01
icon
detail (l.127)
1 0
ceto
  pridané 22.4.2017 15:09
no vydat takto zlozitu a revolucnu hru plnu chyb chce umenie :D
icon
detail (l.127)
vBrute
  pridané 22.4.2017 12:39
:D smejem sa aj ked je to skor do plaču...
icon
detail (l.154)
2 1
daevastator
  pridané 21.4.2017 22:23 (editované 21.4.2017 22:23)
>@cappko
Sorry ale ako pekny pristup by to bol ak by to hned vyslo v zodpovedajucom technickom stave za primeranu cenu.
Hlavne to rychlo vydat k releasu Switchu, ved hier je malo, ludia pokupia aj tak.... Management par excellence
icon
detail (l.185)
4
cappko
  pridané 21.4.2017 17:58
Tak to je pekny pristup, treba povedat
icon
detail (l.122)
1 0
LukasDCA -> cappko
  pridané 21.4.2017 19:01
O to viac, ked je to od Konami, ktore si pri peripetiach okolo vyhodenia Kožimana a divnych postupov pri MGS5 nevysluzilo od hracov zrovna pochvalne ody.
icon
detail (l.185)
1 1
cappko -> LukasDCA
  pridané 21.4.2017 23:25
Vyhodenie Kodzimana bola povinnost. Ten clovek vie pisat pribehy ako malo ludi ale o vyvoji hier vie asi tolko ako ja o kozmickych letoch.
icon
detail (l.148)
3
Zorg -> cappko
  pridané 21.4.2017 23:43
Tak v tom prípade si minimálne inžinier SpaceX, alebo skôr len megatroll...
icon
detail (l.185)
1 2
cappko -> Zorg
  pridané 22.4.2017 1:47 (editované 22.4.2017 1:51)
Tak zivim sa software developmentom a vo volnom case makam na svojej hre, takze nieco z jeho spravania a prejavu vidim, max mi stacil dokument o vyvoji MGS IV kde Kojima vkuse posuval release date a tlacil s novymi a novymi ficurami na koderov ktori si trhali vlasy od zufalstva a Kojima spokojne popijal kavicku v kancli. Ten clovek nevie o programovani nic, technicky je na tom maximalne slabo. Nevidim dovod preco by som sa k nemu mal spravat ako k modle, tak ako vy vsetci. Konami po jeho prepusteni museli otvarat sampanske a vobec sa im nedivim. Tu sa napriklad praisovanie Todda Howarda tresta maximalnym vysmechom a pritom po Redguarde a inych pohromach, ked mala Bethesda 5 zamestnancov zacal programovat, dal dokopy Morrowind Engine a tooly ako Consctruction Set a zachranil celu firmu. Co spravil vlastnorucne pre hocijaku hru Kojima? O tom svedci aj Death Stranding. Rok a pol "vyvoja" a na svete dva CGI trailery o ktorych Hideo povedal ze sa asi ani neocitnu v hre. Proste parada.
icon
detail (l.100)
weaver182666 -> cappko
  pridané 22.4.2017 9:08
Na čom makáš, keď sa smiem spýtať?
icon
detail (l.185)
1 0
cappko -> weaver182666
  pridané 22.4.2017 12:51 (editované 22.4.2017 12:55)
To je len také hobby, najprv som spravil taký svoj light 2D engine nad Win2D.uwp čo je zasa knižnica jemne nad DirectX, teda pre PC, WP a Xbox ale tam bol vývoj ťažší lebo trebalo ručne implementovať kameru, kolízie a podobné veci (obr.2), tak som to pozastavil a raz sa k tomu vrátim a začal to robiť na mobile na iOS (obr.1), má to byť jednoduchá no hlbšia RPGčka (príbeh napísal kamarát ktorého som naverboval), o kvalitu grafiky ani animácii mi nejde len chcem nejaký priestor kde by som vedel implementovať systémy ktoré mi v hrách chýbajú, napr že hra sama ovláda to, že keď hráča napadne vyčistiť banditov v jaskyni pri meste tak v meste u kováča sa znížia ceny tovaru, bez promptov a automaticky. Taktiež by som na to chcel spraviť nejaký lokálny multiplayer čo je na mobile ako stvorené ale to až keď tam bude aj nejaký obšírnejší gameplay.
icon
detail (l.175)
merpo
  pridané 21.4.2017 17:18
Este upravit cenu a konecne kupim :)
icon
detail (l.29)
1 0
hram ps4 -> merpo
  pridané 21.4.2017 18:18
Ta hra stoji 50 eur. Na android ju mas zadarmo.
01