01
icon
detail (l.128)
2
LastPCgamer
  pridané 18.3.2016 21:01
Ak sa niekto zaujima o DX12 a aky ma mat prinos odporucam mu sledovat prave hru Total War: Warhammer pretože tu sa ukaže ci ma toto API prinos alebo nie. TOtal War hry boli odjakziva silno CPU limitovane takze sa prinos DX12 prejavi hlavne tu vo velkych bitkach kde bude na mape vela jednotiek.

Ashes of Singularity by som bral s rezervou ta hra je celkovo podivna zalezitost a cista objednavka od AMD ako DX12 benchmark takže samo o sebe je to nerelevantne.
icon
detail (l.166)
1 0
s3rg1 -> LastPCgamer
  pridané 18.3.2016 22:55
Co Je na Ashes podivne mi povedz? Keby mal supreme commander alebo total war nalepku AMD tak by to boli tiez podivne hry?
Ta podivnost sa vola RTS
icon
detail (l.128)
2
LastPCgamer -> s3rg1
  pridané 18.3.2016 23:06
Podivne je to v tom ze to bezi ako hovno(extremne narocne) vyzera ako hra pre Android tablet a je to plateny benchmark od AMD.
icon
detail (l.166)
1 1
s3rg1 -> LastPCgamer
  pridané 18.3.2016 23:22 (editované 18.3.2016 23:22)
Ty si cely plateny, NVidia tak isto ako AMD ma pristup k zdrojovemu kodu hry cize sa vyhovarat nemozu. To ze NVidia nema Async neni chyba AMD.
25k jednotiek na 4jadre+GTX 980 ako po masle bez zasklbu
https://youtu.be/xoHxtrqdw6w
icon
detail (l.599)
saver -> s3rg1
  pridané 18.3.2016 23:25
plateny je lebo bol povodne castou AMD marketingu mantle, potom DX12
icon
detail (l.166)
1 0
s3rg1 -> saver
  pridané 19.3.2016 3:02
Oxide sa vyjadrili ze ziadne peniaze od AMD nebrali,ani od nikoho ineho a pokial niesu dokazy su to iba konspiracie.
Ale OK, povedz me ze Im AMD nejake peniaze dalo..no a? Ublizilo to niekomu?
icon
detail (l.128)
LastPCgamer -> s3rg1
  pridané 19.3.2016 12:11
Ublizuje to relevantnosti tej hry na benchmarkovanie lebo sa uz nikdy nezbavi nalepky plateneho AMD benchmarku.
icon
detail (l.126)
1
swat112 -> LastPCgamer
  pridané 28.3.2016 19:11
Benchmarky si platila vzdy Nvidia,alebo vydala nejaku kravinu, co poskodzovalo vysledky konkurencie (Hairworks a spol ). Jedina odpoved Nvidie na DX12 moznosti je softwarova emulacia async... Ved oni si uz najdu nejaku blbinku, ktora pojde len na ich kartach a budu sa chvalik, aky pokrok priniesli.
icon
detail (l.161)
3 2
Darth_Zethus
  pridané 18.3.2016 12:16
Z nejakého dôvodu mám pocit, že DX12 bude zo začiatku fail, a že keď príde VR v takom mainstreamovom množstve, že to ešte vyše obmedzí hry... ako keby to už vďaka Microsoftu a Sony není obmedzené dosť.
icon
detail (l.215)
5 10
???? -> Darth_Zethus
  pridané 18.3.2016 12:36 (editované 18.3.2016 12:37)
nebude, uz je to fail. Ani jedna z tych par hier co dx12 momentalne podporuju nebezi normalne.
icon
detail (l.152)
2 2
Adridos821 -> ????
  pridané 18.3.2016 13:02 (editované 18.3.2016 13:03)
AotS beží normálne.
GoW zbabrali na začiatku, no už sa to patchlo.

To sú zatiaľvšetky hry bežiace na D3D12.

"Developeri nie sú schopní sfunkčniť hru na D3D11, úplne ju zdrbú na iba málinko zložitejšom OGL. Čo robiť?"
"Ja viem! Dajme im do rúk rádovo zložitejší nástroj, veď ono sa tie dve zápory znegujú, a budeme mať stabilné, optimalizované hry na veky vekov."
"Geniálny nápad, volajme chlapíkom z Microsoftu a Khronosu, máme pre nich výbornú ponuku."
icon
detail (l.128)
5
LastPCgamer -> Adridos821
  pridané 18.3.2016 20:55 (editované 18.3.2016 20:57)
Osobne povazujem DX12 sa celkom dobry nastroj ale jeho zlozitost ho nakoniec zabije. Tu sa 20 rokov nepouzival high level API len tak lebo bol niekto sprosty. Navyse ten dnesny multiplatform svet kde je PC ta posledna platforma na ktoru sa optimalizuju a vydavaju hry... No proste neverim ze sa bude chciet vydavatelom a vyvojarom extra babrat s PC verziami ked tu poslednych cca 10 rokov na PC len seru a vydavaju jeden spraseny port za druhym.


A tie prve vysledky DX12 ved to je fail... Beriem ze su to prve lastovicky ale malo to slapat aspon rovnako ako na DX11 a nie takto suxxovat. TO je taka antireklama az ma mrazi... Navyse DX12 obmedzene len na Win10.
icon
detail (l.152)
Adridos821 -> LastPCgamer
  pridané 19.3.2016 8:09
Ono ja som takto reagoval, keď prvý krát ukázali Mantle.

Po chvíli rozmýšľania mi však "doplo" ako to s tým je. Drvivá väčšina ˇˇludí, ktorý sú schopný pracovať s low-level API sú engine inžinieri vo veľkých firmách ako DICE, Epic, CryTek a Unity.
Drvivá väčšina hier potom vychádza na týchto engine-och, ktoré už majú toto API plne integrované a odladené profesionálmi.

Vtip je v tom, že sme low-level veci opustili v dobe, keď si každý v garáži robil vlastný engine.
Dnes sa do toho však skoro každý prd rozumie a tak si len licencuje nejaký veľký engine, tvorcovia ktorého sú určite obmedzovaní D3D11.

Môžš si to všimnúť aj v tom, že všetky DX12 hry doposiaľ bežali na osobitných in-house engine-och, ktorí chceli byť prví a poponáhľali sa vydať svoje diela dávno pred tým, než veľké enginy dostali skutočne stabilnú implementáciu (na kotrej omnoho skúsenejší ľudia robia rovnako dlho). Pre priemernú hru by to mal byť priamy prínos.

Na druhej strane si toto veľa ľudí neuvedomuje a nebolo by zlé, ak by D3D12 stroskotal a Vulkan dostal jeho miesto. Len si musia dávať pozor, aby nedovolili ľuďom robiť ukvapené závery z výkonu obyčajného OGL wrappera.

P.S. Fable Legends bežal na vlastnom forku UE4, nie na oficiálne podporovanom D3D12 porte.
icon
detail (l.128)
1 0
LastPCgamer -> Adridos821
  pridané 19.3.2016 12:15 (editované 19.3.2016 12:22)
Implementacia v enginoch bude klucova, samozrejme pokaslat mozu hry vyvojari aj ked budu mat k dispozicii tie najlepsie vyvojarske nastroje.


Ja osobne velmi fandim Vulkanu pretoze pokial by sme sa konecne zbavili toho DX balastu v PC hrach trhu by to velmi pomohlo a nemali by sme tu sproste limity ako mame dnes pri DX12 ked si MS nechava toto API exkluzivne len ako paku pre nutenie hračov migrovat na Windows 10. Pomohlo by to rychlejsiuemu vyvoju hier na PC bez limitov. Hned ako by prisla nova verzia Vulkan API bola by k dispozicii na kazdej aspon trocha aktualnej verzii Windows + Linux, teda hned by mal cely PC trh dostupne nove API a vyvojar by mohol smelo implementovat a nemusel by riesit to ci vyvijat na nove API ked to ma len jeden OS ktoreho uspech je otazny.
icon
detail (l.215)
2 8
???? -> Adridos821
  pridané 18.3.2016 13:56 (editované 18.3.2016 14:14)
Este tu mas ROTTR ktory ma este vacsie prepady pod dx12 nez pod dx11. Ashes of singularity bezi normalne? Myslis s top katrtami za 800€ v 1080p okolo 60 a aj to ledva? LOL... okrem toho ta hra vyzera ako z roku 2008. GOW to iste ledva tam prelezies 60 na 1080p a to sa ti zda normalne? (edit)
Povodnu hru z 2007 hram v 4K na cistych 60 FPS.

Ako sorry ale to su totalne ubohe vysledky

http://www.cnews.cz/testy/directx-12-vs-directx-11-v-rise-
tomb-raider


http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/rise-of-the-tomb-rai
der-v-rezhime-directx-12-test-gpu.html


Novy Hitman tiez bezi katastrofalne pod dx12 resp. vobec nie lepsie ako pod dx11.

Cize ako som pisal ANI JEDNA z aktualnych hier nebezi pod dx12 dobre a pritom to mal byt rozdiel k lepsiemu voci dx11 ak sa dobre pamatam na tie dristy ktrorymi nas krmili.

(edit)

ved pokial chcete na veky zamrznut na 1080p tak prosim uzivajte si "vyhod" directX 12 lebo takymto tempom bude 4K uz navzdy len marketingovy tah a nie realita na hranie. Dokonca momentalne ani hranie v 1440p nie je realna zalezitost pod dx12. Jasne su to prve hry ale prave tie mali ukazat vyhody a nie nevyhody.

icon
detail (l.152)
2 0
Adridos821 -> ????
  pridané 18.3.2016 14:17
To, že je niečo technický zázrak ešte neznamená, že to musí vyzerať prekrásne.
AotS práve takým zázrakom je.
Rovnako ako pri benchmarkových prezentáciách sa na to pozrieš a povieš si, že by to vôbec nemalo ísť tak pomaly, no v skutočnosti hry nehorázne veľa vecí fake-ujú a zakrívajú, pretože skutočný efekt nie je až tak cinematický a technicky možno ani nie je na dnešnom hardvéry vôbec možný.

AotS ponúka engine, ktorý zvláda státisíce jednotiek. SupCom FA sa poskladal pri tisícke.
Tieto jednotky zasa môžu strieľať projektily, ktoré sú vlastnými lightsourcami a popritom to celé ešte má aj nejaké AI.

Je "zázrak", že sa tá hra dá spustiť na počítači, čo nie je z NASA, nie to, že to je schopné dotiahnuť v bete na 60FPS.

O RotS som nevedel, to ti uznám, no odvolám sa na svoju druhú pripomienku. Problém je medzi klávesnicou a počítačom, nie vtom API.
icon
detail (l.215)
1 5
???? -> Adridos821
  pridané 18.3.2016 14:19
to je sice vsetko pekne co pises ale nic nezmenis na tom ze si to nezahras ani plynuloa ani to nebude vyzerat dobre.
01