|
|
detail
(l.116)
|
pridané 19.11.2017 18:34
(editované 19.11.2017 18:34)
Tieto dynamické rozlíšenia sú kolosálna hlúposť. Pri Assassin's Creed Origins na PS4 Pro som mal chvíľu nastavené rozlíšenie na Automaticky a bola to čistá katastrofa. Frame dropy na každom rohu! Tak som si zmenil rozlíšenie na 1080p a odvtedy to hrám tak a ide to stabilne na 60 FPS. A netýka sa to len Origins, aj pri iných hrách som si to všimol. Vďaka bohu že som objavil silu PC a začínam vyberať komponenty naň.
|
detail
(l.131)
|
2
dzebedajo
-> Scorpwind
pridané 20.11.2017 13:27
Aku silnu pc silu si objavil? Kolko si za to dal? Lebo pro stoji 400 a xces 4k 60 kazdu hru :)
|
detail
(l.116)
|
pridané 20.11.2017 16:40
Ešte nič, ešte vyberám.
|
detail
(l.146)
|
3
St4lk01D
pridané 19.11.2017 10:31
Pojde mi to na ultra s i7-7700 gtx1080?
|
detail
(l.127)
|
3
2
vBrute
-> St4lk01D
pridané 19.11.2017 12:45
a s rozlisenim 640x480 ale framerate bude plynula a neklesne pod 60 fps
|
detail
(l.146)
|
2
0
St4lk01D
-> vBrute
pridané 19.11.2017 13:33
Tak aspom 60 fps ked uz nic :D
|
detail
(l.171)
|
2
1
Shack811
-> St4lk01D
pridané 19.11.2017 12:22
Nie pojde to na minimalne detaily 😃
|
detail
(l.152)
|
6
7
LukyDante
pridané 19.11.2017 0:58
Nemal xbx bezat v cistom 4k ako to prezentovali na E3? Ci opat iba recicky a skutek utek?
|
detail
(l.82)
|
9
1
Bambin
-> LukyDante
pridané 19.11.2017 6:37
(editované 19.11.2017 6:59)
Xbox nemal bezat v 4k,ale hry.A hry idu v 4K aspon cast.Ako taky Gears 4 je v 4K neskutocne krasny a Forza7 tiez.MS uz davnejsie vravel ze je vsetko len na vyvojaroch ako (v akom rozliseni)spravia hry.Podla clanku,ide Battlefront 2 na XoX v 2160-1800p,60fps,detaily medzi High-Ultra.Myslim ze na Frosbite je to fantasticky vysledok.
|
detail
(l.214)
|
2
0
Zemla
-> Bambin
pridané 19.11.2017 9:58
Však, frostbite je jeden z najvyladejensich enginov
|
detail
(l.103)
|
3
0
sob3k
-> Bambin
pridané 19.11.2017 9:57
Ono praveze Frostbite je dlhodobo asi najlepsie optimalizovany engine na PC.
|
detail
(l.82)
|
pridané 19.11.2017 12:15
(editované 19.11.2017 12:16)
Ja som o optimalizacii nic zle nepovedal.Ja som to myslel,ze Forsbite je dost narocny engine na konzolach.Aspon pri Battlefieldoch.
|
detail
(l.104)
|
pridané 19.11.2017 0:32
asi 13 decembra bude pribeh podľa filmu tak sa mame načo tešiť
|
detail
(l.142)
|
pridané 18.11.2017 22:56
mna zaujma len ci C3P0 ma bradavicu pod okom vo full hd alebo 4k ,))
|
detail
(l.103)
|
13
5
VlCTORlOUS
pridané 18.11.2017 21:29
Hra vyzerá parádne bez ohľadu na platformu. Je úžasné čo dokážu dnešné konzoly.
|
detail
(l.69)
|
1
6
Biela_Sekera
-> VlCTORlOUS
pridané 19.11.2017 12:52
A čo by dokázalo PC nebyť brzdené konzolami
|
detail
(l.131)
|
pridané 20.11.2017 13:22
Pc dokaze 4k 60,,,,aj viac, mas na to? Brzdi ta jedine peniazky nie konzola. :)
|
detail
(l.69)
|
pridané 20.11.2017 19:17
(editované 20.11.2017 19:17)
Hovorím o tom čo by mohli herné štúdia dokázať v hrách, zase si nepochopil
|
detail
(l.131)
|
pridané 21.11.2017 14:26
Vyvojar ti spravi hocico ked ho zaplatis, uz len hw treba, druha vec je co sa oplati robit, na to je manazment . Vidíme akym smerom ide herny priemysel, velka 4k hra je velke riziko, zaxranuju sa s dodatkami a lootboxami.
|
detail
(l.215)
|
pridané 20.11.2017 14:01
konzoly brzdia napredovanie po tech stranke kedze multiplatform hry nikto nebude financovat pre kazdu platformu osobitne tak sa doplaca na najslabsi clanok.
|
|