|
|
detail
(l.160)
|
pridané 5.1.2016 18:04
(editované 5.1.2016 18:05)
ete by ma zaujímalo ako to bude s podporou SLI, napr také 2 960tky dávajú výkon s prehžadom okolo gtx 980
ale myslím e niekde som zahliadol e to bude fungova |
detail
(l.141)
|
3
wlamik
pridané 5.1.2016 8:11
hmm vsetko splnam na minimum, procesor mam ale len 4460ku, snad to bude stacit, uvidime. Myslim si ze prvy rok (ak nie roky) to bude aj tak viac menej ako otvorena beta a nebude to zas az taky trhak. Prvy iPhone bol sice kvalitny a vela toho na trhu zmenil, ale zas povedzme si ze hlavna zmena prisla az s 3G
|
detail
(l.68)
|
pridané 4.1.2016 23:05
Ete mi chýba tá opacha na hlavu.
|
detail
(l.131)
|
2
0
Phortoreno
pridané 4.1.2016 22:43
Bude na to vôbec tá gtx 970 stači? pri 1080p to na ultra nad 90fps dá pri zopár hrách u teraz, do buducnosti sa budu musie dobre zniova nastavenia a to 3024x1680 je asi 2,5x náročnejie ne full hd
|
detail
(l.129)
|
1
navisk
-> Phortoreno
pridané 5.1.2016 15:04
Inac ktora VR ma vyssie rozlisenie nez full HD ? Pokial viem tak to neni tak ze mas na kazde oko fhd rozlisko ale jedno rozlisenie na obe oci rozdelene. A to je full HD cize 1080p. To je jediny a pre mna najvacsi problem oculusu momentalne. Tych 1080p je malo. Viem ze vo vyvoji je aj 4k verzia ale predaje su zatial v nedohladne.
Cize z toho vypliva ze ak ti ide hra aspon 60fps pri full hd tak nemas problem ;) |
detail
(l.129)
|
pridané 5.1.2016 14:57
hral som na tej karte s oculusom alien isolation na ultra a islo to bez problemov. Uplna parada. Problem je jedine v tom, ze clovek v tej hre bude mat neskutocne pomaly postup kedze je furt predposraty :D
|
detail
(l.131)
|
pridané 5.1.2016 16:31
zrovna ten alien je ale ukazkovo optimalizovana hra. na mediume som z neho vytrieskal pri 1080p 60fps na gt 635m :D
|
detail
(l.129)
|
1
0
navisk
-> Phortoreno
pridané 5.1.2016 16:45
ano to je :) Islo to este aj na mojom ultrabooku .. i ked na low ale na HD4000 grafike :D A to je uz co povedat :D
|
detail
(l.120)
|
pridané 4.1.2016 21:13
(editované 4.1.2016 21:14)
Tak tie 2 USB 3.0 porty su pekna blbost, USB 2.0 porty si s tou komunilaciou musia s prehladom poradit.
Teoreticka rychlost usb 2.0 je 480 Mb/s (60 MB/s), realne sa pohybuje okolo 35 MB/s co musi stacit. Chcel by som vediet co maju v plane s takou sirkou aku ma USB 3.0 |
detail
(l.210)
|
pridané 5.1.2016 14:52
(editované 5.1.2016 14:55)
Povedzme, ze chces prenasat raw obraz do oculusu. 3024x1680 je 5 080 320 pixelov. Jeden pixel by sme reprezentovali ako RGB8 (t.j. 3 Byty na kazdy pixel). Jeden raw obrázok vychádza 15 240 960B (cca 14MB) Predstav si tok 90 FPS plus audio (ak je cez usb), plus motion tracking. Raw pixeli berme len ako vrchnú hranicu pre hrubý odhad. Kludne mozu pouzit kompresiu, ale nemyslim si, ze to natlacia do 60MB/s alebo aj 120MB/s bez toho aby nevznikali prilis velke odozvy.
|
detail
(l.599)
|
pridané 5.1.2016 15:01
ten ide cez hdmi
|
detail
(l.599)
|
1
0
saver
-> KuboSVK
pridané 4.1.2016 21:15
napríklad na napajanie
|
detail
(l.120)
|
pridané 5.1.2016 0:35
Ale to záleí na radiči, ktorí je osadený v PC. Väčinou dávajú 0.5 A (tandard pre USB 2.0) ale USB 3.0 by malo tandardne zvládnu 0.9 A. Tak ja som skúsil moje USB 3.0 a telefon ukazoval hodnotu okolo tých 500 mA
App do mobilu https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gombosde v.ampere (nie je to presne ale orientacne staci) |
detail
(l.599)
|
pridané 5.1.2016 0:44
usb3 musi zvladnut tych 900mA, DK2 oculusu bolo vraj uz na maxime pri 500mA z USB2.
|
detail
(l.113)
|
1
2
Arnalpes
pridané 4.1.2016 20:38
(editované 4.1.2016 20:38)
som VRtakmer
|
detail
(l.156)
|
3
0
sten483
pridané 4.1.2016 20:28
No paráda, spĺňam RAM, outputy a OS
|
detail
(l.138)
|
pridané 4.1.2016 20:12
:D uz vidim ako by ma priatelka nakopala do zadku keby som to doniesol domov .... a nie to este na hlavu nasadil :D :D :D
|
detail
(l.113)
|
4
0
Arnalpes
-> Rono12
pridané 4.1.2016 20:37
(editované 4.1.2016 20:37)
pustis jej tam virtualne porno s DiCapriom a neda to dole z hlavy
|
detail
(l.138)
|
1
0
Rono12
-> Arnalpes
pridané 4.1.2016 20:49
:D :D alebo Brad Pitt :D :D zarucena istota :D
|
detail
(l.130)
|
5
1
Daor32
pridané 4.1.2016 19:07
Ok, tak som VR ready :D ale k čomu mi to je? Aj v kine uprednostňujem 2D
|
|