takze to skor vyzera ako superzbran v kampani v dakej poslednej misii .. podobna namotavka bola aj v trailer na deserts of kharak .. a vyklul sa z toho riadny fail .. ale uvidime no .. stale to vsak ostatne body nijako neovplyvni
icon
detail (l.150)
5 0
lucifer_svk
  pridané 11.3.2016 9:32
hra ktora keby nema dx12 tak ponej ani pes nestekne...vyzera to hrozne hybe sa to priserne a ten gameplay tiez nevyzera moc lakavo...menej je niekedy viac
icon
detail (l.47)
MarecekETX71 -> lucifer_svk
  pridané 11.3.2016 13:02
tak, tak.... a nakoniec ju directX 12 zakope ho hrobu....
01