01
icon
detail (l.144)
1 7
Matoji
  pridané 9.3.2016 6:53
980 ci fury na toto? Tu mate priklad ako by to vyzeralo keby nie su konzoly. Totalne osrata optimalizacia. Henta hra by mala bezat na 970/290 60 fps a aj to som asi uz velmi tolerantny, 960ka by mala byt ideal. a AI stale niekde na urovni prveho roma a mozno aj medievala...
icon
detail (l.128)
1 1
LastPCgamer -> Matoji
  pridané 9.3.2016 9:51
Sa pozriem na Gears of War ultimate edition na PC a vidim tu optimalizaciu.
icon
detail (l.215)
2 3
???? -> Matoji
  pridané 9.3.2016 7:21
Ak by bola 960_ka ideal tak naco by sa vyrabali aj silnejsie karty? 960_ka je low_end a zdaleka nie idealna karta na hranie. Optimalizacia PC hier nie je zla. Hry ako Batman ci posledne COD su skor vynimky nez pravidlo. Pritom aj ten Batman mi bezi ako z praku, ale su tam ine nez vykonove problemy. Na konzolach som za 25 rokov odohral asi tak 15_20 bezproblemovo plynulych hier z tych vacsich titulov. Na PC asi tak 90%...
icon
detail (l.144)
Matoji -> ????
  pridané 9.3.2016 7:34 (editované 9.3.2016 7:49)
Nie nie ja myslim pre tuto hru a vizual aky ponuka. Optimalizacia sa mohutne zlepsila nastupom x360 pamatas sa co to bolo do vtedy? Otras. a tie bugy . A konzolove porty, to boli lahodky . Samozrejme bola kopa hier v pohode ale vo vseobecnosti su porty dnes ovela vyladenejsie.
icon
detail (l.128)
1 0
LastPCgamer -> Matoji
  pridané 9.3.2016 9:57 (editované 9.3.2016 10:48)
Za mna bolo obdobie DO nastupu Xbox 360 zlatou erou pokroku v technickom spracovani na PC. Každy rok velke skoky, človek aj mal potrebu kupovat novy HW a hlavne tažil z toho benefity. Dnes sa tu hadame prečo hra nejde na Ultra nastaveniach na karte za 200 eur, ved to je smiešne!
Za normalnych okolnosti by na Ultra mali ist hry len na GTX 980Ti popripade ak by bola hra technicka revolucia tak SLI 2x 980Ti. To by boli pre mna zlate časy by som si šmakol na tych hrach. Taky Zaklinač 3 s Ultra nastaveniami 2x lepsou grafikou vyzeralo by to famozne sanky by padali na zem ale samozrejme naroky by boli vysoke.
icon
detail (l.157)
Navždy17 -> LastPCgamer
  pridané 11.3.2016 19:13
ani nie, ja hravam tw hry uz 7 rokov no vzdy velke skoky neboli, medieval 2 bol fajn, o 3 roky vyslo empire total war a tam boli na tu dobu narocne poziadavky, no presli 3 roky a bol aj lepsi engine, a dost novych veci a efektov
potom pri napoleonovi, ktori vysiel v 2010 boli poziadavky ok, a az shogun 2 priniesol nutnost 4 jadier a lepsej grafiky, od shoguna presli zase 2 roky kym vysiel rome 2 a ten sa graficky az tak nelisil no poziadavky sli opat nahor, pri tw attila boli opravnene vzhladom ku kvalite grafiky, no oni nevedia optimalizovat na procak a ramku, ktore sa takmer vobec nevyuzivaju a vsetko taha grafika,

v 2009 stala top grafika 500e bola nou ati mobility radeon 5970, ktora bola nesmierne vykonna a v tej dobe tw hry vyuzivali grafiky za 150-200e na plny vykon

chapem ze pokrok nezastavime, no ked gtx 980 stoji 500e a grafika sa oproti tw attila az tak nezmenila tak nevidim dovod tak vela investovat, navyse pre tw hru davat 750e za 980ti je uz riadne mimo

tolko by clovek dal ak by mal hrat witchera 3 na ultra ci inu aaa hru v ultra nastaveniach

fakt ti vravim, ze pri tw hrach sa najviac vyuziva grafika a ostatok ide bokom, potom to tak aj vyzera, ze jeden engine vyuzivaju 15 rokov a len ho jemne menia, a davaju na neho textury a nove animacie
icon
detail (l.128)
1 0
LastPCgamer -> Navždy17
  pridané 11.3.2016 19:47
Pri TW hrach je limit hlavne na procesore pretoze engine je jednovlaknova tragedia teda cim lepsi IPC vykon a frekvencia procesora tym lepsie. Ked hram Rome II tak mam moj CPU na 4.5 GHz koli lepsim FPS. Hlavne vo velkych bitkach je citit ako to vysi na CPU limite. TW: Warhammer ma vonkoncom nezaujima ale predpokladam ze s tym enginom nespravia zhola nič ani pri tejto hre a jedina zachrana by bola ak by tam zapracovali Vulkan alebo DX12 a odlahčili tak procesoru.
icon
detail (l.157)
Navždy17 -> LastPCgamer
  pridané 12.3.2016 9:13
DX 12 by hre vyrazne pomohol, ale oni su lenivy aj na to, hlavne, ze 2 tyzdne po vydani zacnu ohlasovat nove dlc,

uz ich nemienim podporit
icon
detail (l.144)
1 0
Matoji -> LastPCgamer
  pridané 9.3.2016 10:47
Ja osobne neznasam investovat do HW castejsie ako kazde 3 roky, hravam len ked fakt nemam nic lepsie ma robote a aj to top hry s vybornym pribehom. Samozrejme nejdem do lacnej zostavy, ale na to kolko hravam je aj moja sucasna luxus :D ale zasa ked hram, musi to byt na viac menej najvyssie detaily. Osobne ma neuspokojuje AI ktors je dementna a AC syndycate bol vrchol dementnej AI. Oproti staremu FEAR dementi s lobotomiou.. Naroky mi nevadia ak su opodstatnene, lenze zvacsa su hry len mizerne optimalizovane. Zasa nepatrim k tym co by mali mainstreamovu grafu a pindali, ale zasa aby TW chcel spominane grafiky, to je na smiech...
icon
detail (l.599)
2 0
saver -> Matoji
  pridané 9.3.2016 7:06
nie toto tak vyzera preto lebo su tam masivne armady a kvalitna grafika, keby sa to obmedzovalo konzolami tak nieco ako ultra textury, ultra nastavenia, 60 fps by sme ani nepoznali :)
icon
detail (l.144)
Matoji -> saver
  pridané 9.3.2016 7:31 (editované 9.3.2016 7:39)
Na masivne armnady treba skorej procak a ram ako grafiku. Samotne jednotky nie su nijak prehnane detailne. Skorej je to ako u COD, lepenie efektov na stary engine a tym padom ide vykon tam odkial sme vsetci prisli a 96% sa snazi dostat naspat...
icon
detail (l.137)
1 0
ManiaCCC -> Matoji
  pridané 9.3.2016 15:45
mno uz total war nema tak nenarocne modely ako kedysi. Ak si hral Atilu, tak tam sa graficka karta celkom zadychala tiez pri bojoch. Tu posunuli tie modely (a aj scenerie) o riadny kus dalej. nedivim sa tym narokom (i ked asi som cakal vyssie)
icon
detail (l.100)
1 0
Dusanko_sk
  pridané 9.3.2016 5:15
ja sa celkom tesim, a odklad prospeje, hlavne aby to vydali v dobrom stave
icon
detail (l.109)
1 5
Kostej86
  pridané 9.3.2016 0:59
Dufam ze budu pokracovat v historickych hrach toto mozem o*rat.
icon
detail (l.110)
scrubnuub
  pridané 8.3.2016 20:59
no výborne akurát cez skúškové
icon
detail (l.142)
luki280
  pridané 8.3.2016 18:49 (editované 8.3.2016 18:50)
Tak dufam že to doladia ked už to musia odložit, a tiež dufam že tie požiadavky su presne..nie ako pri TW: Attila
icon
detail (l.157)
1 1
Navždy17 -> luki280
  pridané 8.3.2016 21:00 (editované 8.3.2016 21:00)
ani nie TW Attila mal doporucenu i5 2. generacie a GTX 560Ti 2GB

Warhammer ma uz GTX 760 a i5 4. generacie, co je horsie tak zjavne popustili v optimalizacii ked na ultra potrebujes GTX 980 to uz je fakt prehnane na tu grafiku

tw attila siel na GTX 960 ci 970 celkom pekne, no pride mi doslova chore kazdy rok menit grafiku pre TW hry, pri inych hrach by som to chapal ale tu nie, pri strategiach som nebol zvyknuty na nutne vylepsovanie pc kazdy rok, akoby sa vracala era rokov 2000-2005
icon
detail (l.152)
Adridos821 -> Navždy17
  pridané 9.3.2016 7:27
Oni sa nevykašžali na ptimalizáciu, len kvôli tempu vydávania hier zanevreli na pokrok enginu.

TW3 je zastaraný brak vytvorený, keď boli prvé dual-core CPU high end a obsah VRAM si mapoval 1:1 do RAM (Direct3D9c).
Oni sa stále snažia zlepšova vizuál, no samotný engine má už po svojej dobe a škáluje otrasne.
icon
detail (l.157)
Navždy17 -> Adridos821
  pridané 11.3.2016 18:59
ich engine je katastrofa,
tw attila bezal pri starte lepsie nez rome 2, ale aj ked som mal gtx960 tak som citil, ze optimalizacia bola na hovno a to doslova, az po vydani patchu s prichodom dlc Charlemagne som citil, ze sa to o hodne zlepsilo

grafiku zlepsuju no neumerne tomu ako to v reale vyzera, lebo poviem na ultra to dat mozes ale potom musis mat mensie armady aby to grafika utiahla, a pritom procesor sa vytazoval len minimalne, na i7 4690 som mal max 60% vytazenie, takze tam bolo vidno, ze ich engine nebol na 64bit lebo stale na staru architekturu robili vsetko

je vsak tiez na nic, ze Warhammer nebude na DX12, teda aspon v poziadavkach to nie je spomenute, a to je celkom bieda

az shogun 2 mal dx11 v roku 2011, vies za tie miliony z predajov hier, plus obrovsky prilev penazi za DLC, ktorych je pozehnane, by mohli zamakat na novom engine, ktory by bol odladeny

chapes pri Charlemagne bolo vidno, ze engine je o dost lepsi, no predtym nic moc,

tw attila vysiel rok a pol po rome 2 a mal lepsiu grafiku a 90% rovnakych animacii, takze sa s hrou az tak nenadreli
01