|
|
detail
(l.24)
|
pridané 14.2.2017 11:54
|
detail
(l.167)
|
2
0
Gordon
pridané 14.2.2017 10:55
perfektný článok a ako už bolo v jednom komente spomenuté tiež by som si prial viacero takýchto článkov resp. rozhovorov...lebo často ani nevieme akých šikovných ľudí tu v rôznych odvetviach máme, či už na Slovensku alebo Čechách...nemám čas pozerať iné herné weby, takže som rád, že sa tu nájde sem tam aj takýto článok o ľuďoch, ktorí čosi v hernej branži dokázali. len tak ďalej
|
detail
(l.151)
|
pridané 13.2.2017 21:31
Pekny rozhovor, ale od polovice mi to pride viac ako inzerica na Nordeus a Spellsouls.
|
detail
(l.216)
|
2
20
p3x0
pridané 13.2.2017 15:23
to vazne ste skopirovali rozhovor z LEVELU?
|
detail
(l.146)
|
1
3
skubiak
-> p3x0
pridané 13.2.2017 20:02
mam v prdeli, aj keby bol okopirovany z noveho casu. ked je clanok dobry, tak si ho rad precitam.
|
detail
(l.216)
|
1
3
p3x0
-> skubiak
pridané 14.2.2017 0:49
perfektny pristup :) davam lajk
|
detail
(l.599)
|
5
2
ace
-> p3x0
pridané 13.2.2017 15:41
Ty niekde vidíš nieco skopirovane? Len nam naraz ponúkol rozhovory, každý sa uz s Ivanom dohodol po svojom
|
detail
(l.216)
|
5
11
p3x0
-> ace
pridané 13.2.2017 16:51
(editované 13.2.2017 16:56)
ano, vidim tam sparafrazovany clanok, nie presne skopirovany. Tie iste veci ste sa pytali vy aj oni? Priblizne rovnako obsahove odpovede dal vam aj im? V rovnakom case ste zriesili s tym istym typkom rozhovor, resp. v mesacnom odstupe ?
No ja neviem, ale zeby taka nahoda? Netvrdim, ze clanok je okopirovany, ale podla mna ste na zaklade clanku v LEVELy sparafrazovali ich rozhodovor, a daco este dopisali z googlu...ale ok |
detail
(l.83)
|
1
0
jurajR
-> p3x0
pridané 14.2.2017 14:33
POTVRDZUJEM! Bol som osobne (resp. prostredníctvom skype) pri oboch rozhovoroch (viac menej ako poslucháč - rozhovor bol primárne medzi redaktorom a Ivanom, ja sám som sprostredkoval oba rozhovory s Ivanom Rylkom aj pre Level, aj pre Sector), čiže viem potvrdiť, že je rozhovor naozaj autentický a Matúš sa s Ivanom naozaj osobne rozprával Nejde o žiadny plagiát, len možno Ivan Rylka už mal skúsenosť s Levelom a niektoré odpovede sa proste obsahovo zhodujú - predsa len keď niekto opisuje svoj profesný a osobný život, asi nebude raz tvrdiť jedno a potom druhé...
|
detail
(l.216)
|
pridané 14.2.2017 16:19
no ked pises, tak to bude asi pravda
|
detail
(l.83)
|
pridané 14.2.2017 20:45
Je to tak - môžeme doložiť komunikaciu, ak by niekto neveril príp. napíšte Ivanovi Rylkovi, on to tiež určite rád potvrdí ( http://rylka.com/ ) Inak pre Level sme robili rozhovor ešte v decembri (6.12.) a s Matúšom (Sector) to bolo 1.2.2017.
|
detail
(l.216)
|
pridané 15.2.2017 14:16
(editované 15.2.2017 14:17)
"sme" akoze aj ty si odpovedal ? :)
|
detail
(l.83)
|
pridané 16.2.2017 14:30
Ja som bol iniciátor - skontaktoval som obe redakcie s Ivanom a pomáhal som organizačne - preto "sme". Obaja redaktori kládli vlastné otázky a nijako sa to necenzurovalo. Bol som ale u oboch rozhovorov prítomný, preto viem potvrdiť autenticitu a aj to, že nikto neurčoval nejaký scenár a pod.
|
detail
(l.599)
|
5
0
ace
-> p3x0
pridané 13.2.2017 19:52
(editované 13.2.2017 19:56)
Áno, v rovnakom čase o rovnakých veciach. Iné odpovede Ivanovi nedovolili dat. Cely rozhovor mam nahraty, pricom pri ňom bol aj Juraj Redeky, takže ho môžem dolozit;)
Btw. Pozri si po E3 rozhovory veľkých medii o veľkých hrach, všetky su rovnake, lebo vývojári na iné otázky odpovedať nemôžu a tie sa vtedy z clanku vynechaju. Rozhovor z Levelu som necital, iba viem, že ho mali vtedy tiez. Na téme sa obe médiá dohodli s Ivanom:) |
detail
(l.183)
|
2
1
Erasermark
-> ace
pridané 14.2.2017 8:54
Tu má článok zadarmo a ešte je smutný že si niečo podobné prečítal v platenom médiu :) Keby mal za to platiť cez nejaké piano tak nepoviem.. Dobrý rozhovor... akurát sa to ku konci mení na malé PR - ale to by sa zmenil pri rozhovore o práci asi s každým.
|
detail
(l.216)
|
2
p3x0
-> Erasermark
pridané 14.2.2017 16:17
nie premna to nieje zadarmo, kedze som plus minus podobny clanok cital pred mesiacom a zaplatil som si zan, takze tvoja poznamka je odveci..
ked sme pritom, pisal som sem recenzie a clanky taktiez vo svojom volnom case a zadarmo a ludia ako ty, ktory v zivote nic nevytvorili si to dovolili kritizovat, tak preco by som nemohol vyjadrit kritiku aj ja? |
detail
(l.83)
|
pridané 14.2.2017 14:44
Ivan získal v Nordeus ako sám povedal Dream Job. Je to presne ten typ práce ako možno vidieť napr. v centrále Google, čiže... Je tam ešte relatívne krátko (pár mesiacov), tak možno bol trochu viac nadšený z nového života a strašne si pochvaľuje aký je úžasný Belehrad. Rozhovor musel prejsť schvaľovacím procesom u zamestnávateľa, ale nikto do pôvodného textu nezasahoval a Sector dostal zelenú na všetko, čo napísal - je to prepis autentického rozhovoru, bez akéhokoľvek cenzurovania (to schválenie - bolo to iba kvôli novému projektu, kde sú isté informácie ešte pod embargom a nesmú sa zverejniť skôr, ako budú oficiálne oznámené. Je pochopiteľné, že si firmy chránia informácie o budúcich projektoch a seriózne médiá si nechávajú rozhovory vždy autorizovať pred zverejnením, čo sa stalo aj v tomto prípade).
|
detail
(l.146)
|
1
1
skubiak
pridané 13.2.2017 13:14
tieto rozhovory z brandze su vsetky zaujimave. Dik za clanok
|
detail
(l.159)
|
1
Regina Spectra
pridané 13.2.2017 13:04
Takže je len mýtus že hry vytvárajú hráči.
|
detail
(l.83)
|
1
0
jurajR
-> Regina Spectra
pridané 14.2.2017 15:33
Ivan je umelec - výtvarník, tvorca postáv. On nemusí hrávať hry, u neho sa očakáva iné umenie a hlavne kreativita. Grafik nemusí byť hardcore hráč, dokonca to nemusí byť ani hráč. Hráči by mali byť ľudia, čo vytvárajú herné mechanizmy, programujú spôsob ovládania a pod. Pri výrobe hry je veľa profesií, kde nie je nutné aby to boli vyslovene hráči - napr. aj ľudia od financií, producenti alebo office manager, príp. čo ja viem programátor, ktorý má na starosti prácu s menu nemusí byť hráč. Je vhodné ak je v teame najviac ľudí, čo reálne hrávajú hry, ale nemusia to byť "majstri sveta".
Ak vás hry bavia, ale nevenujete im 10 hodín denne, pretože niekedy tvrdnete v práci aj 18 hodín (ako ja) neznamená to, že nie ste "hráč". A otázkou je aj to, kto je to vlastne hráč - ten, čo mastí 16 hodín denne CSko, alebo ten, kto hráva v priemere možno tak hodinu a skúša stále nové a nové hry, aby si spravil prehľad a zabavil sa? |
|