|
|
detail
(l.127)
|
1
0
ceto
pridané 22.4.2017 15:09
no vydat takto zlozitu a revolucnu hru plnu chyb chce umenie :D
|
detail
(l.127)
|
pridané 22.4.2017 12:39
:D smejem sa aj ked je to skor do plaču...
|
detail
(l.154)
|
2
1
daevastator
pridané 21.4.2017 22:23
(editované 21.4.2017 22:23)
>@cappko
Sorry ale ako pekny pristup by to bol ak by to hned vyslo v zodpovedajucom technickom stave za primeranu cenu.
Hlavne to rychlo vydat k releasu Switchu, ved hier je malo, ludia pokupia aj tak.... Management par excellence |
detail
(l.185)
|
4
cappko
pridané 21.4.2017 17:58
Tak to je pekny pristup, treba povedat
|
detail
(l.122)
|
1
0
LukasDCA
-> cappko
pridané 21.4.2017 19:01
O to viac, ked je to od Konami, ktore si pri peripetiach okolo vyhodenia Kožimana a divnych postupov pri MGS5 nevysluzilo od hracov zrovna pochvalne ody.
|
detail
(l.185)
|
1
1
cappko
-> LukasDCA
pridané 21.4.2017 23:25
Vyhodenie Kodzimana bola povinnost. Ten clovek vie pisat pribehy ako malo ludi ale o vyvoji hier vie asi tolko ako ja o kozmickych letoch.
|
detail
(l.148)
|
3
Zorg
-> cappko
pridané 21.4.2017 23:43
Tak v tom prípade si minimálne inžinier SpaceX, alebo skôr len megatroll...
|
detail
(l.185)
|
1
2
cappko
-> Zorg
pridané 22.4.2017 1:47
(editované 22.4.2017 1:51)
Tak zivim sa software developmentom a vo volnom case makam na svojej hre, takze nieco z jeho spravania a prejavu vidim, max mi stacil dokument o vyvoji MGS IV kde Kojima vkuse posuval release date a tlacil s novymi a novymi ficurami na koderov ktori si trhali vlasy od zufalstva a Kojima spokojne popijal kavicku v kancli. Ten clovek nevie o programovani nic, technicky je na tom maximalne slabo. Nevidim dovod preco by som sa k nemu mal spravat ako k modle, tak ako vy vsetci. Konami po jeho prepusteni museli otvarat sampanske a vobec sa im nedivim. Tu sa napriklad praisovanie Todda Howarda tresta maximalnym vysmechom a pritom po Redguarde a inych pohromach, ked mala Bethesda 5 zamestnancov zacal programovat, dal dokopy Morrowind Engine a tooly ako Consctruction Set a zachranil celu firmu. Co spravil vlastnorucne pre hocijaku hru Kojima? O tom svedci aj Death Stranding. Rok a pol "vyvoja" a na svete dva CGI trailery o ktorych Hideo povedal ze sa asi ani neocitnu v hre. Proste parada.
|
detail
(l.100)
|
pridané 22.4.2017 9:08
Na čom makáš, keď sa smiem spýtať?
|
detail
(l.185)
|
1
0
cappko
-> weaver182666
pridané 22.4.2017 12:51
(editované 22.4.2017 12:55)
To je len také hobby, najprv som spravil taký svoj light 2D engine nad Win2D.uwp čo je zasa knižnica jemne nad DirectX, teda pre PC, WP a Xbox ale tam bol vývoj ťažší lebo trebalo ručne implementovať kameru, kolízie a podobné veci (obr.2), tak som to pozastavil a raz sa k tomu vrátim a začal to robiť na mobile na iOS (obr.1), má to byť jednoduchá no hlbšia RPGčka (príbeh napísal kamarát ktorého som naverboval), o kvalitu grafiky ani animácii mi nejde len chcem nejaký priestor kde by som vedel implementovať systémy ktoré mi v hrách chýbajú, napr že hra sama ovláda to, že keď hráča napadne vyčistiť banditov v jaskyni pri meste tak v meste u kováča sa znížia ceny tovaru, bez promptov a automaticky. Taktiež by som na to chcel spraviť nejaký lokálny multiplayer čo je na mobile ako stvorené ale to až keď tam bude aj nejaký obšírnejší gameplay.
|
detail
(l.175)
|
pridané 21.4.2017 17:18
Este upravit cenu a konecne kupim :)
|
detail
(l.29)
|
1
0
hram ps4
-> merpo
pridané 21.4.2017 18:18
Ta hra stoji 50 eur. Na android ju mas zadarmo.
|
|