01 02 03 04 05 06 >>
icon
detail (l.148)
Terepin -> ????
  pridané 9.4.2014 13:08
icon
detail (l.107)
Zumpar1234 -> ????
  pridané 8.4.2014 17:38 (editované 8.4.2014 17:38)
Metro ma cisty GPU limit tam sa moze prejavovat teoreticka CPU limitacia az pri 100+FPS.
Tu plati ako pri Mantle cim viac sa v hre prejavuje CPU limitacia tym vecsi narast, tieto ovladace splnily co slubily mozme byt nadseny, taka facka Mantle. :D
icon
detail (l.215)
???? -> Terepin
  pridané 8.4.2014 7:20 (editované 8.4.2014 7:28)
>Re: RE:Terepin
16x CSAA = 4xMSAA

tu je moj straucky prispevok z Guru3D ked som skusal AA na dishonored

http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4431284&postcount=
566
icon
detail (l.148)
Terepin -> ????
  pridané 8.4.2014 7:18
Nemôžeš používať SGSSAA s CSAA. MSAA a SGSSAA musia používať rovnakú matricu, aby to správne fungovalo. Čo je aj dôvod, prečo vidíš 10+ FPS. Nehovoriac o tom, že CSAA od Maxwell vyššie už nebude fungovať. Takže tak.
icon
detail (l.215)
1 0
???? -> Zumpar1234
  pridané 8.4.2014 6:46 (editované 8.4.2014 6:47)
>Re: RE:Zumpar1234
Hej je to aj na starsich kartach v nastaveniach. Skusal som len Metro vcera lebo dnes mi aj tak ma prist nova karta ale v Metre to neurobilo na 570_ke ani 1 FPS naviac.
icon
detail (l.126)
Steve*
  pridané 8.4.2014 1:19
bude to fungovat ten narast fps aj pri Cryengine? pri tvorbe v editore ?
icon
detail (l.107)
1 0
Zumpar1234 -> Asimister.
  pridané 8.4.2014 0:05 (editované 8.4.2014 0:08)
Pokial funguje vyznacena featurka na obrazku aj na dalsich-starsich kartach tak narasty vykonov budu aj tam. Akurat to nemerali pre ostatne karty resp. nie su tam oficialne prezentovane starsie karty. Ako pises aj z marketingovych dôvodov.
icon
detail (l.126)
1 0
Mario Rodriguez -> LadIQe
  pridané 7.4.2014 23:32
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
Sorry ale tvoj príspevok vyznel dosť primitívne, tak som dal minus. Len pripomínam že physX je v skoro v každej hre od firiem s ktorými Nvidia spolupracuje a tych je dosť. Samozrejme nechranim ani jednu ani druhu stranu... Vsetko ma svoje plusy aj minusy, ale v každom prípade netreba zahadzovať ani Mantle, kedže bez neho by to ešte stále stagnovalo a nepočuli by sme o žiadnych super driveroch a o novom DX už vôbec nie.
Takže všetko to je na niečo dobré....
icon
detail (l.182)
kisty -> mino_79
  pridané 7.4.2014 23:04
BF3 mam tiez solidny narast, Metro LL len maly... ale je pravda, ze som to testoval s 2x SSAA a Advanced PhysX... Star Swarm mam boost 88%.. celkovo prekvapili ovladace

BF3 ,15% narast MIN FPS, 6% priemer..
icon
detail (l.107)
Zumpar1234 -> LadIQe
  pridané 7.4.2014 23:02
OpenGL podpora je takmer v kazdom ak nie každom engine. Chapes kam to smeruje?
icon
detail (l.107)
2 1
Zumpar1234
  pridané 7.4.2014 23:00 (editované 7.4.2014 23:56)
Otestujem ROME 2 a zistim ci je to skutocne totalne AMD PWNED alebo nie... Lebo ak by dokazali ovladace od nVIDIE to co Mantle tak je to najvecsie ponizenie AMD ake mohlo od konkurencie dostať.


EDIT: V ROME 2 to fakt funguje a pridava FPS som nadseny!!! Nemam to presne zmerane ale velke BITKY sú zas o hodný kus hratelnejsie a strategicka mapa na prvy kukuč nesla pod 30 FPS :) Velmi dobry vysledok!
icon
detail (l.107)
Zumpar1234 -> Kemperik
  pridané 7.4.2014 22:57 (editované 7.4.2014 23:06)
Práve kvôli zlej optimalizacii je toto naozaj slusná pomoc. Sucasne procesory v skutocnosti vdaka zlej optimalizacii nestacia ani nahodou. narast IPC vykonu stagnuje. Total war Rome 2 hra s najvecsim CPU limitom za posledne roky, ťažky singlethread engine. Toto ma pomoct zacelit najtazsie bolacky. Ja hovorim ze je to dobre... Iste najlepsie by bolo ak by sme tu mali perfektne optimalizovane enginy a hry alebo CPUs ktore budu mat narasty IPC vykonu(v "legacy" kode) kazde 2 roky aspon 30%... ani jedno ale zatial nie je realne.
icon
detail (l.185)
icon
detail (l.155)
FadedSky -> 8ds
  pridané 7.4.2014 21:41
>Re: RE:8ds
Vidim ze znas o com pises :D
icon
detail (l.104)
Kemperik
  pridané 7.4.2014 21:40
Je to síce pekné, ale zbytočnosť. Procesory sa veľmi pri dnešných hrách nezaťažujú taká i5 nemá problém. Mohli by zapracovať na AI a fyzike potom by malo význam odľahčovať CPU. Väčšina dnešných hier nejde dobre len kvôli optimalizácii a debilným portom na tom by mali vývojári zapracovať. Alebo nech na nich nvidia pritlačí ale je mi na prd také odľahčenie procesoru, keď hra kvôli debilnému portu nedokáže poriadne využiť ani 4GB ram.
icon
detail (l.165)
mino_79 -> machrosky224
  pridané 7.4.2014 21:27
>Re: RE:machrosky224
http://www.nvidia.com/Download/Find.aspx?lang=en-us
na tom linku si to každý môže vyselektovať jak potrebuje, podľa HW aj typu OS.
icon
detail (l.140)
Borisonow
  pridané 7.4.2014 21:09
Dikes Mino
icon
detail (l.52)
machrosky224 -> xwing
  pridané 7.4.2014 20:46
ked kliknem tak mi automaticky začne stahovať DESKOP verziu ...
icon
detail (l.165)
mino_79
  pridané 7.4.2014 20:24 (editované 7.4.2014 20:39)
Samozrejme funguje. Len treba stiahnuť verziu podľa toho či máš 32 alebo 64 bit win.
icon
detail (l.140)
Borisonow
  pridané 7.4.2014 20:12
Chapci vy ste urcite skusenejsi v tychto veciach a pre to mam otazku--Funguju tieto zazracne ovlacace aj z Windows Vista-Ultimate Serv.pack2 ????? mam Intel i7 920 a grafarnu novu 660 GTX
Dakujem za radu boys
01 02 03 04 05 06 >>