01 02 03 >>
icon
detail (l.116)
Scorpwind
  pridané 19.11.2017 18:34 (editované 19.11.2017 18:34)
Tieto dynamické rozlíšenia sú kolosálna hlúposť. Pri Assassin's Creed Origins na PS4 Pro som mal chvíľu nastavené rozlíšenie na Automaticky a bola to čistá katastrofa. Frame dropy na každom rohu! Tak som si zmenil rozlíšenie na 1080p a odvtedy to hrám tak a ide to stabilne na 60 FPS. A netýka sa to len Origins, aj pri iných hrách som si to všimol. Vďaka bohu že som objavil silu PC a začínam vyberať komponenty naň.
icon
detail (l.131)
2
dzebedajo -> Scorpwind
  pridané 20.11.2017 13:27
Aku silnu pc silu si objavil? Kolko si za to dal? Lebo pro stoji 400 a xces 4k 60 kazdu hru :)
icon
detail (l.116)
Scorpwind -> dzebedajo
  pridané 20.11.2017 16:40
Ešte nič, ešte vyberám.
icon
detail (l.146)
3
St4lk01D
  pridané 19.11.2017 10:31
Pojde mi to na ultra s i7-7700 gtx1080?
icon
detail (l.127)
3 2
vBrute -> St4lk01D
  pridané 19.11.2017 12:45
a s rozlisenim 640x480 ale framerate bude plynula a neklesne pod 60 fps
icon
detail (l.146)
2 0
St4lk01D -> vBrute
  pridané 19.11.2017 13:33
Tak aspom 60 fps ked uz nic :D
icon
detail (l.171)
2 1
Shack811 -> St4lk01D
  pridané 19.11.2017 12:22
Nie pojde to na minimalne detaily 😃
icon
detail (l.152)
6 7
LukyDante
  pridané 19.11.2017 0:58
Nemal xbx bezat v cistom 4k ako to prezentovali na E3? Ci opat iba recicky a skutek utek?
icon
detail (l.82)
9 1
Bambin -> LukyDante
  pridané 19.11.2017 6:37 (editované 19.11.2017 6:59)
Xbox nemal bezat v 4k,ale hry.A hry idu v 4K aspon cast.Ako taky Gears 4 je v 4K neskutocne krasny a Forza7 tiez.MS uz davnejsie vravel ze je vsetko len na vyvojaroch ako (v akom rozliseni)spravia hry.Podla clanku,ide Battlefront 2 na XoX v 2160-1800p,60fps,detaily medzi High-Ultra.Myslim ze na Frosbite je to fantasticky vysledok.
icon
detail (l.214)
2 0
Zemla -> Bambin
  pridané 19.11.2017 9:58
Však, frostbite je jeden z najvyladejensich enginov
icon
detail (l.103)
3 0
sob3k -> Bambin
  pridané 19.11.2017 9:57
Ono praveze Frostbite je dlhodobo asi najlepsie optimalizovany engine na PC.
icon
detail (l.82)
Bambin -> sob3k
  pridané 19.11.2017 12:15 (editované 19.11.2017 12:16)
Ja som o optimalizacii nic zle nepovedal.Ja som to myslel,ze Forsbite je dost narocny engine na konzolach.Aspon pri Battlefieldoch.
icon
detail (l.104)
Mimio
  pridané 19.11.2017 0:32
asi 13 decembra bude pribeh podľa filmu tak sa mame načo tešiť
icon
detail (l.142)
kasawaki1
  pridané 18.11.2017 22:56
mna zaujma len ci C3P0 ma bradavicu pod okom vo full hd alebo 4k ,))
icon
detail (l.103)
13 5
VlCTORlOUS
  pridané 18.11.2017 21:29
Hra vyzerá parádne bez ohľadu na platformu. Je úžasné čo dokážu dnešné konzoly.
icon
detail (l.69)
1 6
Biela_Sekera -> VlCTORlOUS
  pridané 19.11.2017 12:52
A čo by dokázalo PC nebyť brzdené konzolami
icon
detail (l.131)
dzebedajo -> Biela_Sekera
  pridané 20.11.2017 13:22
Pc dokaze 4k 60,,,,aj viac, mas na to? Brzdi ta jedine peniazky nie konzola. :)
icon
detail (l.69)
Biela_Sekera -> dzebedajo
  pridané 20.11.2017 19:17 (editované 20.11.2017 19:17)
Hovorím o tom čo by mohli herné štúdia dokázať v hrách, zase si nepochopil
icon
detail (l.131)
dzebedajo -> Biela_Sekera
  pridané 21.11.2017 14:26
Vyvojar ti spravi hocico ked ho zaplatis, uz len hw treba, druha vec je co sa oplati robit, na to je manazment . Vidíme akym smerom ide herny priemysel, velka 4k hra je velke riziko, zaxranuju sa s dodatkami a lootboxami.
icon
detail (l.215)
???? -> dzebedajo
  pridané 20.11.2017 14:01
konzoly brzdia napredovanie po tech stranke kedze multiplatform hry nikto nebude financovat pre kazdu platformu osobitne tak sa doplaca na najslabsi clanok.
01 02 03 >>